03-5792920

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד ותנסו לחשוב כמה מהם באמת השפיעו עליהם או יחרטו בזיכרונכם, ככל הנראה שהאחוזים יהיו נמוכים מאוד.
בעידן בו מציפים אותנו במסרים בכל מקום, איך אפשר לתפוס את תשומת הלב של הגולשים? לגרום להם להתעניין בכם, במוצר או בשירות שלכם?

סרטונים לעסקים הפכו להיות כבר מזמן לדבר החם הבא. אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אם כך כמה שווה סרטון?
סרטון תדמית לעסק הינו כלי הכרחי לקידום, להעברת מסרים, להצגת הלב והפנים של העסק, וכל זה יכול לקרות בתוך פחות מדקה.
מסרים טקסטואליים ואפילו כאלה המלווים בוויז'ואל לעולם לא יצליחו להנגיש ללקוח את המידע בדרך שתחסוך לו בזמן (כי למי יש זמן לקרוא את כל זה עכשיו?), שתגרום לו ליהנות מהצפייה (דמיינו מוזיקת אווירה ברקע), שתגרום לו לחייך (סרטון אנימציה משעשע אולי? ),
לגלות עניין והכי חשוב לתפוס את תשומת ליבו בתוך ים של מסרים.
היום בתי עסק רבים בכל התחומים הבינו שהרבה יותר קל להעביר מסרים בצורה קלילה, תמציתית, ומרתקת בסרטון – ולא להסתמך רק על טקסטים ותמונות.

סרטוני תדמית לעסקים  – איך זה תורם לעסק שלך? 

  1. גידול במכירות / יצירת לידים – אי אפשר להתווכח עם הצלחות. הנתונים מצביעים על כך שסרטונים לעומת דרכי הפצה אחרים בעולם הדיגיטלי מקפיצים את שיעור יחס ההמרה עד כ-80%. סרטון קצר וקולע שהופק בצורה מקצועית יכול להעביר בתוכו מסרים רבים בדרך שנקלטת הרבה יותר טוב – ובזמן קצר.
  2. הרבה יותר קל להסביר מי אתם – תחשבו שאתם מנסים להעביר מסר על העסק שלכם, אבל מסתבר שזה מעט מורכב. יש לכם המון תחומים, שירותים ומוצרים. איך תעבירו את כל המידע הזה מבלי לגרום ללקוח להשתעמם, לאבד עניין ולעבור הלאה? דרך סרטון מקצועי הרבה יותר קל להעביר גם מסרים מורכבים. 
  3. מיתוג ובידול מהמתחרים – זה נכון שהשוק מוצף וכמעט בכל תחום יש עוד מאות בדיוק כמוכם. בעזרת סרטוני תדמית לעסקים הרבה יותר קל לבדל את העסק שלכם בעזרת סיפור אחר ושונה מאחרים, למצוא אופק יצירתי או ערך מוסף שתציעו ללקוחות שלכם דרך באמצעות הסרטון.
    סרטון מקצועי יכול למתג אתכם ולהציג את העסק שלכם ברמה הגבוהה ביותר. 
  4. האתר שלכם יודה לכם – כולם אוהבים וידיאו, גם גוגל וגם הלקוחות שלכם. סרטונים הפכו לכלי שיווק מצוין במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. גוגל יודעים לזהות היטב את התנועה האורגנית והכניסות המרובות לאתר שלכם, בזכות אותן הצפיות. סרטונים ביוטיוב, אינסטגרם או טיקטוק שזוכים לאהדה ולצפיות רבות גם כן מדורגים גבוה יותר ומעלים את הסיכוי להקלקות מרובות, ליחס המרה טוב יותר ולהחזר ההשקעה. 

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים – מה כדאי לדעת לפני? 

  • השקעה משתלמת – חושבים ליצור סרטון תדמית דרך הנייד שלכם ולערוך אותו בעצמכם באחת האפליקציות? על אף שאנחנו בטוחים שיש לכם את הכישרון והיכולת, חשבו שנית. סרטון תדמית זה הכרטיס ביקור של העסק שלכם, ואם אתם רוצים לעשות זאת נכון ולהעביר את המסר בצורה רצינית ונכונה– עשו זאת עם חברה מקצועית המתמחה בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים. 
  • הכינו תכנית מראש – תבנו לכם תסריט מגובש עם מסר שמתחבר לוויז'ואל שירוץ על גבי המסך. זכרו שסרטונים מוצלחים צריכים להיות קצרים וקולעים עם מסר ממוקד שבסופו של דבר יניע את הלקוח לפעולה. חשבו על המטרות שאתם רוצים להשיג, מי קהל היעד, מה השפה שלכם והיכן אתם מתכננים להפיץ את הסרטון. 
  • לוקיישן או אנימציה – כיום יש לא מעט אפשרויות להפקת סרטונים מעניינים ואיכותיים, חשבו מה הכי מתאים לעסק שלכם. האם סרטון אנימציה קליל והומוריסטי או שאתם מעדיפים שחקנים חיים ולוקיישן אמיתי? כך או כך תצטרכו להיערך מראש בין אם השכרת מקום ושחקנים או מציאת אנימטור מקצועי. 

סרטון שיווקי לעסק  – חווית צפייה משתלמת 

כבר אמרנו שסרטון כנראה שווה יותר מתמונה ואלף מילים גם יחד, אך כיצד זה באמת משפיע על הצופה?
סרטון שיווקי לעסק מעניק לצופה חוויה עוצמתית המשלבת בתוכה אלמנטים רבים והחשוב מבניהם יהיה המסר שאתם רוצים להעביר. הרבה יותר קל לרגש את הצופה ולגעת בנקודות חשובות דרך סרטון המשלב קריינות, או מלל בליווי אנימציה מונפשת. הרבה פעמים הלקוח ירגיש שהוא חלק מהעסק, חלק מהחוויה כולה ועצם ההזדהות והפעלת הרגש תתפוס את תשומת ליבו במהירות, והמסר יעבור בצורה חלקה.
יתרון נוסף שיש לסרטוני תדמית על פני אמצעי שיווק אחרים הוא שאין גבול ליצירתיות. חשבו כמה אפשר לעוף על כנפי הדמיון בסרטון אחד קצרצר לעומת תמונה, כרטיס ביקור מודפס או כל אמצעי כתוב אחר.
הפקת סרטון תדמית לעסקים מאפשר לכם להשתמש במסרים הרלוונטיים לעסק שלכם, תוך שימוש באפקטים שמושכים את העין, שמשתלבים בסופו של דבר לתוך סיפור תמציתי עם מסר חד, ברור ומרתק.

 

סרטון לעסק – מה הסטורי שלכם? 

הטרנד החם שכבש את העולם כולו כבר לא נוגע רק לעולם הזוהר והבידור אלא לכל עסק, קטן ועד גדול. אם אתם לא שם אתם לא קיימים? בהחלט. סטוריז, אותם סרטונים קצרצרים ברשתות החברתיות שנעלמים לאחר יממה הפכו לכלי שיווקי מוצלח שמגיע לקהלי יעד רבים ולא בהכרח רק לצעירים.
אם אתם רוצים לפרוץ אל השוק המצליח ולהכין סרטון לעסק, התאימו את הסרטון לפלטפורמה בצורה נכונה. למשל סטורי באינסטגרם וטיקטוק קצרים יותר מיוטיוב ולכן חשוב להעמיק את המסר ולתמצת את הסרטון שיתאים בצורה מיטבית לאותו ערוץ.
כך או כך יש סרטונים שאפשר להעלות בצורה דינמית ושוטפת, אך זכרו שמדובר בסרטון תדמית, זה לא הזמן לשלוף את הנייד האישי שלכם אלא להזמין את שירותיה של חברת צילום והפקת סרטוני תדמית מקצועית.  

הפקת סרטוני תדמית לעסקים – איך עושים זאת נכון? 

  • כרטיס ביקור מרשים – זכרו שהסרטון זה הכרטיס ביקור שלכם ולרוב יש רק אחד כזה. זה הרושם הראשוני שאתם משאירים לצופה שלכם ולכן חשוב שיהיה מקצועי, ממוקד, מושך ורלוונטי עבורו. 
  • תגרמו להם להקליק – הפקת סרטוני תדמית לעסקים יכולה להיות דרך מצוינת לסקרן את הצופה, לגרום לו לפנות אליכם וליצור אתכם אינטראקציה. 
  • מקצועיות – הפקת סרטון לעסק זו לרוב השקעה לא קטנה, הקפידו לעשות זאת נכון בצורה מתכוננת וחכמה, מול חברה מקצועית עם תכנית עבודה ומטרות ברורות.
  • תישארו קוליים אך ברורים – הומור וקלילות תמיד עוברים מסך, גם אם הנושא שלכם רציני יותר. הקפידו לבחור בשפה קולחת שמציגה את המותג שלכם בצורה ברורה כמה שיותר מבלי לסבך את הצופים יותר מדיי. 
  • צרו הזדהות – הדרך הטובה ביותר לגרום לגולש להקליק, לנוע או להתקשר אליכם תהיה באמצעות החיבור והרגש. תנו ללקוח את מה שהוא צריך, את התחושה שאתם מבינים בדיוק מה טוב לו, גם אם הוא בעצמו לא יודע את זה. 

רוצים להפיק סרטון תדמית מנצח? למתג את עצמכם? מעוניינים להגדיל את כמות הפניות, הלקוחות והמכירות שלכם?
יש למה לצפות! חברת GPS לעסקים המתמחה ביעוץ, ליווי וקידום עסקים – תשמח להפוך את המסר שלכם לסיפור מרתק, ייחודי ופורץ דרך על גבי סרטון מקצועי, קצר וקולע.

מאמרים נוספים

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

בעלי עסקים? רוצים לקדם את העסק שלכם במהרה ברשתות החברתיות ופלטפורמות הדיגיטל השונות? מעוניינים לדעת איך עושים זאת? לנו

אקסלרטור – מזנקים אל עבר ההצלחה

אקסלרטור – מזנקים אל עבר ההצלחה

הקמת חברת סטראט אפ היא צעד משמעותי שדורש לא מעט בירוקרטיה, משאבים וידע -לצד אומץ ונחישות. יזם עם רעיון

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos