03-5792920

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית: מדוע עליכם לתכנון אותה מראש

בשווקים של היום, עסקים ללא אסטרטגיה דיגיטלית מתוכננת מראש, הם עסקים חסרי כיוון. מדוע? כי הם לא הגדירו לעצמם יעדים אסטרטגיים ברורים, שאותם הם מעוניינים להשיג און-ליין. יעדים אלה יכולים להתייחס לגיוס לקוחות חדשים, יצירת קשרים עם לקוחות קיימים, מכירות, מודעות ועוד. מאפיין נוסף של העולם הדיגיטלי הוא שאין דבר יותר קבוע בו מאשר השינוי. לכן, גם לעסקים שהשקיעו בפיתוח של אסטרטגיה דיגיטלית, מומלץ לרענן אותה מפעם לפעם.

מי צריך אסטרטגיה שיווקית דיגיטאלית?

בגדול, כל עסק שמנהל נוכחות דיגיטלית. אסטרטגיה דיגיטלית מתוכננת מראש תאפשר לכם להגיע ביעילות לקהלי היעד שלכם, באמצעות הפלטפורמות שהם מעדיפים – מחשבים, טאבלטים או טלפונים חכמים, שנתוני השימוש בהם משנים לחלוטין את עולם הפרסום. נאמר זאת כך: לעסקים שמנהלים אסטרטגית שיווק דיגיטלית, יש יתרון עצום על פני עסקים שמזניחים אותה. אסטרטגיה דיגיטלית מנצחת, חייבת להשתמש במגוון ערוצים, מקידום באמצאות אי-מייל, דרך מדיה וחברתית וניהול אפליקציות ועד SEO, בלוגים, קידום באמצעות תוכן, וכל פעילות דיגיטלית אחרת שניתן להעלות על הדעת.

קבל מידע למציאת משרד פרסום

חדר ניתוח

יתרון משמעותי נוסף של אסטרטגיה דיגיטלית מתוכננת מראש, הוא אפשרויות הניתוח הרבות והמגוונות, שמאפשרות הצבת יעדים, וביצוע מעקב שוטף אחר קצב ההשגה שלהם. המטרה היא למעשה, לאפשר לכם לדעת בדיוק מקסימאלי מיהם הלקוחות שלכם ומה הם רוצים. הסתמכות על Google Analytics למשל, תחשוף בפניכם רק חצי מהתמונה המלאה, בגלל שהמערכת עוסקת בכמויות המשתמשים ולא בעמדות, בדעות ובתחושות שלהם. כדי לקבל את התמונה המלאה אתם זקוקים לכלים שיעניקו לכם תובנות מתוך האתר. המטרה שלכם היא להשיג תמונה ברורה ככל האפשר של המשתמשים. הגיל שלהם, תחומי העניין, המקצועות, המצב המשפחתי ועוד.

חייבים להתחייב

על כל הכבוד לניתוחים הסטטיסטים והדו”חות המפורטים, הם ממש לא הכול. מהרגע שבו אתם יוצאים לדרך, השיווק הדיגיטלי שלכם צריך לשמור על מומנטום, וכדי לעשות את זה כמו שצריך, דרושים לכם תכנים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות. השאלות של המשתמשים אינן יכולות להישאר ללא מענה, התגובות שלכן צריכות להיות מידיות וליצור כמה שיותר מעורבות וחשוב מכל: אתם צריכים להיות מוכנים להתחייבות ארוכת טווח  והשקיע בתגובות שלכם ברשתות החברתיות השונות. צרו נוכחות ברשת והגיבו לכל משוב, או פוסט, חיובי או שלילי, תוך שמירה על כבודם של המגיבים ועל שפת המותג שלכם.

כך תעשו את זה נכון

הפעילויות השונות שלכם ברשת, חייבות להיות מבוססת על הרצון והיכולת לנתח את התוצאות. כל קמפיין שאתם מעלים צריך להיות מנותח לעומק, על מנת שתוכלו לדעת מה עובד ומה פחות עובד או לא עובד בכלל. נתונים שינותחו בסוף השנה למשל, יסייעו לכם רבות ביצירת אסטרטגית השיווק הדיגיטלי שלכם בשנה הבאה, ולהביא את האסטרטגיה שלכם לרמה גבוהה במיוחד של יעילות.

חזרה אל אסטרטגיה שיווקית

נכתב על ידי צוות האסטרטגיה של ConvertiX – משרד פרסום דיגיטל

מאמרים נוספים

אוטסורסינג

מיקור חוץ הייטק – הדרך להגיע לפסגה

חברות ההייטק בישראל נמצאות בתוך סביבה מאתגרת שמתפתחת כל הזמן, ועומדים מול לא מעט אתגרים מורכבים. ככל שהחברה שואפת

מיקור חוץ

מיקור חוץ

מיקור חוץ - ניהול פרוייקטים חברות פרטיות מיקור חוץ (אאוטסורסינג) הינה שיטה לניהול עסק שהתפתחה מאוד מסוף המאה ה20

מהי אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית? המונח אסטרטגיה שיווקית מתייחס לפעולות אותן צריך כל עסק לבצע על מנת לקדם את האסטרטגיה העסקית

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos