03-5792920

קידום מכירות באינטרנט – הדרך להגיע לקהל יעד עצום

GPS קידום מכירות

מי לא רוצה להגיע לעוד לקוחות? אם יש לכם חנות הלקוחות שלכם יהיו בדרך כלל האנשים שגרים בקרבת מקום. אם תרצו להגיע ללקוחות שמתגוררים בקצה השני של המדינה, או של העולם אפילו, לא תוכלו לעשות זאת באמצעים הקונבנציונליים. עם זאת, האינטרנט פותח בפני כל אחד מאיתנו מגוון אפשרויות להגיע לכל אותם לקוחות שלא יכולים להגיע אליכם פיזית. בעזרת קידום מכירות באינטרנט תוכל לעשות זאת באופן שיחולל עבורכם עוד הכנסות. למעשה, אם תסתכלו סביב, אין כמעט בית עסק מוכר שאין לו אתר מכירות באינטרנט. אבל לא רק בתי העסק הגדולים יכולים: גם אתם יכולים. קיימים כיום כלים מגוונים שיכולים לסייע לכם לערוך קידום מכירות אפקטיבי – ובמחירים נמוכים על מנת למכור באינטרנט. 

מדוע כדאי לך לשווק את העסק שלך באינטרנט? 

אם עדיין לא חוויתם את יתרונות שיווק באינטרנט ממקור ראשון, רוב הסיכויים שתשאלו את עצמכם את השאלה החשובה הזו – למה לשווק את העסק באינטרנט כשיש עשרות אפשרויות אחרות? ישנם כמה יתרונות שיוכלו לענות לכם על השאלה הזו, הנה כמה המרכזיים שבניהם:  

להגיע לקהל היעד בקלות: עסקים רבים בוחרים לשווק את העסק שלהם באינטרנט בגלל שזה מאפשר להגם להגיע לקהל היעד המושלם. עם שיטות שיווק מסורתיות, אתם אולי יכולים להגיע לאנשים באזור שלכם ולקוות "שהבן אדם הנכון" יראה את המודעה שלכם וירצה לפנות. באינטרנט, תוכלו לפלח את הקהל שלכם בצורה מדויקת ולהגיע לאותם גולשים שמתעניינים בשירות שלכם ולהניע אותם לפעולה בקלות ובקליק אחד. 

לשלם פחות ולקבל יותר: עם פרסום באינטרנט אתם לא צריכים להשקיע אלפי שקלים בחודש כדי להגיע לתוצאות. למעשה, אתם יכולים להשקיע עלויות מינימליות וליהנות ממכירות – יחד עם זאת, חשוב לחדד שגובה התקציב שלכם כן עשוי להשפיע על הפרסום. דבר אחד בטוח, כשמדברים על פרסום עסקים באינטרנט אחד היתרונות הייחודים הוא שאתם יכולים לבחור את גובה התקציב, תוכלו לקדם את האתר שלכם אפילו בחינם (ברמה האורגנית) או להחליט שאתם משקיעים עשרות עד אלפי שקלים – הכול שאלה מה אתם רוצים להשיג. 

מהיר ופשוט: בניגוד לשיטות פרסום מסורתיות, פרסום עסקים באינטרנט הוא מהיר וקל – מהרגע שאתם יוצאים לדרך עם קמפיין חדש, אתם מהר מאוד תראו תוצאות ולידים מה שיאפשר לכם להגיע ליעדים שקבעתם במהירות. 

 

איך עושים את זה? 

באופן כללי שיווק דיגיטלי מתייחס לפרסום שמועבר דרך ערוצים דיגיטליים כמו מנועי חיפוש, אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, מיילים, אפליקציות ועוד. אף שמונח זה כולל מגוון רחב של פעילויות שיווקיות – אנחנו נתמקד בסוגים הנפוצים ביותר.

