03-5792920

אסטרטגיה שיווקית דיגיטאלית: מדוע עליכם לתכנון אותה מראש

לימודי שוק ההון, תמיד היו נצרכים בעולם כמו שלנו. עולם שבו למי שיש כסף החיים משודרגים יותר בכל תחומי החיים-רפואה, תיירות ,נדלן ובכלל איכות חיים.

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

בשווקים של היום, עסקים ללא מיתוג עסקי ואסטרטגיה דיגיטאלית מתוכננת מראש, הם עסקים חסרי כיוון. מדוע? כי הם לא הגדירו לעצמם יעדים אסטרטגיים ברורים, שאותם הם מעוניינים להשיג און-ליין. יעדים אלה יכולים להתייחס לגיוס לקוחות חדשים, יצירת קשרים עם לקוחות קיימים, מכירות, מודעות ועוד. מאפיין נוסף של העולם הדיגיטאלי הוא שאין דבר יותר קבוע בו מאשר השינוי. לכן, גם לעסקים שהשקיעו בפיתוח של אסטרטגיה דיגיטאלית כמו תוכנת הנהלת חשבונות, חשבונית אונליין ועוד, מומלץ לרענן אותה מפעם לפעם.

מי צריך אסטרטגיה שיווקית דיגיטאלית?  

בגדול, כל עסק שמנהל נוכחות דיגיטאלית. אסטרטגיה דיגיטאלית מתוכננת מראש תאפשר לכם להגיע ביעילות לקהלי היעד שלכם, באמצעות הפלטפורמות שהם מעדיפים – מחשבים, טאבלטים או טלפונים חכמים, שנתוני השימוש בהם משנים לחלוטין את עולם הפרסום. נאמר זאת כך: לעסקים שמנהלים אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית, יש יתרון עצום על פני עסקים שמזניחים אותה. אסטרטגיה דיגיטאלית מנצחת, חייבת להשתמש במגוון ערוצים, מקידום באמצאות אי-מייל, דרך מדיה וחברתית וניהול אפליקציות ועד SEO, בלוגים, קידום באמצעות תוכן, וכל פעילות דיגיטאלית אחרת שניתן להעלות על הדעת.

חדר ניתוח

יתרון משמעותי נוסף של אסטרטגיה דיגיטאלית מתוכננת מראש, הוא אפשרויות הניתוח הרבות והמגוונות, שמאפשרות הצבת יעדים, וביצוע מעקב שוטף אחר קצב ההשגה שלהם. המטרה היא למעשה, לאפשר לכם לדעת בדיוק מקסימאלי מיהם הלקוחות שלכם ומה הם רוצים. הסתמכות על Google Analytics למשל, תחשוף בפניכם רק חצי מהתמונה המלאה, בגלל שהמערכת עוסקת בכמויות המשתמשים ולא בעמדות, בדעות ובתחושות שלהם. כדי לקבל את התמונה המלאה אתם זקוקים לכלים שיעניקו לכם תובנות מתוך האתר. המטרה שלכם היא להשיג תמונה ברורה ככל האפשר של המשתמשים. הגיל שלהם, תחומי העניין, המקצועות, המצב המשפחתי ועוד.

חייבים להתחייב

על כל הכבוד לניתוחים הסטטיסטים והדו"חות המפורטים, הם ממש לא הכול. מהרגע שבו אתם יוצאים לדרך, השיווק הדיגיטאלי שלכם צריך לשמור על מומנטום, וכדי לעשות את זה כמו שצריך, דרושים לכם תכנים שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות. השאלות של המשתמשים אינן יכולות להישאר ללא מענה, התגובות שלכן צריכות להיות מידיות וליצור כמה שיותר מעורבות וחשוב מכל: אתם צריכים להיות מוכנים להתחייבות ארוכת טווח  והשקיע בתגובות שלכם ברשתות החברתיות השונות. צרו נוכחות ברשת והגיבו לכל משוב, או פוסט, חיובי או שלילי, תוך שמירה על כבודם של המגיבים ועל שפת המותג שלכם.

כך תעשו את זה נכון

הפעילויות השונות שלכם ברשת, חייבות להיות מבוססת על הרצון והיכולת לנתח את התוצאות. כל קמפיין שאתם מעלים צריך להיות מנותח לעומק, על מנת שתוכלו לדעת מה עובד ומה פחות עובד או לא עובד בכלל. נתונים שינותחו בסוף השנה למשל, יסייעו לכם רבות ביצירת אסטרטגית השיווק הדיגיטאלי שלכם בשנה הבאה, ולהביא את האסטרטגיה שלכם לרמה גבוהה במיוחד של יעילות.


נכתב על ידי צוות האסטרטגיה של ConvertiX – משרד פרסום דיגיטל

מאמרים נוספים

הכנסה-נוספת-GPS

הכנסה נוספת – הדרכים האמינות ביותר לייצר עוד כסף במינימום השקעה! (מעודכן לשנת 2020)

בשנים האחרונות המציאות הכלכלית בישראל אינה פשוטה ואנשים רבים מחפשים דרך לייצר הכנסה נוספת אך לא יודעים מהיכן להתחיל

לימודי שוק ההון-רק בשיעור פרטי

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים להשקיע את כספם על תחומי השקעה שונים, חלק מחפשים את הכסף הגדול בתחום

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos