תקנון אתר אסטרטגיה שיווקית

אתר זה הינו אתר עצמאי שאינו בבעלות אף חברת ייעוץ, שיווק, יחסי ציבור וכו'. בעליו אינם מספקים ייעוץ מכל סוג שהוא.

אין להעתיק חומרים מאתר זה בשום מקרה ולשום צורך, ללא אישור בכתב מבעלי האתר.

אנו עושים מאמצים שהמידע יהיה עדכני ונכון, אם מצאתם בכל זאת טעות, אנו נתקנה מיד. אין להסתמך על המידע באתר לצורך החלטות שעלולות לסכן את הכסף שלכם או כל דבר החשוב לכם ואנו ממליצים בחום לדבר עם אנשי מקצוע, יהיו אלו יועצי שיווק, אנשי יחסי ציבור, פרסומאים וכו'.

  • גוגל, כמשווק צד שלישי, משתמשת בקובצי עוגיה כדי להציג מודעות באתר זה.

  • בעזרת השימוש בקובץ עוגיה של דארט, יכולה גוגל להציג למשתמשים מודעות בהתאם לביקור שלהם באתר זה ובאתרים אחרים באינטרנט.

  • אתם רשאים לבטל את השימוש בקובץ עוגיה של דארט על ידי ביקור במדיניות הפרטיות של רשת המודעות והתוכן של Google.

אם נהניתם מהאתר ואתם חושבים "וואלה, השקיעו פה, אין הרבה אתרים כאלה שרוצים כך לעזור וכותבים כל כך יפה ופשוט על נושאים מסובכים", אל תתביישו, תפרגנו – הוסיפו לנו קישור מהאתר או הבלוג שלכם, או הקדישו שתי דקות והמליצו עלינו באיזה פורום, וכמובן שלחו לינק לחברים לאתר, בקיצור תפרגנו.

 

 

 

 

נודה לכם מאוד אם תתרמו להפצת הידע לגולשים אחרים באמצעות הוספת קישור לאתר.

הוספת קישור מומלץ לבצע בדרך הבא:

<a href="http://marketingstrategy.co.il">אסטרטגיה שיווקית</a>

הקישור שיתווסף יראה כך:

אסטרטגיה שיווקית

תודה רבה

שאלות ותשובות – marketing strategy
האם נכון בעת קיצוצים לעבור מדגש על המותג לדגש על מכירות?
תשובה: אכן, נוהגים לומר  שבעת מיתון או שלב בחיי החברה…
במה עדיף להשקיע, ביחסי ציבור או פרסום?
תשובה: התשובה לשאלה זו היא גם וגם, אבל כמובן שמעניין…
מה ההבדל בין שיווק למכירות?
תשובה: ההבדל בין שיווק ומכירות משמעותי יותר ממה שאנשים…
מה הקשר בין אסטרטגיה ושיווק?
תשובה: אסטרטגיה ושיווק הן שכנות ולא בכדי. פעמים רבות…

לכל השאלות והתשובות >>