    1. קידום אורגני SEO : הפירוש הכללי של המונח SEO הוא אופטימיזציה למנועי החיפוש שנעשית באמצעות פעולות שמטרתן לשפר את התנועה לאתר ולהגיע לגולשים הרלוונטיים ביותר לשירות/מוצר שלכם. חשוב לציין שלמרות שיש מספר מנועי חיפוש – 90% מהחיפושים מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. אז איך זה בדיוק עובד? על קצה המזלג…מדי יום נערכים מיליוני חיפושים בגוגל, הגולשים (שהם למעשה גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם) מזינים שאילתות שקשורות למוצר או לשירות שהם מחפשים. כאן נכנס תפקידו של מקדם האתרים – למקם את העמודים של האתר שלכם בתוצאות החיפוש הגבוהות ביותר בביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם. הקידום האורגני בגוגל הוא אחד מאמצעי השיווק הדיגיטליים המומלצים ביותר ועל אף שמדובר "בהשקעה לטווח הרחוק" – היא מניבה תוצאות מעולות. הקידום מתבצע באמצעות חקר מילות מפתח מדויק, תוכן איכותי ומקורי, קישורים פנימיים, החלפת קישורים ועוד מגוון רחב של פעולות שמטרתן לדחוף את האתר שלכם קדימה ולהעניק לו דירוג גבוה בעיני גוגל.
    2. קידום ממומן PPC: קידום ממומן Pay Per Click או תשלום לפי קליק – היא שיטה שמאפשרת לעסקים לחשוף ולשווק את עצמם במהירות ולמקם את עצמם בראש התוצאות של גוגל. בניגוד לקידום האורגני שהוא חינמי, גוגל מציעה לחשוף את העסק שלכם בפני קהל הלקוחות שמחפש אתכם ולשלם רק על מי שלוחץ על המודעה שלכם. נשמע מפתה? אנחנו מסכימים. מדובר באחת משיטות השיווק האפקטיביות שפעמים רבות מביאות תוצאות מיידיות, אך יחד עם זאת – חשוב להיות מודעים שפרסום בגוגל לא כל כך פשוט ויש להתחשב בהמון פרמטרים כדי שהקמפיינים יהיו יעילים ומשתלמים.
    3. תוכן שיווקי: האם שמעתם על הביטוי: "תוכן הוא המלך"? אם לא, כדאי לכם להכיר אותו עכשיו ולהבין את המשמעות שלו. תוכן שיווקי הוא למעשה הדלק שמניע את פעילות השיווק הדיגיטלית שלכם. זה מפתח ההצלחה בקידום אורגני בגוגל, זה עוזר לאנשים להבחין בכם ברשתות החברתיות, זה נותן לכם את האפשרות להציע משהו בעל ערך ללקוחות בדוא"ל וכן במודעות פרסום. תוכן שיווקי יכול להיות מאמר, גרפיקה, תמונה, וידיאו וכו'. ללא ספק כיום זה מאתגר ליצור תוכן שהוא מקורי, מעורר השראה וכזה שמעניק ערך לגולש – אך גם מאוד משתלם. תוכן טוב מתקדם בקלות והוא זה שימגנט, יסקרן ויגרום לאנשים לרצות להכיר את המותג שלכם.

 

  • רשתות חברתיות: כיום, רשתות חברתיות הם לא רק לאנשים שרוצים לעלות "סלפי", או לצפות בסרטונים מצחיקים – מדיות חברתיות מסייעות לאנשים גם לגלות, לחקור וללמוד על מותגים ועסקים שהם מתעניינים בשירות/מוצר שלהם. שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות מתחלק לשניים – קידום ממומן שיכול למקם את הפוסטים שלכם לעיני קהל היעד המדויק בשבילכם וקידום אורגני ברשתות חברתיות שתורם רבות למיתוג ופרסום העסק שלכם בקבוצות ובאמצעות פעילויות שמעודדות מעורבות. שיטה זו היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של כל עסק – היום כולם (מגיל 10 עד 70) נמצאים ברשתות החברתיות, אם העסק שלכם לא נמצא שם, אתם לא באמת קיימים, לכן חשוב לדאוג להשקיע בערוץ הזה עם תוכן קריאטיבי שיעורר רגש אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ומודעות ממגנטות שיגרמו לאנשים לרצות ליצור אתכם קשר.
  • קידום מכירות באמצעות הקמת אתר מכירות באינטרנט

 

נותני שירותים שונים (מתקיני מזגנים שעוסקים גם במכירת מזגנים, מתקני מחשבים שעוסקים גם במכירת חלקי חילוף למחשב וכו’) שבד”כ מפרסמים עצמם במדריכי 144 יכולים להקים אתר מכירות באינטרנט ולהגדיל את מעגל הלקוחות. אותו הדבר לגבי אנשים היוצרים מהבית – אמנים המעוניינים להמשיך לעבוד מהבית להציג את העבודות שלהם ולהעמידן למכירה וכו’. הקמת אתר מכירות באינטרנט לא חייב להיות אתר שנבנה באלפי ש”ח. ישנם היום פתרונות זולים יותר כמו אתרים המאפשרים לכם לשים אצלם חנות מקוונת או אתרים המציעים לכם להקים את האתר לבד (מבלי הצורך להבין בתכנות). הקמת אתר מכירות באינטרנט תאפשר לכם להציג את עצמכם ופועלכם בצורה מקצועית ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר מזה הנמצא מסביבכם.

  1. קידום מכירות באמצעות בלוגים

באמצעות בלוגים תוכו להגיע ללקוחות פוטנציאלים שיחפשו פרטים על הארגון שלכם, העסק או המוצר והשירות שהם מספקים. קיימים כיום אתרים רבים שמציעים לכל דורש לפתוח בלוגים ללא תשלום. במידה ויש לכם אתר אינטרנט, תוכלו להוסיף לו בלוג בחינם (תלוי בסוג האתר שלכם) או בעלות זניחה יחסית. את הבלוג יהיה עליכם לעדכן באופן קבוע (רצוי בפרקי זמן קבועים) ובהתאם לצורך. אמנם אין כללים קבועים לכתיבת בלוג, אך כדאי שתקפידו על הכללים הבאים: כתבו קצר וענייני, הקפידו על נוסח פשוט וללא שגיאות כתיב, הקפידו על פסקאות קצרות ומנותקות זו מזו, כשלכל פיסקה כדאי לשים כותרת שתתאר בתמצית את תוכנה.

 

מאמרים נוספים

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית

מדוע כל סטארטאפ מתחיל זקוק לליווי מקצועי וייעוץ לסטארפים?

יזמים מתחילים בשלבי דרכם הראשונים, מתקשים לפתח את חברת הסטארט אפ וזקוקים לייעוץ וליווי של מומחים ומקצוענים אשר יעזרו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos