03-5792920

מיתוג בלוגו ופרסום

מיתוג בלוגו ופרסום

מיתוג בלוגו ופרסום – ייצג באור נכון את העסק או החברה שלכם

מיתוג בלוגו ופרסום מקצועיבעלי עסקים וחברות, משקיעים בעיצוב הלוגו ואפילו משקיעים סכומים לא מבוטלים למעצבים ומשרדי פרסום מובילים. יש לענות על כמה כללים בסיסיים וחשובים, היות וגם העיצוב היוקרתי ביותר יוכל לא להיות אפקטיבי מספיק אם הוא יפספס את המטרה.

השלב הראשון בעיצוב הלוגו הוא לשאול את עצמכם איזה סוג של לוגו הייתם מעוניינים שיהיה, האם באמצעות אילוסטרציה?, תמונה? אותיות בלבד?, או גרפיקה מופשטת? ייתכן וניתן גם לבצע שילוב, אך חשוב כי הוא יהיה מתאים ולא עמוס מדי עבור לוגו שמומלץ כי יהיה קצר וקליט, כזה שיעביר ברור את המסר הרצוי לכם.

התמונה החזותית של בית העסק או החברה שלכם הוא למעשה הלוגו. יש לדאוג, כי  הלוגו ישדר רגשות, תחושות ומסר ברור, כך שלמעשה הלוגו יהיה האמצעי הקריטי, ביצירת התדמית העסקית שלכם.

זו הסיבה כי מיתוג בלוגו ופרסום, חייב להתבצע באמצעות חברות מוכרות לפרסום, אשר מאגדות את כל השירותים תחת קורת גג אחת והכוונה היא אל: עיצוב גרפי, בניית אתר, קידום בגוגל, ברשתות החברתיות ובאמצעי פרסום נוספים כגון שילוט לעסק או לחברה, פנימי וחיצוני, ניירת העסק שהלוגו של החברה יתנוסס בה, כגון נייר משרדי, מעטפות, כרטיסי ביקור ועוד.

 

קביעת קהל היעד ינחה את המעצב הגרפי בעיצוב הלוגו של בית העסק שלכם

 פילוח קהל היעד, הינו אחד מהשלבים המכריעים עבור מיתוג בלוגו ופרסום. למשל, קהל צעיר, יאהב לוגו מעוצב ובקווים צעירים יותר, אך לעומת זאת, קהל מבוגר, יתחבר ללוגו שיהיה מעוצב באופן שמרני יותר. גם מבחנת מגזרים כגון המגזר הדתי, יתחבר יותר ללוגו שונה מאשר הקהל החילוני וכן הלאה, כך שהפילוח הינו חשוב במקרה זה.

החוכמה היא לייצר לוגו שלא יהיה מקושקש ועמוס מדי, היות והוא יהיה קשה מאוד לפענוח ע”י קהל היעד שאליו העסק או החברה מעוניינים להגיע. זו הסיבה, כי לוגו קלט, הוא זה שיגרום למיתוג הנכון והעברת המסרים הנכונים ללקוחות העסק.

 

מיתוג העסק באופן חיובי באינטרנט

 האינטרנט, הינו האמצעי היעיל ביותר עבור מיתוג בלוגו ופרסום, היות וכולנו רואים סרטונים של חברות, כאשר הן משווקות מוצרים ושירותים שונים. אין כמו מראה עיניים כגון תמונות מגלריה של מוצרים, מכתבי לקוחות מרוצים, תוכן שיווקי ועוד. זוהי הדרך הנכונה ביותר למתג את בית העסק או החברה, כאשר החשיפה ברשת, היא למעשה החשיפה הגדולה ביותר, כאשר היא ניתנת למעקב, מה שמראה את תנועת הלקוחות הפוטנציאליים.

 

גם עיצוב אתר אינטרנטי הוא חשוב, יש לדאוג כי האתר האינטרנטי יהיה מעוצב באופן מרשים ולא ססגוני מדי, שממשק המשתמש יהיה נוח וקל לגולשים הרבים.

 

ראו את תיקי עבודות שלנו.

 

 

 

 

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

מיתוג עסקי GPS לעסקים

מיתוג עסקי

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos