03-5792920

כוחה של הרשת החברתית לעסק הקטן 

כוחה של הרשת החברתית לעסק הקטן 

השפעת הרשת החברתית לעסק הקטן 

כוחה של הרשת החברתית לעסק הקטן 

רשת חברתית לעסק הקטן  – עסקים רבים גילו את כוחה של הרשת החברתית ואת היתרונות המוכחים של הפרסום בפייסבוק, על כן אין זה פלא כי הפרסום בפייסבוק הפך לפופולארי ומבוקש גם בקרב עסקים קטנים ובינוניים בארץ ובעולם כולו, שאימצו בחום את את הפרסום בפייסבוק והפכו אותו למנוע צמיחה קבוע עבור העסק שלהם.

מהו סוד כוחה של הרשת החברתית פייסבוק ?

מיליוני אנשים ברחבי העולם הפכו את הגלישה בפייסבוק לפעולה יומיומית קבועה. ואם תענו בכנות עם היד על הלב על השאלה, האם אתם ביקרתם היום כבר בפייסבוק ? קרוב לוודאי שהתשובה תהיה ברור שכן. 

עד כדי כך פופולארית הרשת החברתית בקרב גולשים בעולם כולו, שכבר נוצרה תופעה  בקרב הגולשים הנקראת: FOMO- Fear Of Missing Out שמשמעותה הפחד להפסיד מידע, עקב אי גלישה בזמן כלשהו בפייסבוק. 

קרוב לוודאי שבמהלך הגלישה ברשת החברתית, מצאתם עצמכם מבלים זמן רב גם דפים עסקיים כאלה ואחרים. אלה הפכו היום לזמינים לנגישים ואף לאטרקטיביים במיוחד עבור גולשי פייסבוק ומחקרים מוכיחים כי האתרים העסקיים והפרסום הממומן בפייסבוק נתפס כאמין יותר בעיני הגולשים מאשר מודעות פרסומיות בגוגל לדוגמא.

פייסבוק הפכה בעת האחרונה לזירה הלגיטימית והיעילה ביותר למסחר ולרכישת מוצרים, וניתן לראות גולשים רבים הרוכשים בטבעיות מוצרים ועושים רכישות וירטואליות ברשת. 

האם פייסבוק מתאימה לעסקים קטנים ?

כל מי שמכיר את כללי המשחק בפייסבוק יודע שניתן בקלות להפוך עם עסק קטן למצליח פי כמה על ידי שיווק וניהול קמפיין מותאם למוצר שלכם ברשת החברתית. כל מה שנדרש הוא לדעת איך להשתמש ברשת החברתית ובכלים שמציעה פייסבוק, בצורה המיטבית, בכדי להתאים את הקמפיין הפרסומי למה שמחפשים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

למה כדאי להשתמש בפייסבוק לפרסום העסק ?

בעליו של כל עסק או חברה או חנות המוכרת מוצרים או שירותים, יודע כי עליו לבצע פעולות שיווקיות ופרסומיות על מנת להצליח ולקדם את העסק ולגרום לו לחיות ברשת בכל רגע נתון. אומנם גם השיטה הישנה של מודעות פרסומיות בעיתונים, או על לוחות מודעות עדיין עובדת, אבל היא אינה יעילה כמו הפרסום הדיגיטלי ברשת האינטרנטית שהפכה לזירת המסחר הבינלאומי זה כבר. על כן לא תמצאו עסק חדש וגם ישן שלא מפרסם בצורה כזו או אחרת ברשת.

המטרה אשר לשמה הוקמה הרשת החברתית מלכתחילה היא חיבור בין אנשים, ולאור ההצלחה הפנומנאלית שהקפיצה אותה למקום ראשון בעולם בחיבור בין אנשים באופן גלובלי, הפכה הרשת החברתית באופן טבעי גם למקום בו עסקים מתקשרים זה עם זה ועם הלקוחות שלהם.

בנוסף לבניית אתר אינטרנט לעסק או לחנות או למוצר השירותי שאתם מוכרים, הדף העסקי שלכם הוא המקום השיווקי הבא בו עליכם להשקיע. כאשר הלקוחות מעורבים בדף העסקי של העסק שלכם בפייסבוק, מתאפשרת הפניית לידים באופן יעיל ביותר. 

חשיבותו של הקמת דף עסקי ברשת החברתית 

הקמת דף עסקי לעסק שלכם, בין אם הוא בינוני וגם קטן תאפשר לרשת לייצר שייכות של אנשים אליכם כנותני שירות. על כן מומלץ וכדאי לכל בעל עסק קטן, לשקול הקמת דף עסקי לעסק, בו ניתן להציג מבצעים וסחורה חדשה וגם לשמור על קשר רצוף ומתמשך עם הלקוחות ולתחזק את הקשר הקיים. השמירה על רציפות הקשר עם הלקוחות הינה המרכיב החיוני ביותר ליחסים עסקיים איכותיים מתמשכים איתם.

איך יוצרים דף פייסבוק עסקי אטרקטיבי ביותר עבור הלקוחות?

על מנת לגרום לגולשים לבלות בדף שלכם זמן רב ולרכוש את המוצרים שאתם מוכרים, חיוני ביותר שהדף העסקי שלכם יהיה תמיד מפתיע, מעודכן, מעוצב ואטרקטיבי ביותר.

 

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos