03-5792920

אימון עסקי – מה זה ולמה צריך את זה?

אימון-עסקי-GPS-לעסקים

מאמן עסקי יסייע וידריך את בעל העסק בניהול העסק בכך שיעזור לו להבין מה החזון העסקי שלו והאם הוא מתאים מטרות וליעדים שהוא הציב לעצמו. אימון עסקי הוא תהליך לוקח את העסק מהמקום בו הוא נמצא למקום שבעל העסק רוצה ומצפה להיות בו. המאמן יספק נקודת מבט חיצונית עבורך ועבור העסק שלך ויעזרו לך להתייחס לא רק לנושאים עסקיים, אלא גם לסוגיות בעלות אופי אישי יותר כמו בירור המטרות שלך והחסמים שעוצרים מבעד לפרוץ. שירות זה יכול למלא תפקיד קריטי בהצלחת העסק/החברה שלך ויכול לגרום לך להגיע להבנות ותובנות שיקדמו אותך. 

 כבעל אתה עסק, אתה בוודאי יודע כבר שאתה זה שאחראי על גיבוש החזון וביצוע הרעיונות שלך תוך התמקדות בצמיחה, תחזוקה שוטפת ועוד מגוון גורמים ניהוליים שיכולים בטווח הרחוק לפספס את הסיבה המהותית ביותר – מדוע מלכתחילה התחלת את העסק שלך? מאמן עסקי עוזר לך לקחת כמה צעדים אחורה, להסתכל סביבך ולהעריך היכן אתה נמצא. רק כך תוכלו לקבוע יעדים חדשים וליצור תוכנית אסטרטגית להגיע לשם. 

יתרונות של מאמן עסקי 

  • מספק נקודת מבט חיצונית על העסק שלך: לעיתים קרובות בעלי עסקים מחפשים אימון עסקי כי הם מרגישים חוסר שביעות מהעסק שלהם. "מדוע אני לא ממומש?" "כיצד לדעת איזה פרויקטים להמשיך?" "אילו צעדים עלי לנקוט כדי להצליח?" אלה רק חלק מהשאלות שיכולות להטריד אותך. הדבר הראשן שמאמנים עסקיים עושים זה לשפוך אור על מה שאתה עושה ומדוע זה לא עובד בשבילך. הם מסייעים לכם להבין מדוע אתם משתוקקים למצוא את מטרת חייכם ובעבודתכם או מדוע אתם מתוסכלים מרמת ההצלחה שלכם? ואיך בכלל נראית הצלחה? זה כבר תלוי בסוג העסק שלך. תהליך אימון עסקי מסתכל על העסק שלך ברמה הפיננסית, העסקית וההוליסטית – מאמן טוב יעזור לך להבין היכן העסק שלך נמצא, מה התפקיד שלך בתוכו, מה הכישרונות הטבעיים וערכי הליבה שלכם?  זו הזדמנות שלכם לבחון מחדש תוכניות עסקיות ישנות ולהתאים אותן לחזון שלכם. 
  • עבודה עם נקודות החוזקה ועל נקודות החולשה שלך: מאמן עסקי מקצועי יוכל להראות לכם את הנקודות החוזקה שלכם כבעלי עסקים וכמנהלים ולעזור לכם לחדד ולממש אותן יותר – לפעמים כשאנחנו ממוקדים רק במה שאנחנו לא מצליחים לעשות, אנחנו מפספסים את מה שאנחנו כבר עושים טוב. הוא גם ידע להציג לך את נקודות החולשה שלך שעלולות לעכב את התפתחות העסק שלך וייתן לך את הכלים להתמודד עם החלקים הללו בדרך היעילה ביותר כדי לפרוץ את כל החסמים שמונעים ממך לפרוץ ולהצליח. מאמנים משתמשים במגוון רחב של אמצעים כדי להבין את הדרך שהכי קל לך ללמוד, כיצד אתה עובד ואיך אתה מתייחס לאחרים, כך תוכל למקסם את המתנות הטבעיות שלך ולעזור לך ללמוד את העוצמה שלך. 
  • ייעוץ שיווקי ואסטרטגי: מאמן אישי יוכל לאתגר אותך חשוב אחרת ותכנן מחדש את המטרות שלך, הוא יוכל לבחון את האסטרטגיות הנוכחיות שלך ולהצביע לך על סיכונים שאתה לא בטוח רואה ויראה לך את כל הדרכים לפתח ולחזק אותן. בנוסף, חשוב לציין שמאמנים עסקיים מקצועיים הם בעלי ניסיון רב במיתוג, קידום עסקים באינטרנט, טקטיקות שיווקיות ובכך יוכל לשפר את התוצאות שלכם. 
  • יצירת מפת דרכים: לחלק מבעלי העסקים יש יעדים ולאחרים יש משימות – שניהם יכולים להצביע על הדרך לאן העסק או החברה שלך הולכת, אבל בלי מפת דרכים אתה עלול להיתקע בקלות או לאבד את דרכך בדרך לשם. מאמנים עסקיים עוזרים לך לתכנן באופן ריאלי כיצד תוכלו להשיג את היעדים שהצבתם, אנו בGPS לעסקים משתמשים במודל ייחודי כדי לזהות את הדרך הטובה ביותר שתוביל אתכם מהנקודה הנוכחית בה אתם נמצאים אל היעד שלכם.  

 

למה מה לצפות בהתחלה מאימון מאישי? 

תיאום צפיות בפגישה הראשונית יוכל להבטיח את ההצלחת האימון. נכון שכל מאמן עסקי הוא שונה  ומגיע עם גישה ייחודית – אך אתה יכול להיות סמוך ובטוח שמדובר בהליך חיובי, מאתגר שיוביל לצמיחת העסק שלכם. 

אמן עסקי עשוי בהתחלה לשאול המון שאלות "גדולות" שחלקן עלולות להלחיץ אותך, כמו לדוגמה: מדוע הקמת את העסק? איך היית רוצה שהוא ישתנה? מה אתה אוהב בעסק ומה פחות? שאלות אלה יעודדו אותך לחשוב לעומק, זה יכול להיות בהתחלה לא נוח אבל זה הכרחי להצלחת התהליך. באמצעות השאלות הללו תוכל להתחיל לחקור את הערכים שלך, את הפחדים, את הלך הרוח שמלווה אותך ולצלול עמוק לאמונות שמעכבות אותך. מסיבה זו חשוב לבחור במאמן שתרגיש בנוח בפניו – אמון הוא חיוני מאוד להצלחת התהליך. 

אימון אישי עם GPS  לעסקים – המצפן שלך להצלחה! 

מסע אישי ומאתגר בעסק עם מאמן יממש את הפוטנציאל שלך ויסיר את כל המכשולים שעומדים כרגע בדרכך – זו הדרך הבטוחה ביותר להצמיח את העסק וליהנות מתוצאות מספקות. אם אתה מרגיש שאתה זקוק לשינוי, אנחנו מזמינים אותך לקחת את הצעד הבא – אתה לא צריך להרגיש מוכן, אתה רק צריך לרצות להתקדם ולהתפתח. לתיאום פגישת ייעוץ מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם או התקשרו אלינו – 

מאמרים נוספים

ייעוץ-עסקי-–-הרבה-יותר-מעצה-טובה

ייעוץ עסקי – הרבה יותר מעצה טובה

אנו בחברת GPS  לעסקים מעניקים שירותי ייעוץ עסקי כבר למעלה מ-20 שנה והובלנו יד ביד מאות עסקים בנחישות ובאחריות

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש – כך מומלץ לבחור אותו

אם הקמתם עסק חדש, את הדרך להצלחה בו תוכלו לממש באמצעות שירות ייעוץ עסקי. באמצעותו, העסק שלכם יועל לפרוח

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

ייעוץ עסקי הוא ללא ספק אחד הכלים החשובים לבית העסק. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו להעצים את הפעילות שלכם ולהפוך

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos