077-2305142

עושים יחסי ציבור לעסקים קטנים

תדמית הפכה למילת המפתח בעולם העיסקי של היום. בניית אתר תדמיתי תקבע במידה רבה את הצלחתם העיסקית בעולם האינטרנטי של היום. על מנת לבנות אתר תדמית צריך יותר מעיצוב לוגו ואתר. למעשה, בניית אתר תדמיתי צריכה לגרום ללקוחות שלכם להבין מי אתם ובעיקר מה אתם עושים ואיך אתם עושים את זה. אז איך תבנו אתר תדמית מוצלח? כל התשובות במאמר הבא

יחסי ציבור לעסקים קטנים הם מאוד חשובים להצלחת העסק

יחסי ציבור לעסקים קטנים

יחסי ציבור זה אחד הכלים האפקטיביים ביותר לקידום עסקים קטנים. מטרתו של משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים בראש ובראשונה היא לחזק את המותג ולחשוף את השירותים או המוצרים של העסק בפני קהל יעד רלוונטי. כאשר מדובר בעסק קטן, חשוב במיוחד לעשות מיתוג מדויק, אשר יניב את התוצאות הרצויות לעסק שתלוי בהכנסות אלו במידה רבה במיוחד.

איך לבחור משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים?

  • אפיינו את סוג העסק שלכם, מקדו את המטרות שברצונכם להשיג ובדקו איזה משרד בוטיק מתאים ומתמחה בתחום העיסוק שלכם.
    קבלו המלצות מחברים ואף ערכו סקר ברשתות חברתיות השונות.
  • בדקו האם במשרד עובדים אנשי תקשורת מנוסים. זכרו – תדמית נבנית בשנים אך נהרסת בדקות. איש יח"צ חובבן עשוי להוביל לנזק בלתי הפיך.
  • בחנו את היצירתיות של משרד יחסי הציבור לעסקים קטנים הפוטנציאלי. אילו רעיונות הוא מציע? באיזה ערוצי תקשורת הוא חושב שיהיה נכון לפעול? האם היחצ"ן שלכם מכיר את הערוצים המתאימים לכם וידע ליזום פניה לערוצים וקהלים חדשים?
  • וודאו כי לא קיים ניגוד אינטרסים וכי משרד יחסי הציבור אינו מייצג מתחרים שלהם.
  • הגדירו שיטת עבודה, וודאו כיצד משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים צפוי להעביר לכם עדכונים ובדקו האם זה תואם לצרכים שלכם.
  • וודא כי משרד היח"צ עובד גם במדיות החדשות. הלקוחות נמצאים ברשת ואחת הדרכים הכי אפקטיביות להגיע אליהם הנה דרך בלוגים, אתרי תוכן ועמודי פייסבוק. טיפ – בקרו באתר האינטרנט של המשרד וראו עד כמה הוא מעודכן.

פעילות משרדי יחסי ציבור בעידן האלקטרוני

עסקים קטנים מתחבטים בשאלה כיצד להגיע לקהל הלקוחות הגדול ביותר במסגרת התקציב הנמוכה ביותר. הפניה לפרסום המסורתי בעיתונות הכתובה הנה הדרך המוכרת והמקובלת ביותר אך המינוס העיקרי הנו העלות הגבוה של השירות. עסקים רבים מגלים כי בפרסום המסורתי ישנו פער בין העלויות הגבוהות לבין התוצאות המאכזבות.  .

במקרים משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים יבחר בהעברת מסרים פרסומיים דרך דיונים ברשתות החברתיות ופורומים מקצועיים, ניהול שוטף של עמוד פייסבוק, יצירת קהילה, ערוץ יוטיוב, שליחת ניוזלטרים ועוד.

חשיבות התמהיל הנכון של פעולות שיווקיות

תמהיל נכון של פעולות שיווקיות, כאשר יח"צ הוא חלק מרכזי בהן, בהחלט אמור להוביל כל עסק, גם הקטן ביותר, למקומות טובים יותר. תכנון נכון, חשיבה יצירתית ובחירה נכונה של שפה פרסומית, ערוצים בהם מתבצע פרסום עסקים וכמובן המסרים עצמם – בהחלט יסייעו רבות לעסק שלכם להגיע לאנשים חדשים, שיהפכו לא רק ללקוחות חד פעמיים שלכם אלא גם ללקוחות חוזרים ושליחים שלכם בקרב קהלי יעד חדשים.

מאמרים נוספים

השגת סיקור תקשורתי בעצמכם

איך לגרום לכלי התקשורת לסקר את העסק שלכם ולחשוף אותו ללקוחות פוטנציאלים?

השגת סיקור תקשורתי מצריכה עניין ולא יחצ"ן השגת סיקור בתקשורת הביניים קלה יותר מבאמצעי התקשורת המובילים עיתונים ואתרים גדולים

איך לתת ראיון לתקשורת

מה לומר בראיון טלוויזה או רדיו שייצר אימפקט מיידי

בראיון בטלויזיה או ברדיו יש לכם זמן מועט לייצר אימפקט, כיצד תנצלו אותו ההבדל בין ראיון מוקלט לראיון בשידור

הודעה לעיתונות- דוגמא

הודעה לעיתונות מוצלחת הופכת מידע לאייטם

כיצד תנסחו הודעה לעיתונות שתהפוך לאייטם דוגמא להודעה לעיתונות – מכתב מקדים לעורך ‏18/12/2008 ‏כ"א כסלו תשס"ט  לכבוד דוד

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos