03-5792920

קידום בגוגל כיום

ההמלצה שלנו היא לא לבנות שום אתר לבד. אתר חייב להיות דבר מאוד מקצועי וגם בנוי מראש לצורך קידום בגוגל. אם הוא לא יהיה בנוי נכון הוא לא יוכל לקבל קידום בגוגל.

משרד פרסום

זה לקח כמה שנים טובות, עד שבעלי חברות קטנות וגדולות הבינו שהם חייבים אתר ברשת, וגם לזה היו כמה שלבים. בהתחלה החברות ובעלי העסקים הקטנים, פנו לחברות הקמת ובניית האתרים הכי זולות ברשת, כדי לחסוך, כדי שיהיה להם אתר, אבל האמת היא שאם אתר הוא לא טוב, הוא לא יכול להתקיים ולכן, השלב השני היה להבין שאתר טוב שווה משהו, ואתר נחות בלי עיצוב וטכנולוגיה שעוזרים לו למשל להתקדם, לא יעזרו גם לשום עסק או חברה שהם מייצגים, וכדי לקבל נוכחות טובה וחיובית ברשת, חייבים אתר טוב.

אז השלב השני היה אתר טוב. היו כאלה שניסו לבנות את האתר שלהם לבד, והיו כאלה שפנו למומחים.

קידום בגוגל זו טכנולוגיה

אתר צריך להיות בנוי ומותאם לטכנולוגיות ודרכי התנהלות של קידום בגוגל. הוא צריך להיות אתר שניתן לשנות בו פרטים טכנולוגיים כדי שיתאימו לדרישות של גוגל, הוא חייב להיות אתר שיכול להיות מסונכרן עם טכנולוגיות קיימות, כדי שהוא יוכל להשתמש בהן. לכן עיצוב ובניית אתרים טובים, זו לגמרי מלאכה מקצועית ולא של חובבנים, ולא חסר חברות בניית אתרים או קידום בגוגל, שלא יודעות בכלל מה הן עושות.

עולם האינטרנט קולט את כולם. קשה מאוד לדעת מה עושה מקדם טוב ולכן בעלי אתרים, צריכים לדעת לבחור נכון את מי שיעשה להם קידום בגוגל. זה לא נושא להימור, זה צריך להיות דבר בטוח ואת זה יכול לעשות רק משרד פרסום דיגיטלי שמעסיק מומחי קידום בגוגל ומקדם עסקים גדולים, בינוניים וקטנים ואפילו פרילנסרים שמשווקים כל כך מקצועיים שיכולים להתאים את האתר כל פעם לאלגוריתם ולדרישות החדשות של גוגל.

קידום בגוגל- הדרך למעלה!

הפרסום בעמוד הראשון בגוגל, הוא פסגת השאיפות של כל מקדם. כיוון שלכל אתר יש כמה ביטויים, הרי ששום מקדם לא יכול להביא את האתר למקום ראשון בכל הביטויים הקשורים לאתר. ובכל זאת אם הוא יעבוד נכון, בתהליך ארוך הוא בהחלט יכול לקדם אתרים למקומות ראויים בעמוד הראשון בדירוג גבוה. אגב, באחד המחקרים שעשו נמצא כי גולשים בדרך כלל בכלל לא מדפדפים לדף הבא בגוגל, ונשארים בעמוד הראשון. שלושת המקומות הראשונים מקבלים את הכי הרבה פניות ואפילו הפער בין המקום השלישי לרביעי הוא כבר גדול.

קידום בגוגל שמביא אתרים למקומות גבוהים, יוצר גם רושם טוב וגם מיתוג עסקי מרשים על הגולשים שמסיקים כי אם האתר נמצא במקום גבוה, הוא גם כנראה אתר טוב.

האמת היא שיש בזה משהו משום שתוכן טוב מביא אתר למקומות גבוהים ובשיתוף פעולה עם איש קידום בגוגל שעובד אצל משרד פרסום אפשר בהחלט לעשות נפלאות ברשת.

 

מכיר את החברה שניצחה את גוגל?, ממליצים להכנס>>> פרסום בגוגל

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

מיתוג עסקי GPS לעסקים

מיתוג עסקי

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos