פרסום

הגדלת חשיפת העסק באמצעות פרסום, באילו אמצעי פרסום כדאי להשתמש

פרסום מאפשר להגדיל את קהל הלקוחות ולחדור לתודעתם. מעבר לתועלת המיידית שבפרסום נכון, חשיפת העסק והשירותים/מוצרים בפני לקוחות פוטנציאליים רבים, פרסום יעיל בונה מותג שתרומתו לקידום המכירות והתודעה הקולקטיבית קריטית. איך לנהל פרסום נכון? האם לפרסם באינטרנט? באילו מדיומים כדאי להשתמש? כל התשובות כאן באתר.

מהו בעצם פרסום?

פרסום זו הדרך של ארגון, עסק או פרט ליצירת קשר עם ההמונים. תהליך של פרסום הינו תהליך מתוכנן במהלכו מעוניין המפרסם להעביר את מסריו לקהלים רחבים והוא עושה זאת באמצעות אמצעי התקשורת השונים. מטרות הפרסום מגוונות וכוללות רצון להעביר ידע, לשכנע, לחזק עמדות, להנחות לביצוע פעולה או לגרום לכך שהמסר ייכנס לתודעת השומעים.

סקירות עדכניות בנושא פרסום, פרסום באינטרנט ואפיקי פרסום נוספים – כל מה שחשוב לכם לדעת:

קראו את המאמרים הבאים והכשירו עצמכם להוביל את העסק שלכם לקפיצה הבאה שלו:
  • פרסום חינם – פרסום חינם, איך עושים זאת? האם זה באמת חינם?

  • פרסום באינטרנט – בישראל למעלה מ-4 מיליון גולשים באינטרנט, (על פי סקר TIM), ומספרם בפועל עוד גדול יותר. למד כיצד לפרסם באינטרנט בעלויות נמוכות וכיצד לחדור לתודעתם של לקוחות רבים.

  • פרסום בגוגל – אפיקי הפרסום באינטרנט רבים ומגוונים. למד יותר כיצד לפרסם באמצעות מנוע החיפוש הנפוץ ביותר – גוגל, וכן קרא אודות אפיקי הפרסום האינטרנטיים השונים.

  • משרד פרסום – מה תפקידו של משרד פרסום וכיצד לבחור משרד פרסום טוב.

  • רשימת משרדי פרסום – רשימת משרדי הפרסום הגדולים והמובילים בישראל.

  • פרסום אתרים – מדוע פרסום אתרים חשוב? איך הוא נעשה והאם ניתן לעשות זאת לבד?

פרסום אפקטיבי הינו התאמת ערוצי הפרסום (אמוציונאליים / רציונאליים) למסר הפרסומי ויעדי הקמפיין

(כל הזכויות שמורות ©)

ערוצי הפרסום השונים מעבירים מסרים בצורה שונה ומשרתים מטרות שונות, בעוד חלקם פונים לפן האמוציונאלי של הצופים, אחרים פונים לפן הרציונאלי.
פרסום רציונאלי – פרסום המעביר מידע מפורט לצופה, מציג את התועלת הפונקציונאלית, היעילות והאמינות של המוצר, ומוסר מידע מדויק בדבר יכולות ויתרונות המוצר מול מתחריו. ערוצי פרסום מתאימים הינם מודעות טקסט בעיתון ובאינטרנט, פרסום חוצות וכו’.
פרסום אמוציונאלי – פרסום הפונה לרגש, מציג את ערכו הסמלי של המוצר ויוצר קישור בין המוצר לבין רושם רגשי אצל הצופה. הוא אינו מספק פרטים קטנים אודות יכולות אלא מסייע ביצירת אפקט כללי שמעניק זהות וייחוד למוצר. כך למשל בפרסומת טלוויזיה של רכב חדש יוצג אופי צעיר, שמח וכייפי של הנהג.
מודל פרסום

אם אינכם יודעים היכן להתחיל אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר פרסום באינטרנט

שאלות ותשובות – פרסום
הקמת אתר ואתה רוצה לפרסם בחינם? איך מפרסמים בחינם והאם זה באמת חינם?
תשובה: פרסום חינם באינטרנט המתייחס לאתרים בהחלט אפשרי…
איפה אפשר לפרסם? איפה כדאי לפרסם?
תשובה: כל מפרסם יכול לבחור בין פרסום באינטרנט, פרסום…
פלטפורמת פרסום חינם באינטרנט – מה זה Web 2.0?
תשובה: את המונח Web 2.0 טבע המוזיקאי ומייסד חברת המדיה…
איך מודדים תנועה (טראפיק) באתרי אינטרנט?
תשובה: מדידת התנועה באתרי אינטרנט חשובה ביותר לתמחור…

לכל השאלות והתשובות >>