03-5792920

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

בעלי עסקים? רוצים לקדם את העסק שלכם במהרה ברשתות החברתיות ופלטפורמות הדיגיטל השונות? מעוניינים לדעת איך עושים זאת? לנו ב- GPS לעסקים יש את התשובה על כך!

בעידן הדיגיטלי של היום, חשוב יותר מאי פעם לעסקים ליצור תוכן מרתק שמושך את תשומת הלב של קהל היעד. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות תוכן וידאו ויצירת סרטונים מרתקים וסוחפים שימשכו קהל לקוחות מכל רחבי הרשת, וכמה שתבחרו לעשות יותר סרטונים – כך גם התוצאות יגיעו מהר יותר ובמהרה, הרבה גולשים יתחילו לעקוב אחריכם! להקשיב לכל סרטון שלכם, ואם הסרטון יהיה ממש מוצלח ויניע את הצופים לפעולה – הם בהחלט יעשו זאת!

עריכת וידאו  – עד כמה סרטונים לעסק יכולים לקדם אתכם?

אתם תופתעו מאוד לגלות אבל סרטונים מוצלחים יכולים לעלות אתכם לרמה שלא הכרתם לפני. רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואפילו פלטפורמת יוטיוב – כולם בלי יוצא מן הכלל פועלות על גבי נישת הסרטונים.

אלפי סרטונים חדשים ביום מתפרסמים ללא הפסקה, והסיבה לכך היא מאוד פשוטה – אנשים באמת רואים אותם! מונעים מהם! ועוקבים אחר הערוצים האהובים עליהם.

זאת בדיוק הסיבה שאנחנו ב- GPS לעסקים שמים דגש רב על הכנת הסרטון המתאים והמושלם ביותר לבית העסק שלכם. סרטון שיעבוד ויביא תוצאות וכמובן גם, סרטון שיערך באמצעות עורך וידאו מקצועי שיוכל ליצור עבורכם רשת שלמה של סרטונים שתספיק עבורכם לשבועות רבים קדימה.

מדוע אנשים וגולשים באינטרנט נמשכים לסרטונים?

 הנה כמה סיבות מדוע יצירת סרטונים עבור העסק שלכם היא כל כך חיונית:

  1. סרטונים מרתקים מאוד: תוכן וידאו מרתק יותר מכל צורה אחרת של תוכן. הוידאו מאפשר לכם לספר סיפור, להציג את המוצרים או השירותים שלכם ולהתחבר לקהל שלכם ברמה עמוקה יותר. על פי מחקרים רבים, לסרטונים יש את שיעור המעורבות הגבוה ביותר בפלטפורמות המדיה החברתיות, מה שהופך אותם לכלי רב עוצמה לעסקים ולדרך התחברות לקהל היעד שלהם.
  2. סרטונים מגבירים את המודעות למותג: סרטונים הם דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג ולהגיע לקהל רחב יותר. על ידי יצירת סרטונים המציגים את האישיות, הערכים והמוצרים או השירותים של המותג שלכם, אתם יכולים למשוך לקוחות חדשים ולבנות קהל עוקבים נאמן.
  3.  סרטונים משפרים את דרגת ה-SEO באתר שלכם: סרטונים יכולים גם לשפר את אופטימיזציית מנועי החיפוש (SEO) של האתר שלכם על ידי הגדלת הזמן שהמבקרים מבלים באתר. ככל שהמבקרים יישארו באתר שלכם זמן רב יותר, כך הדירוג שלכם במנועי החיפוש יהיה טוב יותר. 
  4. סרטונים מגדילים את שיעורי ההמרה: סרטונים יכולים גם לעזור לכם להמיר יותר לידים ללקוחות. על ידי הצגת המוצרים או השירותים שלכם בסרטון, אתם יכולים לתת ללקוחות פוטנציאליים הבנה טובה יותר של מה שאתם מציעים וכיצד זה יכול להועיל להם. זה יכול להוביל לשיעורי המרה גבוהים יותר ובסופו של דבר, ליותר מכירות.
  5. סרטונים ניתנים לשיתוף בקלות: לבסוף, סרטונים ניתנים לשיתוף רב, מה שהופך אותם לכלי מצוין לשיווק מפה לאוזן. כשאנשים משתפים את הסרטונים שלכם במדיה החברתית, זה יכול להוביל ליותר צפיות, יותר מעורבות, ובסופו של דבר, ליותר עסקים.

חברת GPS  לעסקים – עריכת וידאו בצורה מקצועית ואיכותית

אנחנו בחברת GPS לעסקים נעזור לכם לבצע עריכת וידאו מקצועית ויצירת סרטון מושלם לכל שירות בבית העסק שלכם. אם תמיד רציתם שלקוחות יחשפו אליכם יותר, גם באופן אורגני מבלי שתצטרכו לעשות פרסום מיוחד בנוסף – הרי שצילום סרטונים זו הדרך הטובה ביותר למשוך אליכם קהל לקוחות מתעניינים נוספים.

השאירו את הפרטים שלכם עוד עכשיו אצלנו באתר ואנחנו נשמח ליצור איתכם קשר בהקדם בכדי להכין עבורכם את הסרטון שיעשה פלאים בפעילות העסקית שלכם ועד מהרה יביא לתוצאות מצוינות.

מאמרים נוספים

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד

אקסלרטור – מזנקים אל עבר ההצלחה

אקסלרטור – מזנקים אל עבר ההצלחה

הקמת חברת סטראט אפ היא צעד משמעותי שדורש לא מעט בירוקרטיה, משאבים וידע -לצד אומץ ונחישות. יזם עם רעיון

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos