03-5792920

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי GPS לעסקים

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה שלו להצלחת העסק שלהם. אנו בGPS לעסקים מתמחים ביצירת מיתוג עסקי קריאטיבי שיעניק לכם נוכחות דיגיטלית עוצמתית תוך איתור האיכויות, הדגשתם ויצירת זהות עסקית ייחודית עם מסר מהדהד. מיתוג שנעשה באופן מקצועי יוכל לסייע לכם לדייק את המוצר ולהגיע לקהל היעד שמתאים לכם.במאמר זה נסביר מה הוא מיתוג עסקי ולמה אסור לכם לוותר עליו. בואו נצא לדרך.

אם אתם חושבים שמיתוג עסקי הוא חשוב – אתם צודקים. אבל אם אתם חושבים שהמותג שלכם הוא הזהות החזותית שלכם, כלומר: לוגו לעסק אתר, מוצרי אריזה וכו', אז כאן אתם טועים וסביר להניח שתבזבזו המון זמן וכסף. אתם עלולים לחשוב שמותג הוא בעיקר זהות חזותית כמו במותגים הגדולים "נייקי", "שאנל", "פראדה" ו"קוקה קולה" –אחרי הכול, אנחנו מזהים את אותן חברות על פי סמלי הלוגו שלהן, אריזותיהן, הסגנון הוויזואלי של המוצרים ואתרי האינטרנט אבל

מיתוג הוא הרבה יותר מזהות חזותית

וזו ההוכחה: תנסו לדמיין שזכיתם בסמארפון, סמארטפון חדש! אתם מתבקשים לבחור בין שני טלפונים, אותו צבע, אותו גודל, בקיצור – עם אותו מראה חיצוני. ההבדל היחידי בניהם הוא שאחד מהם תוצרת סאמסונג והשני תוצרת וואווי. באיזה מהם תבחרו? אנחנו נרשה לעצמנו לנחש – רוב הסיכויים שתבחרו בגלקסי בגלל שהחזות הוויזואלית לא רלוונטית – זה פשוט בגלל הדרך בה זיהיתם את המותג שאתם אוהבים.

אנשים תופסים את וואווי בדרך מסוימת, לדוגמה – יצרנית טלפונים אמינה, מוזלת, אך אין בה הרבה תחכום ואף אחד לא ישלם עבור דגם חדש של וואווי כמו על דגם חדש של סאמסונג גלקסי.

כמובן שאתם לא יכולים לגרום לאנשים לתפוס את העסק שלכם בדיוק כפי שאתם רוצים. התפיסה של הלקוחות שלכם תמיד תהיה קצת שונה מהאופן שאתם תופסים את עצמכם ואת המותג שלכם. אבל אתם כן יכולים לכוון את הלקוחות שלכם למה שאתם רוצים לשדר, בתנאי שמה שאתם מספקים תואם את הדרך שבה אתם ממתגים אותו.

אז מה זה מותג?

אז הבנו שמותג הוא לא רק לוגו לעסק, הפונטים והצבעים שמלווים את העסק שלכם, מותג כולל לפחות חלק מהדברים הבאים:

  • האישיות של העסק שלכם
  • החזון, הפילוסופיה והמטרות שלכם.
  • הקול והטון.
  • סלוגן
  • תרבות עסקית
  • שירות לקוחות
  • אתר
  • שיווק
  • נוכחות במדיה החברתית
  • שפה עיצובית
  • ועוד.

תהליך של מיתוג עסקי לא ייקח מכם הון אבל הוא כן ידרוש הרבה יצירתיות ומחקר מקיף. כפי שהגדיר מדויק ונכון מנכ"ל אמאזון, ג'ףבזוס: "מותג זה מה שאנשים אומרים על העסק שלך כשאתה לא בחדר".

למה כל אחד צריך מיתוג לעסק? על קצה המזלג…

  1. מיתוג מקדם זיהוי– אנשים נוטים לעשות עסקים עם חברות שהם מכירים, בין אם באופן פיזי או מקוון. אם המיתוג שלכם יהיה עקבי, מדויק וקל לזיהוי הדבר יוכל לסייע לאנשים להרגיש בנוח יותר בזמן רכישת המוצרים והשירותים שלכם.
  2. בידול ממתחרים – כיום בעידן כה תחרותי ומהיר, כולם יודעים שזה חיוני להתבדל מהמתחרים. חשבתם כבר איך תצליחו להתלבט בין אלפי או מיליוני עסקים/ארגונים דומים בארץ ובעולם? מיתוג לעסק הוא הפתרון והתשובה לכך.
  3. המותג מספר לאנשים על ה-DNA העסקי שלכם– מיתוג עסקי יעניק חוויה מלאה ללקוחות שלכם, החל משילוב אלמנטים ויזואליים כמו לוגו או אתר ועד לאופן בו העסק שלכם משיב לטלפונים. זו ההזדמנות שלכם לספר ללקוחות מי אתם ומה הסיפור של העסק שלכם?
  4. מיתוג עסקי ייצר בהירות ויגרום לכם להישאר ממוקדם– קל מאוד לקפוץ מרעיון לרעיון בלי דבר שינחה אתכם – תאמינו לנו, שבקצב הזה לא ייקח לכם הרבה זמן בשביל לסטות מהיעדים שהצבתם או מהתוכניות המקוריות שלכם. אסטרטגיית מיתוג ברורה תעזור לכם להישאר ממוקדים בחזון ובמשימה הארגונית ובכך לחסוך המון זמן וכסף.
  5. מיתוג מחבר את הלקוחות רגשית אליכם – חשוב לזכור שרכישה היא חוויה רגשית וכבר הוכח שמיתוג חזק מעורר אמון בלקוחות וגורם להם להרגיש שלמים עם ההחלטה כאשר הם בתהליכי התקשרות מולכם.

לסיכום,

כאמור בעולם התחרותי של היום כל עסק חייב ליצור מעטפת מיתוג שתהיה העוגן שלו. אנו בGPS עסקים נשמח לעזור לכם לארוז את הכול בצורה ממוקדת. המומחים שלנו ירדו לשורש של העסק שלכם, ייצרו עבורו ערך, יחברו בין העסק למוצר וידייקו את המסרים שלכם. תנו לנו לקחת את העסק שלכם קדימה ולמתג אותו בדרך הטובה ביותר עבורכם!

יש לכם עוד שאלות? רוצים לשמוע עוד על תהליך המיתוג העסקי שלנו? נשמח לעמוד לשירותכם, לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ אנחנו מזמינים אתכם למלא הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם. אפשר גם להתקשר אלינו –

 

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

לוגו לעסק

לוגו לעסק – למה זה כל כך חשוב?  רבים מאיתנו משקיעים הרבה בעיצוב לוגו ואפילו משלמים סכומים לא קטנים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos