03-5792920

כיצד קידום אתרים יכול למתג אותך ברשת?

קידום אתרים באינטרנט

לכל בעל עסק יש מטרה אחת ברורה: שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יכירו את העסק, את השירותים והמוצרים שהעסק מציע ויגיעו אליו. בימינו, אחוז גבוה מאותם לקוחות פוטנציאלים נמצאים ברשת. איפה? ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, פינטרסט, גוגל פלוס, יוטיוב, אינסטגרם וכמובן במנוע החיפוש גוגל דרכו אחוז גבוה מהגולשים מחפש מגוון של שירותים, מידע ותוכן.

קידום אתרים אורגני

בעידן שלנו, זה ממש לא מספיק שיהיה לנו אתר אינטרנט, אנחנו צריכים הרבה יותר מזה. אחת הסיבות לכך היא משום שיש ריבוי מאוד גדול של מתחרים בכל תחום ולכל סוג של עסק יש עשרות אם לא מאות אתרים המספקים או מוכרים שירותים דומים. לכן, כדי שבאמת אותה מטרה עלינו דיברנו בהתחלה תושג, עלינו לחשוב מחוץ לקופסא, למתג את עצמנו בצורה שיווקית שתענה על כל הצרכים של הגולש ואפשר בידול אמיתי אל מול המתחרים שלנו. הצרכן הממוצע חושב מותג ולכן בחרנו להסביר כיצד קידום אתרים יכול למתג אותך ברשת.

 

מה זה בכלל קידום אתרים באינטרנט?

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים עיקריים של תהליכים:

  1. קידום אתרים ממומן – מדובר בעצם בפרויקט פרסום עליו אנו משלמים בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלנו. אנחנו לא משלמים סכום קבוע, אלא רק כאשר גולש באמת לוחץ על המודעה שפרסמנו ונשאר בה. התוצאות הממומנות, נמצאות תמיד בראשית הדף. קמפיינים מהסוג הזה טובים לתחומים מסוימים כמו למשל עסקים העובדים לפי מיקום או בעלי מקצוע.
  2. קידום אתרים אורגני – כאן זה עבר תהליך הרבה יותר עמוק. כשמדברים על קידום אתרים באינטרנט בד”כ מדובר על קידום בגוגל בדגש על חשיפה אורגנית. מדובר במגוון של פעולות אותן אנו מבצעים במטרה שהאתר שלנו יגיע כמה שיותר קדימה בתוצאות החיפוש בהתאם למילות מפתח ספציפיות. יש כל מיני דברים שבעצם עוזרים לאתר שלנו להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש כמו למשל תוכן איכותי שנמצא בתוך האתר, סרטונים, קישורים חיצוניים ופנימיים בתוך האתר, נוכחות ברשתות חברתיות ועוד…

קידום אתרים

ואיך כל זה קשור למיתוג?

ובכן, בדרך כלל, מי שבוחר להשקיע בבניית אתר, משקיע גם בעיצוב שלו ובבניית מותג שיווקי. ברגע שהאתר שלנו מקודם בצורה טובה על ידי מומחה בקידום אתרים באינטרנט ומופיע במקומות הראשונים, הדבר בעצם מחזק את המותג שלנו. תחשבו על זה רגע…

 

נניח שאתם מחפשים שירות או מוצר מסוים, לדוגמא חנות חשמל במרכז תל אביב. אתם מגיעים לשלוש חנויות ובוחרים בחנות הממוקמת במקום השני בתוצאות החיפוש שקיבלתם. עצם העובדה שהחנות הזו נמצאת שם, במקום הכל כך טוב הזה, זה מוכיח המון. זה מראה שיש מבחר של מוצרים בחנות, שהקטגוריות בתוך האתר מסודרות בצורה טובה ונוחה לגולש, שהממשק של החנות קל לתפעול, שיש בה סרטוני הדרכה התואמים את המוצרים הנמכרים בתוך האתר, מה שלמעשה יגרום אתכם בסופו של דבר לבצע אחת משתי פעולות:

  1. לרכוש בחנות בצורה דיגיטלית דרך האתר
  2. להגיע לחנות בעצמכם

 

לסיכום, תהליך של קידום אתרים באינטרנט ללא כל ספק עוזר לחיזוק המותג שלכם ויעודד עליה בתנועה לאתר ובהגדלת כמות הלקוחות שלכם.

מאמרים נוספים

מיקור חוץ מה זה?

מיקור חוץ יתרונות וחסרונות

עושים סדר! מה ההבדל בין חברת ייעוץ למיקור חוץ? כשחושבים על המושג מיקור חוץ בישראל, עולה ההשוואה בין חברת

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos