03-5792920

תוכנית עסקית לעסקים

תוכנית-עסקית-GPS-לעסקים

מחשב מסלול מחדש… תוכנית עסקית לעסקים – דווקא עכשיו!

אנחנו בGPS לעסקים מייצרים ללקוחות שלנו תוכניות עסקיות בהצלחה כבר למעלה מ-20 שנה וזאת בזכות הניסיון העשיר שצברנו ומעמידים לרשותכם את מיטב המומחים בישראל. בים הסוער שעסקים רבים נמצאים בו, אנו עוזרים לנווט את הספינה ליעדים הנכונים ביותר עבורכם, תוך מחשבה, דיוק ותכנון מחדש.

השנים האחרונות היו מורכבות וקשות מאוד עבור כל העסקים הקטנים והבינוניים בישראל כשמספר גדול מהם לא הצליח לשרוד, אם נדייק בעבודות – 90% מהעסקים בארץ נסגרים במהלך השנה הראשונה שלהם ואנחנו אפילו לא הזכרנו את ההשלכות של מגפת הקורונה שכבר טלטלה ו"חנקה" עסקים כמעט בכל הענפים. המציאות הנוכחית ללא ספק מאתגרת אך זו  ההזדמנות שלכם להנחיל שינויים מיידים כדי לנסות לשרוד את המשברים ולמנף אותם להצלחה -כי דווקא עכשיו כדאי לעצור ולעשות חישוב מסלול מחדש באמצעות תוכנית עסקית.

כמה מילים על המציאות של עסקים בישראל 

למרות שהעסקים הקטנים והבינוניים הם רוב העסקים בישראל – הם עדיין אינם זוכים לתמיכה רבה מהמדינה ומדי יום הם קורסים תחת הקשיים והבירוקרטיות הרבות שהופכות את ההתמודדות היומיומית שלהם למאתגרת עם הרבה סערות שמאיימות עליהם. בנוסף לכל האמור, הקורונה הפתיעה את כולנו ועצמאיים רבים שחיכו לתוכנית הסיוע של הממשלה להתמודדות עם המשבר התבדו וגילו שזו אינה מעניקה סיוע משמעותי ובוודאי שלא תוכל למנוע את קריסתם. לא צריכים להיות גאונים בחשבון בשביל להבין שבמצב בו ההכנסות רק יורדות אך ההוצאות נותרות זהות (מיסים, שכירות, משכורות וכיוצא בזה) העסק נכנס למצב בו הוא מפסיד – אך אל תתייאשו, עם תוכנית עסקית והתאמה למציאות החדשה, תוכלו לייעל תהליכים פנימיים, להשתחרר מנכסים מכבידים ולמנף את העסק שלכם להצלחה. 

אז למה דווקא עכשיו תוכנית עסקית? 

בין אם אתם עסק קטן או בינוני, מושבתים מעבודה לחלוטין או ממשיכים לעבוד במתכונת מסוימת – כל אחד חייב שתהיה לו תוכנית עסקית. זה יוכל לסייע לכם לעשות היערכות חדשה, להכניס שינויים מבניים במודלים העסקיים ולפתח אפיקי פעילות חדשים שיוכלו לעבות לכם את הפעילות השוטפת ולייצר הכנסות. בנוסף, כתיבת תוכנית עסקית יסודית בסיוע אנשי מקצוע תוכל לעזור לכם להגיע להבנות מול ספקים, רשויות והבנקים וליהנות מתנאים מתאימים שיקלו עליכם. אבל הדבר החשוב ביותר שעליכם להבין הוא שבמוקדם או מאוחר המשבר הזה יעבור ועם תוכנית עבודה מסודרת תוכלו לחזות תרחישים עתידיים, לקבוע יעדים ולבחור בדרכי פעולה שישרתו את העסק שלכם. חשוב לנו להדגיש – אנחנו לא ממליצים לכם להתפתות לתבניות של תוכנית עסקית "חינמית" מהסיבה שהיא מוכרחה להיות תפורה בדיוק למידות של העסק שלכם. שילוב של אנשי מקצוע וכלכלנים יבטיח לכם יצירת סנכרון בין המטרות והחזון שלכם למספרים בפועל, התאמה למציאות הקיימת, בחינת סיכונים, בניית מודל עסקי והתנהלות בעיניים אובייקטיביות. חברתנו מלווה גם בימים אלו עסקים באמצעות עריכת תוכנית שיווקית שמותאמת למצב, עם כלים ייחודים לניהול משברים והתחשבות במצב הנוכחי. אנחנו עוזרים לעסקים לעשות שינוי אמיתי בעסק ולטפס למעלה– בלי ההרגלים הישנים שמכבידים. 

איך אנחנו עושים את זה? 

    • קביעת הDNA העסקי שלכם – הגדרה או חידוד האישיות המיתוגית של העסק, שתכלול את המטרות, החזון והאיכויות שאתם מביאים לעולם. 

 

  • לומדים את השוק שלך – לפני שמתחילים בתהליך הכתיבה, אנחנו חוקרים את הסביבה העסקית שלך לעומק – מה הם המגמות בשוק? מי הם המתחרים שלכם? מה מייחד אתכם? מה הפתרון שלכם? מי הם הלקוחות שלכם? מה הם אוהבים ומה הם רוצים וכיצד המוצר/שירות שלכם משפר את האיכות חיים שלכם? בנוסף אנו נבדוק נתונים כמו מה הוא גודל השוק שלכם, מה קצב צמיחתו ועוד. 

 

  • רוקמים לכם אסטרטגיה מדויקת – האסטרטגיה תתחשב כמובן במציאות הנוכחית ותזהה את כל הנישות וההזדמנויות שטרם נוצלו. אנו נבדוק יחד לאיזה קהל נכון לכם לפנות ובאיזו דרך? כיצד כדאי לייצר הכנסות? איך ואיזה שירותים לתמחר ועוד שאלות רבות שיהיו המצפן של תוכנית העבודה שלכם. 
  • פיתוח תוכנית פיננסית – לאחר שנבסס את האסטרטגיה השיווקית אנו נפתח את המודל הפיננסי – מה הן ההכנסות וההוצאות הצפויות או הקיימות? נבחן את נקודות האיזון שמגדירות מה הוא מחזור ההכנסות המינימלי כדי שהעסק שלכם לא יפסיד. כמו כן נבין מה הוא תזרים המזומנים שלכם? רמת הפירוט בשלב זה תהיה תלויה הרבה במטרות שהגדרתם והמידול יאפשר לנו לבנות תחזיות פיננסיות ולהבין מתי אנחנו צפויים לקבל החזר על ההשקעה. 

 

לעסקים במשבר זה משולב עם

  • מתייעלים – זה הזמן לבחון שיטות עבודה שלא משרתות אתכם יותר, הגדרה מחודשת של כוח האדם – ייתכן ויש צורך בריענון הגדרות תפקיד, השטחת מבנה הארגוני ועוד. כמו כן, ייתכן ויהיה צורך לצמצם הוצאות שאינן הכרחיות כרגע לעסק ולנתב את זה לחיזוק וריענון העסק שלכם. 
  • ממשיכים להתפתח – במשברים זה הזמן לנצל את הקשרים העסקיים שצברתם לטובתכם וליצירת שיתופי פעולה שיזינו את שני הצדדים. 
  • מתכננים – בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, תוכנית עסקית היא לא מצרך חד פעמי שאנחנו עושים רק בשביל למצוא משקיעים, אלא מאפשרת לנו תמיד להיות עם היד על הדופק ומוכנים לכל משבר. לכן, גם אם אתם עסק וותיק אנחנו נעדכן לכם את התוכנית העסקית ונעריך מחדש את השוק שהשתנה ואת הצעדים שיש לנקוט במהלכו ואחריו. 

תוכנית עסקית – מחשבים לך מסלול חדש אל עבר ההצלחה 

אנחנו ב-GPS לעסקים מאמינים שבשביל ליצור תוכנית עסקית שעובדת – יש צורך בהבנה עמוקה בכל המערכים ושילוב של אנשי מקצוע מתחום הכלכלה, השיווק, הפרסום יחד עם ראיה אסטרטגית רחבה. בתהליך שלנו אנחנו יורדים אל השורש של העסק שלכם ומפשטים את הכול כדי להרכיב פאזל אסטרטגי מחודש ומותאם לעסק שלכם. נשמח ללוות אתכם שלך יד ביד, עם שיטות מוכחות שעובדות כבר למעלה מ-20 שנה. 

מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ ותיאום צפיות, אפשר גם דרך הזום.  לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם או התקשרו אלינו – 

 

מאמרים נוספים

תוכנית יזמות – שרונהאב

תוכנית יזמות – שרונהאב

" המנהיג הוא אני למימוש והצלחה " חולמים על רעיונות או מיזמים עסקיים או חברתיים ורוצים לממש אותם להצלחה

שפרו את הביצועים וצרו את החזון 

שפרו את הביצועים וצרו את החזון 

ייעוץ עסקי הוא סַפָּק חשוב לבעלי עסקים, גם אם העסק קיים, עובד ורווחי. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו לגבש את

תזרים-מזומנים

תזרים מזומנים

ניהול תזרים מזומנים הוא חלק קריטי בניהול העסק, בשגרה ובזמנים קשים. אבל בין המשימות היומיומיות במסגרת ניהול העסק –

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos