03-5792920

בניית אתרים- מסחר מקוון

המסחר האלקטרוני נמצא בצמיחה כבר מזה 2 עשורים. אחד הדברים שמעניינים את בעלי האתרים הללו וגם את חברות בניית אתרים של מסחר מקוון הוא, איך משתמשים בטכנולוגיות כדי ליישם יכולות של תשלום, וניצול ביג דאטה, כדי ליצור התאמה יותר אישית ללקוח.

בניית אתרים

באמזון למשל כבר התחילו לבצע משלוחים תוך 24 שעות ואיביי מבטיחים גם משלוח של שעה לחנות הקרובה לביתכם. מילת המפתח היא מהירות, וטכנולוגיות של פיתוח ובניית אתרים יצטרכו לתת את המענה הזה בבניית אתרים.

תפקידו ומיקומו של הסוחר כבר לא משנים מאום, אומרים מומחים בחברת בניית אתרים מובילה, הגבולות הפיזיים לא קיימים וגם לא המיקום ולכן חברת בניית אתרים צריכה לתת את המענה החווייתי בתוך האתר עצמו.

על רשתות חברתיות ובניית אתרים

מלבד כפתור השיתוף שנמצא היום כבר בהרבה מאוד אתרים ומאפשר שיתוף של תכנים מהאתר ברשתות החברתיות, החלטות הקנייה מסתבר מושפעות רבות מהמדיה החברתית קרי- הפייסבוק.

אם בעבר קיבלת המלצה מהדודה על קניית וילון, היום התפקיד הזה עבר לרשת החברתית, שם מתגלגלים דיונים ואין דבר שלא מחפשים וראשית נכנסים לרשת החברתית כדי לקבל המלצה, שם, דעה ועוד.

חברת בניית אתרים צריכה להיות להתייחס לאתר, כאל חוויה ולא רק מקום להעברת מידע או רכישה. זה מחייב עיצוב טוב ומותאם ללקוח ובעיקר קלות ניווט ומהירות גלישה.

בניית אתרים- כל 4 שניות נמכר מוצר ישראלי באיביי!

הנתון האחרון שהגיע אלינו באשר למכירות באי ביי ואמור לעניין חברות המתכוונות להשקיע בבניית אתרים כמו אתרי מסחר מקוון הוא שכל 4 שניות נמכר באיביי מוצר של משווק ישראלי בעוד שבשנת 2013  נמכר מוצר כל חמישים שניות. בנוסף הסטנדרטים באתרים מקוונים של חברות ענק, מועתק גם לאתרי מסחר קטנים יותר, כך אומרים מומחים בחברת בניית אתרים. הדברים החשובים ביותר הם זמינות 24 שעות ביממה, מהירות תגובה, יצירת אינטראקציה ומשוב מול הגולשים.

דבר נוסף חשוב שחברת בניית אתרים תצטרך לתת עליו את הדעת בבניית ועיצוב אתרים של מסחר מקוון הוא שהמגמה היא ליצור אינטראקציה עם הלקוחות בצורה של משלוח ניוזלטרים, מתן קופונים או שוברי הנחה לקנייה חוזרת, וכל זה כמובן אמור להיכלל בבניית ותכנון עץ האתר.

62% מהאתרים בישראל כבר און ליין

מומחים של חברת בניית אתרים של מסחר מקוון מוסרים כי ממחקר שביצעה חברת ASKEM כ- 62% האתרים בישראל כבר מוכרים מוצרים און ליין, ויש מגמה של גידול ובזמן הקרוב מאוד. המחקר הזה נעשה עבור EBAY.

50% מבעלי אתרי המסחר המקוון הצהירו כי הכנסותיהם מהמסחר און ליין הן הכנסותיהם העיקריות.

עוד עלה מהמחקר הזה כי הקונים שמגיעים פיזית לחנויות הללו הגיעו באמצעות האתרים שלהם ברשת או דרך הרשת החברתית. רק 32% הגיעו פיסית ללא כל סיוע וירטואלי.

בניית אתרים לצורך מסחר מקוון, היא המילה האחרונה היום בתחום בניית האתרים וכמובן פרסום עסקים בפלטפורמה מוצלחת נוספת. אין סוחר ובעל עסק קטן כגדול שעדיין לא הבין שההכנסה הגדולה יכולה להגיע דווקא מסל הקניות ברשת…

מחפש חברה מעולה לבניית אתרים?>>> בניית אתרים

חברה מעולה לעיצוב לוגו >>> עיצוב לוגו

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

מיתוג עסקי GPS לעסקים

מיתוג עסקי

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos