03-5792920

מהו שיווק רשתי בישראל?

שיווק רשתי

עלינו לזכור כי כל עסק צריך למכור את מוצריו ולעשות זאת כמה שיותר וזאת בכדי להגיע אל כמה שיותר רווחים כספיים. על כן ניתן לומר כי תפקיד המפתח בכל ארגון מלבד אסטרטגיה שיווקית הוא התפקיד של סוכן המכירות ופעמים רבות הצלחת העסק תלויה במידה עצומה במקצועיות של סוכן המכירות. ככל שהסוכן יותר טוב כך ההצלחה של העסק תהיה יותר גדולה ועל כך אין עוררין. על רקע זה נולד המושג שיווק רשתי אשר בראש ובראשונה נועד לתגמל את הסוכן על הצלחתו. עליכם להבין כי בשיווק רשתי מתגמלים את הסוכן על המכירות שהוא ביצע אך ממש לא רק עליהם. בין היתר הסוכן יתוגמל גם על מכירות שביצעו הסוכנים שהוא גייס לעבודה ועל המכירות של הסוכנים אשר גייסו הסוכנים שהוא גייס לעבודה.

אסטרטגיה שיווקית

האם שיווק רשתי הוא לא למעשה הונאת פירמידה?

אם עצרתם רגע ואמרתם כי שיווק רשתי מאוד דומה לפירמידה הרי שאתם צודקים. ככל שאתם נמצאים יותר בראש הפירמידה כך התגמול שלכם יותר גדול בשיווק רשתי ועל כן יש רבים הסבורים כי שיווק רשתי בישראל הוא למעשה הונאת פירמידה. אך עליכם לזכור כי לא תמיד שיטת שיווק זו היא בהכרח הונאה. אם מאמצי השיווק נועדו למכור מוצרים אמתיים ואם כאשר מגייסים את הסוכנים מספרים להם את כל האמת ולא מציגים לפניהם נתונים מזויפים אזי אתם צריכים להבין כי שיטת השיווק הזאת היא חוקית. עם זאת, עליכם לשקול ברצינות האם אתם רוצים להצטרף לחברה העוסקת בשיטה זו.

כיצד שיווק רשתי מתקשר אל עולם האינטרנט?

אין ספק כי עולם הפרסום והאינטרנט השפיע עמוקות גם על הנושא של שיווק רשתי. ניתן לראות כי עוד ועוד חברות מציעות את השיטה של שיווק רשתי באינטרנט וכי זה הפך לכלי מאוד נפוץ. עליכם להבדיל בין שיווק רשתי בישראל ובין שיווק בשיטת השותפים אשר מתוגמלים על כל מי שהם מפנים שיבצע מכירה. עליכם גם להבין כי עולם האינטרנט שכלל את הנושא של השיווק הרשתי אך הוא פתח גם פתח להונאות רבות בתחום ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. לא כל חברה אשר עובדת בשיטת השיווק הרשתי היא בהכרח הונאה אך עליכם לפקוח שבע עיניים לפני שאתם נכנסים לעסקים עם חברה כזאת.

האם כדאי לי להיכנס אל התחום של שיווק רשתי בישראל?

כל אדם בוגר רשאי לקבל את ההחלטה האם להיכנס לחברה של שיווק רשתי, כל עוד מדובר בחברה חוקית שאינה מרמה. אין ספק כי אתם נמצאים בראש הפירמידה אתם יכולים להתעשר מאוד משיטת השיווק הזאת, אך אם אתם נמצאים יותר למטה בשרשרת המזון סביר להניח כי יהיה לכם קשה יותר להרוויח הרבה כסף. יש הרבה שיטענו כי כך זה בכל חברה ומקצוע אך האמת היא שנראה כי בשיווק רשתי הדבר בא יותר לידי ביטוי ועל כן אתם צריכים לעשות עם עצמכם ועם הקרובים אליכם חושבים רציני האם אתם רוצים להיכנס לחברה כזאת והאם כדאי להשקיע בה או לא.

שיווק רשתי בישראל

אילו תכונות צריכות להיות לי אם אני עוסק בתחום של שיווק רשתי בישראל?

אם החלטתם להיכנס לתחום של שיווק רשתי אנחנו מציעים לכם קודם כל לשמור על הגינות ולספר תמיד את האמת לאנשים שלהם תמכרו את המוצר שלכם. כפי שלא הייתם רוצים שירמו אתכם כך אל תרמו אחרים. כמובן שאם אתם רוצים להצליח בעולם של השיווק הרשתי אתם חייבים להיות מוכרים מקצועיים וטובים. עליכם להבין כי ככל שתהיו סוכני מכירות יותר טובים כך תצליחו למכור יותר ועל כך אתם חייבים לחשוב. כמובן שאין זה אומר כי אתם צריכים להתפשר על היושרה שלכם ואל לכם לזלזל בנושא זה ואת זאת אנחנו מציעים לכם לזכור בכל תוקף אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה אשר תניב לכם רווחים אך תשמור על ההגינות שלכם.

מחפש חברת מיתוג מעולה?>>> מיתוג עסקי

מאמרים נוספים

מיקור חוץ מה זה?

מיקור חוץ יתרונות וחסרונות

עושים סדר! מה ההבדל בין חברת ייעוץ למיקור חוץ? כשחושבים על המושג מיקור חוץ בישראל, עולה ההשוואה בין חברת

כיצד-שיווק-על-ידי-משפיענים-משפיע-על-העסק-שלכם

כיצד שיווק על ידי משפיענים משפיע על העסק שלכם

שיווק באמצעות משפיענים כבר מזמן נחשב לטרנד החם והמוביל בעולם העסקי. יותר ויותר עסקים בוחרים לפנות לשיטת שיווק המשפיענים

שיווק-שותפים-GPS-לעסקים

שיווק שותפים – כל מה שרציתם לדעת!

בנוף השיווק הדיגיטלי המודרני של היום – המונח שיווק שותפים מתייחס לקידום עסק או מוצרים של אחרים ולהרוויח עמלה

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos