077-2305142

כל הטעויות הנפוצות של שלטים לרכב ולבנין

הפעם נלמד כיצד לגייס את חזית הבניין, הרכב או כל נכס אחר שיש לנו לטובת העסק, ולא, לא באמצעות הוספת מדבקה סתמית מעל הגלגל, או לוגו בחזית הבניין.

שילוט רכבים

אף אחד לא זוכר שילוט רכבים שראה בכביש, כי רוב השלטים לרכב פשוט לא מעניינים

קודם כל מדוע לוגו בחזית הבניין או מדבקה מעל הגלגל כן יכולים לעזור לכם

התרגלנו לראות אותם שם, מסמנים כי הבניין או הרכב שייכים (או מושכרים) לחברה הגדולה או הבנק הידוע. כעת גם חברות קטנות יותר משלטות את עצמן. היתרון המרכזי עבור מותגים הינו בחיזוק המודעות של הצרכן למותג, זוהי "עודחשיפה, למותג שלכם, שהיא כידוע חשובה.

חברות קטנות זה לא המצב כלל, שכן אין סיכוי אמיתי ש "רותי שירותי מיזוג" תתקבע במוחו של הצרכן באמצעותהרכב היחיד שיש לחברה שנחשף למעט מאוד לקוחות. אך יכול להיות שהשלט כמואומר "גם אני גדולה כמו בנק הפועלים" – רק חשוב כמובן שהשם יהיה יותרמתוחכם מזה שדגמנו כאן. לכן: עבור חברה גדולה, השילוט מייצר עוד חשיפה למותג, עבור חברה קטנה השילוט מייצג אמירה: אני רציני וגדול.

כיצד לייצר יותר אימפקט באמצעות השילוט הזה? כיצד להיות יצירתי?

אפשר לקרוא את הכותרת הפוך: אם תהיו יצירתיים תייצרו יותר אימפקט. אםאתם חברה גדולה, יכול להיות שאתם יכולים לעשות שימוש בחזית הבניין כולהכדי להשתמש בה כשילוט חוצות אמיתי ולא להסתפק בלוגו בלבד. אם אתם רוצים להיות יצירתיים יותר, השתמשובבניין עצמו כדי לייצר אמירה. החזית, הכניסה, הגג – כולם יכולים לשמש אתכםכדי לבטא את המותג שלכם וערכיו. כך למשל אם הכניסה לבניין בנק הפועליםברוטשילד הייתה נראית כמו כספומט ענק, זה היה מייצר אפקט על העובריםוהשבים שהחזית הרגילה לא מייצרת (ודווקא הכניסה הינה דוגמא טובה שכןהכניסה מכילה את מיגוון הכספומטים והמכשירים לשירות עצמי של הבנק, ומאפשרתלעוברים ושבים להתנסות גם בטכנולוגיות חדשות יותר).חישבו: כיצד אני מבטא את המותג שלי ומושך תשומת לב של העוברים ושבים אל הבניין

דוגמאות: משתלה אשר במקום שילוט לרכב ציפתה אותו בדשא מלאכותי ירוק ועציצי פלסטיקשבישרו: אנחנו משתלה ומשכו תשומת לב של כל נוסע (מקרה ישראלי אמיתי), חברהששמה מדבקה על אחורי הרכב מסביב ללוחית הזיהוי: זהו איננו המספר שלנו, אבלאם אתה רוצה ביטוח זול לרכב התקשר עכשיו ל: 034567890" (מקרה לא אמיתי, וחבל, יצירתי ופשוט לביצוע).

אני עסק קטן, שווה לי בכלל להשקיע בשילוט רכבים?

עבור עסקים קטנים יותר, צריך להבין שהרצון לבנות מותג באמצעות מדבקה בודדת על הרכב הינו כנראה צפוי לכישלון. יחד עם זאת ניתן לייצר מכירות או פניות אליכם, אם רק תציעו ערך ברור. בדוגמא שלמעלה, רותי שירותי מיזוג יכולה להחליף את המדבקה הממתדת במדבקה "חם לך? הזמן מזגן עכשיו בטלפון: 03-45678901". המדבקה הזו עשויה להניע לקוחות פוטנציאלים להתקשר אליה ומצדיקה את עלותה. גם חברות גדולות יכולות לעשות שימוש בפניות מהסוג הזה, הבעייתיות היא שהקמפיינים של החברות הגדולות משתנים תדירות והמדבקות קבועות יחסית וכן שזה לא מקובל… וכידוע מה שלא מקובל, לא נהוג לעשות. אבל סביר שהשינוי יקרה והטיפ הזה יגיע לחלקכם כאשר חברות גדולות ויצירתיות כבר ממנפות את מדבקות הרכבים ככלי לתיקשור עם הלקוחות שלהן, גם על בסיס משתנה (ומה רע במדבקה לרכבים של לקוחות לאומי קארד: "מחפשים הלוואה? התקשרו עכשיו 03-1234567"

מאמר זה הינו חלק מהטיפים הנשלחים למנויים על הניוזלטר. הצטרפו עכשיו באמצעות תיבת ההרשמה מימין למעלה וקבלו גם אתם אחת לשבוע טיפ שיווקי מנצח שיעזור לכם לצאת גדולים מול הבוס והלקוחות שלכם. גלו על מה הטיפ הבא, עכשיו!

מאמרים נוספים

אחסון אתרים

אחסון אתרים – בחירה מקצועית

מחיר הוא תוצר ישיר למה שאתה מקבל. אפשר לבנות אתר בגרוש וחצי וגם לעשות לו אחסון אתרים בחו"ל אבל

משרד פרסום

על פרסום בגוגל ומחקר מתחרים!

גם לפני שעושים ללקוח קמפיין פרסום בגוגל, חשוב לגבש אסטרטגייה וקונספט שיווקי אחרי שמבינים מה המתחרים עושים בפרסום. לא

משרד פרסום

משרד פרסום ומיתוג

תהליך של מיתוג זה דבר שכל מוצר חייב לעבור היום, בעולם של מותגים. היום מה שאיננו מותג, לא נחשב

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos