03-5792920

מוקד מכירות חיצוני – שירות לעסקים שרוצים למכור יותר

מוקד מכירות

מרגישים שאתם לא מצליחים למכור מספיק את המוצר החדש שלכם או להחדיר אותו כמו שרציתם לשוק? היקף המכירות שלכם לא משתנה או יורד לאחרונה? מבזבזים אלפי שקלים בחודש על קמפיינים ברשת מבלי לקלוע לקהל היעד הנכון? העובדים שלכם לא מספיק מיומנים לסגור עסקאות בטלפון?
מכירות במיקור חוץ זה הפתרון המושלם לעסקים, שפשוט רוצים למכור יותר.
עם מוקד מכירות חיצוני ומקצועי ניתן לייצר מספר משווקים בו זמנית, בהתאמה אישית לעסק שלכם, ולהקנות לעסק יתרון משמעותי אל מול המתחרים.
מוקד מכירות חיצוני מאפשר לעסק לחסוך בעלויות, להתמקד בעיקר, לקבל שירות מאנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, כאשר בסופו של דבר יעניקו את השקט הנפשי וכמובן יגדילו את היקף המכירות בעסק.

איך זה עובד?
שירותי מכירות במיקור חוץ הם לרוב צוות של אנשי מכירות מיומנים ומקצועיים אשר מתמחים במכירות מוצרים / שירות לחברות חיצוניות.
אנשי המכירות ברוב המקרים לא יושבים פיזית בבית העסק ששכר את שירותיהם, אלא נמצאים בחברה שלהם.
הם למדים את העסק, בונים תסריט שיחה, לומדים את קהל היעד, מכינים תכנית אסטרטגית, משפרים את תהליכי המכירה ודואגים "לחיות" את העסק, למרות שהם אינם חלק ממנו.

איך מוקד טלמרקטינג חיצוני יכול להגדיל את המכירות בעסק?

טלמרקטינג זוהי שיטה לשיווק ישיר בו מתקשרים נציגים ללקוחות חדשים/קיימים/פוטנציאליים ומציעים להם לרכוש מוצר או להצטרף לשירות, במטרה להגדיל את נפח המכירות והלקוחות בחברה ולשפר את היחס עם הלקוחות.
מוקד טלמרקטינג מקצועי וחיצוני יכול לשפר באופן משמעותי את המכירות בעסק:

1)     לזהות לקוחות פוטנציאליים ולהתמקד בקהל היעד הנכון. שיווק ממוקד יותר, למנוע פספוס והוצאות כספיות מיותרות על קהל יעד שאינו מתאים, משיכת קהל מהמתחרים ושימור לקוחות ישנים.

2)     בניית קשר אישי ואמין יותר עם הלקוחות לאורך זמן.

3)     הגדלת נפח המכירות בעזרת אנשי מכירות מיומנים, שיפור תהליך שיחת המכירה, שיפור התקשורת והבנת צרכי הלקוח.

4)     הגברת המודעות למותג או מוצר חדש שנכנס לשוק. הצעת היתרונות שיש לחברה או למוצר, הערך המוסף שהוא מביא עמו ובולטות מול המתחרים.

5)     הצעת מוצרים או שירותים בהתאמה אישית ללקוחות.

6)     יתרון תחרותי אל מול המתחרים.

7)     התמקדות במכירות ובשיווק ישיר בטלפון ע"י צוות חיצוני, בעוד שהחברה יכולה להתמקד בפיתוח העסקי ובשאר הנושאים.

כל אלו בהחלט יכולים לייעל משמעותית את משפך המכירות בעסק, ליצור יותר הזמניות ולהגדיל את הרווחים.

 

 

האם יש חסרונות במוקד מכירות חיצוני, ולמה כדאי לשים לב? 

כמו בכל שירות בתחום העסקים, ניתן למצוא גם מספר חסרונות בשירותי טלמרקטינג לעסקים.
לפניכם מספר דברים שכדאי לשים אליהם לב כשאתם בוחרים בשירות מכירות חיצוני.

1)     חוסר הבנה וידע במוצר או בשירות – חוסר הבנה במוצר או בשירות שלכם יכול בהחלט לפגוע במערך המכירות. בדקו שהחברה החיצונית משקיעה מספיק זמן ומשאבים בללמוד את העסק שלכם. התהליך עלול לקחת זמן, וכמובן שעליכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא, לספק להם את החומר הנדרש, לענות על שאלות ולהגדיר מטרות משותפות.

2)     חוסר מיקוד – אם החברה החיצונית עוסקת במספר לקוחות בו זמנית ואינה מציבה מספיק כוח אדם או ערוכה להעניק לכולם את היחס הנדרש, דבר זה בהחלט עלול לגרום לפגיעה באיכות השירות.
הקיפדו לבחור בחברה חיצונית שמתמקדת בלקוחות שלה, מעניקה את מלוא תשומת הלב וגמישה עבורכם.

3)     מידע רגיש וחסוי – חברה המטפלת בשיחות מכירה חשופה לפרטים רגישים, הן של החברה והן של הלקוח. אם החברה אינה ערוכה מספיק מבחינת אבטחה ואמינות, ייתכנו פריצות אבטחה לפרטים אישיים, מאגרי מידע, אובדן או חשיפה של מידע רגיש.
בדקו את רמת האבטחה של החברה, את רמת התקשורת וכמובן האמינות.

למי מתאים שירות של מוקד מכירות חיצוני?

שירות מכירות חיצוני מתאים לכל עסק שרוצה למכור מוצר, שירות, להעניק תמיכה טכנית, לתאם פגישות, לקבוע תורים ולהניע לפעולה כלשהי.
מוקד מכירות במיקור חוץ מתאים לעסקים ששואפים לשפר את המכירות שלהם והן את רמת שירות הלקוחות וחווית הלקוח.
מוקד במיקור חיצוני יכול להעניק שירות במספר שפות שונות, לספק תמיכה טלפונית מקצועית, לטפל בבעיות ובשאלות ייחודית של לקוחות, לסגור עסקאות בצורה יעילה יותר ועוד.
עסקים בתחומים שונים נעזרים במוקד מכירות חיצוני כגון: חברות קמעונאות, אתרי סחר באונליין, חברות תיירות, הייטק, טכנולוגיה, שירותי רכב, שירותי בריאות, תקשורת וסלולר, חינוך ועוד.

איך ניתן לייעל את השירות ולשפר את היחס עם הלקוחות?

  •       צוות מקצועי ומיומן – אנשי מכירות שמוכרים קרח לאסקימוסים? זו לא אגדה קרה ואורבנית. לפעמים לא משנה מהו המוצר, או עד כמה אתם באמת צריכים אותו – אלא מי מוכר לכם אותו.
    דאגו לצוות מקצועי עם אוריינטציה שיווקית שבקיא בכל רזי המוצר והשירות שלכם, העניקו להם את הכלים וההכשרה הנדרשים לעמוד בפני כל השאלות וההתנגדויות של הלקוחות בשיחת הטלפון.
  •       תכננו את הזמן – דאגו שצוות אנשי המכירות עובדים על פי תכנית זמן שהוגדרה מראש, שהזמן לא "נמרח" ומתבזבז יותר מדיי, שהם ממוקדים ועניינים בשיחת המכירות שלהם.
  •       השתמשו במערכת לניהול לקוחות – מערכת  CRMcustomer management relationship בראשי תיבות, מערכת המאפשרת לנהל, לשפר, לייעל את היחס שלכם עם הלקוחות. לתעד נתונים אישיים, פרטי שיחה מלאים, בעיות, התנגדויות וכן הלאה, ולאחסן את הנתונים בצורה נגישה ונוחה לכל אנשי הצוות.
    ניתן לעקוב אחרי פעילות ישנה, לחדש קשרים, למכור מוצרים בעתיד, להתממשק עם שאר המערכות בחברה, לבצע אופטימיזציה ולתזמן פעולות שיווקיות ועוד. 
  •       השתמשו בתסריט שיחה – אלתור זה נחמד בתחומים אחרים, אך כשמדובר במכירות – הזמן קצר והמלאכה מרובה. תסריט שיחה שבנוי היטב ובצורה מקצועית, יכול לחסוך בזמן, למנוע שאלות מיותרות, ולדבר אל הלב והכאבים של הלקוחות.
    חשוב להדגיש את יתרונות החברה וכיצד הם יכולים להשפיע לטובה על הלקוח ועל הצרכים שלו.

חיים בסרט? כך תבנו תסריט שיחה מכירתי ומקצועי

1)     דאגו שהשיחה תתחיל בצורה אדיבה ומנומסת, קחו בחשבון שאתם "תופסים" את הלקוח בזמן לא טוב ולכן שאלו אותו בנימוס אם הוא יכול להקדיש לכם מספר דקות, או אם ניתן לחזור אליו מאוחר יותר.

2)     בחרו בשורת מחץ מסקרנת ומעניינת, כזו שתגרום ללקוח להימשך לשיחה וליצור עניין גם אם תאלצו לדחות אותה במספר שעות.

3)     אל תשמעו כמו תוכי. שיחת מכירה שנשמעת כמו דקלום גורמת מהר מאוד לאנשים לאבד עניין, גם אם המוצר שלכם מעניין. שמרו על סגנון זורם וקולח.

4)     דברו על הכאבים. לפני שאתם מתחילים להדגיש את כל היתרונות שיש לכם להציע, דברו אל הכאב של הלקוח, אם צריך – הקשיבו לו בסבלנות כדי שתוכלו להבין את הצרכים שלו.

5)     הכינו את כל ההתנגדויות האפשריות מראש, ואם צריך – ערבו את מנהל המשמרת שידע לנתב את השיחה למקום חיובי בזמן אמת.

6)     אל תשכחו ללמוד היטב את החומר והתסריט, לבצע חזרות וסימולציות – גם בקול רם.

 

GPS  לעסקים – עוזרים לכם למכור יותר

לא מוצאים את המילה הנכונה? חברת GPS לעסקים תשמח לשווק ולמכור עם הלקוחות שלכם ולמכור להם יותר. אנו מתפעלים מוקד מכירות חיצוני עבור לקוחות עסקיים, מסייעים להם להגדיל את נפח המכירות, חוסכים להם בעלויות גבוהות ומיותרות, עם צוות מכירות מנוסה, אמין ומיומן. הניסיון, עם הון אנושי איכותי ובניית תהליכי עבודה וניהול הם המפתח להצלחה של GPS לעסקים בעבודה משותפת עם הלקוחות העסקיים.

אל תפספסו את הלקוח הבא שלכם, צרו איתנו קשר ונשמח להעניק לכם שירות אנושי שפשוט מוכר יותר!    

 

 

 

 

מאמרים נוספים

אסטרטגיית מכירות

אסטרטגית מכירות – תמונת הניצחון

אסטרטגית מכירות – תמונת הניצחון הגעתם לשלב האחרון והמכריע בתהליך המכירה, הצלחתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר! אבל אתם

תסריט שיחה

תסריט שיחה – מה הסטורי שלך?

תסריט שיחה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהמערך המכירתי וההסברתי של העסק, כאשר מאחוריו עומדת אסטרטגיה מתוכננת היטב, עם

פולו אפ

פולו אפ – עוקבים בהצלחה

כל מי שעוסק בתחום המכירות יודע, שתהליכי מכירה מורכבים ממספר שלבים, ואחד מהשלבים החשובים ביותר זהו שלב המעקב, או

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos