077-2305142

מה הלקוח רואה בך

עיצוב תדמית לארגון שלכם עשוי להיות תהליך דינמי – החל מעיצוב לוגו, הוספת מוצרים ושירותים וכלה בשינוי בדרישות הקהל. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים להתקל במוצר שלכם לצד המוצר המתחרה, התדמית שתהיה למוצר שלכם תקבע במידה רבה באיזה מוצר יבחר הלקוח בסופו של דבר.

עיצוב תדמית

עיצוב תדמית

לפני שתתחילו בתהליך עיצוב תדמית – קבעו מהי הזהות התדמיתית שלכם

זהות תדמיתית היא חלק מהמיתוג שלכם ומהתמהיל השיווקי, והיא אחראית על התגובה הרגשית והתפיסה שתהיה ללקוחות לגבי הארגון, המוצר או השירות שלכם. כל ארגון שואף ליצור הזדהות של הלקוח עם מה שהוא מנסה למכור לו. לכן, קביעת המיתוג או הזהות התדמיתית היא צעד ראשון לפני שמתחילים עיצוב תדמיתי. חישבו מה קהל היעד שלכם יחפש ונסו להעניק לו בדיוק את מה שהוא מחפש.
אמהות לתינוקות למשל, תחפשנה תחליף חלב בעל ערכים תזונתיים גבוהים וללא תוספים מזיקים. הזהות התדמיתית במקרה זה צריכה להיות ביטחון, הנקה, תינוק רגוע ושבע וכדומה.

כפועל יוצא עיצוב התדמית צריך לייצר אצל אותן אמהות תחושת ביטחון לבריאות התינוק, רוגע, צמיחה בריאה, תזונה נכונה, התפחות תקינה ועוד. על מנת לעשות זאת החברה יכולה לצרף דף מידע לכל אריזה שהיא מוכרת, לעצב לוגו שישדר את אותן תחושות, לעצב אריזה מתאימה, להקים אתר אינטרנט שבו יכתבו מומחי החברה בלוגים מקצועיים ויענו על שאלות של אמהות מודאגות ועוד.

אי אפשר לעצב תדמית בלי להקים אתר אינטרנט

עולם העסקים של היום הפך להיות מונחה אינטרנט. לכן, הקמת אתר אינטרנט כאמצעי עיצוב תדמיתי הוא נושא חשוב במעלה. עם זאת, זה לא מספיק רק להקים אתר – על האתר לשקף באופן מובהק את התדמית שלכם. מומלץ להשקיע בעיצוב האתר, גם ברמה הגרפית, ולשים לב גם לצבעים ולגרפיקה, וכמובן גם לתוכן. אם אתם שוכרים מומחים להקמת אתרים, שתפו אותם בצרכים התדמיתיים שלכם על מנת שיבואו לכדי ביטוי באתר התדמית שיבנו לכם.כתיבת בלוג היא אמצעי מובהק של עיצוב תדמית
כתיבת בלוגים עשויה לסייע לארגון שלכם לעצב לעצמו תדמית מסויימת. כך למשל, כתיבת תכנים מקצועיים על בסיס קבוע תיצור תדמית של מקצוענות. אם כמה מומחים בארגון יכתבו בלוגים מקצועיים שונים תחת קורת גג אחת, התדמית המקצוענית תועצם. היתרון הגדול של בלוגים הוא בזמינות שלהם ובקלות לפרסם באמצעותם תכנים.מעבר לכך, בלוג הוא אמצעי לשמירת קשר עם הלקוחות, באופן אפקטיבי הרבה יותר משליחת מכתב שיווקי.

עיצוב תדמית מתחיל בלוגו (אבל לא נגמר שם)

לוגו הוא אומנם מרכיב חשוב מאוד בעיצוב התדמית, אבל הוא לא יותר מאמצעי סיוע ויזואלי. כך למשל, האם נבחר להשתמש במנוע החיפוש גוגל או במנוע החיפוש אקספלורר רק כי הלוגו של האחד יפה יותר מהאחר? ודאי שלא. הלוגו הוא לא אמצעי אפקטיבי מספיק על מנת להקפיץ את המכירות שלכם. עם זאת, חשוב להשתמש בלוגו בכל אמצעי כאשר עושיםעיצוב תדמית, כולל בפירסום שלכם בדפי זהב, מעטפות, ניירות מכתבים ועוד.

עיצוב תדמיתי הוא חלק קטן מאסטרטגיה שיווקית כוללת

על כל ארגון לבנות תוכנית שיווקית אסטרטגית רב שכבתית על מנת לייצר יותר מכירות. קיימות דרכים רבות, כולל אמצעים לקידום מכירות כולל קידום מכירות באינטרנט, יציאה בקמפיין שיווקי, השתתפות באירועים עיסקיים או מכירתיים שונים ועוד. קיימות דרכים רבות לגרום לכך שיבחינו בכם, אך את הערך המוסף תוכלו להשיג בעזרת  עיצוב תדמיתי נכון.

טיפ: כיתבו פרופיל חברה שיסייע ביצירת תדמית לארגון. תמצתו בדף סקירה כללית על הארגון שלכם, מה הוא עושה, עבור מי וכיצד הוא עושה זאת. תארו את הערך המוסף שלכם, הניסיון שלכם ועוד. כדאי להשתמש בתיאורים קצרים ופשוטים.

נמליץ לכם לקרוא גם על מיתוג עסקי מחדש ועל חשיבות של תדמית העסק שלכם

מאמרים נוספים

משרד פרסום

קידום בגוגל כיום

זה לקח כמה שנים טובות, עד שבעלי חברות קטנות וגדולות הבינו שהם חייבים אתר ברשת, וגם לזה היו כמה

מיתוג

בעידן המכירות און ליין- מיתוג חובה!

להערכת מומחי מיתוג הסיבה שבגללה אנשים נוטשים את הקניונים היא בין השאר- כי אין בהם שום חידוש. יש חווית

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי- לקחת סיכונים ולהצליח!

במחקר הזה השתתפו 200 עובדים של גוגל אשר נשאלו על הכישורים והתכונות שלהם ושל עמיתיהם לעבודה. מהתשובות שלהם עלה

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos