03-5792920

מיקור חוץ יתרונות וחסרונות

מיקור חוץ מה זה?

עושים סדר! מה ההבדל בין חברת ייעוץ למיקור חוץ?

כשחושבים על המושג מיקור חוץ בישראל, עולה ההשוואה בין חברת ייעוץ שמתמחה בייעוץ לעסקים, לבין חברת מיקור חוץ. אם כך, מיקור חוץ מה זה? מה ההבדל בין השניים?
חברה המייעצת לעסקים מספקת ייעוץ מקצועי במגוון תחומים ויכולה לתרום באופן משמעותי לעסק, לשפר את ביצועיו ולהגיע לתוצאות טובות יותר בזמן שהוגדר לכך.
החברה יכולה לייעץ בתחומים מגוונים כמו: תכנון אסטרטגי, בניית תוכנית עבודה, שיווק ומכירות, ניהול כוח האדם בחברה, ייעוץ למנהלים ועוד.
לעומת זאת, חברת אאוטסורסינג, מיקור חוץ  – מספקת בעצמה שירותים רבים ומגוונים כמו: שיווק ומכירות, כוח אדם, פיתוח תוכנה, שירותי תמיכה, אדמיניסטרציה, ניהול ופיתוח עובדים, טלמרקטינג, פיתוח עסקי ואסטרטגיה, ועוד.

אם כך ההבדל הגדול והמשמעותי ביותר הוא שבעוד שחברת ייעוץ מייעצת לעסקים, חברת מיקור חוץ פועלת ומבצעת, ולא רק מייעצת.
חברה למיקור חוץ מספקת את אותם שירותים מקצועיים לעסקים, מסייעת להם לחסוך בעלויות, מביאה אנשי מקצוע מטעמה שיספקו שירותים עבור החברה, מציבה יעדים ומבקרת את מדדי ההצלחה, תוך שיתוף פעולה מלא ותקשורת הדדית עם אנשי החברה.
חברה למיקור חיצוני מיישמת בפועל ומבצעת את כל התהליכים והפעילויות הנדרשים לשיפור הביצועים והגעה לתוצאות מוצלחות יותר.

מה זה מיקור חוץ ולמה כדאי לכם להיעזר בהם?

בעידן הטכנולוגי של היום, שמתקדם בצעדי ענק בכל רגע נתון, לא קל לעסקים להתמודד עם התחרות, האתגרים ופלאי הטכנולוגיה הרבים והמורכבים.
מעבר לכך – כמות המשימות רק הולכת וגדלה, נתח הלקוחות הפוטנציאלי בורח מן הידיים ועובר היישר למתחרים, התקציבים אינם מנותבים נכון, ויש קושי רב להתמקד בפיתוח העסקי ובהגעה ליעדים שהוגדרו.
אם כך, מהו מיקור חוץ, ואיך הוא יכול לסייע?
חברה המספקת שירותי מיקור חוץ מתמחה במספר רחב של תחומים, החל משירות לקוחות, שיווק ומכירות, טלמרקטינג, תמיכה טכנית, חשבונאות, ניהול ופיתוח עובדים, מיתוג וגרפיקה ועוד.
החברה החיצונית מעניקה שירותים לבעל העסק על פי הדרישות והצורך, במטרה לספק לעסק את האפשרות להתפתח ולצמוח בצורה מקצועית, יעילה, ממוקדת ואף חסכונית יותר.
מיקור חוץ מאפשר לבעל העסק להקטין את העומס ולהתמקד במשימות העיקריות של החברה, במטרה לצמוח ולהשתפר, מבלי להתעסק בהכשרת עובדים, דאגה למשרד עבורם וכל הצרכים הנדרשים מסביב.
כיום בעלי עסקים רבים מגלים שהם יכולים לחסוך באנרגיה רבה, בעליות ובמשאבים, לא להתעסק בתשתיות טכנולוגיות יקרות, ופשוט להתמקד בפיתוח העסק והגברת היעילות שלו, בזמן שיש מי שמטפל באופן מקצועי ויעיל בכל הנדרש.

חברות למיקור חוץ מגיעות עם צוות עובדים מיומן ומנוסה באופן מוכח, כך שאין צורך לדאוג לרמת המקצועיות שלהם, שכן הם כבר יודעים כיצד לפתור בעיות ולחסוך בזמן, לבצע את המשימות ולהעניק שירות ברמה גבוהה.

 

איך מיקור חוץ יכול לשווק את העסק שלך באופן שלא הכרת?

1) שיווק ומכירות בשטח – הגדלת נפח קהל היעד ושטחי הפרסום, מכירה ללקוחות קיימים וחדשים, פנייה ייעודית לקהל היעד בפלטפורמה המתאימה, שיווק דיגיטלי ממומן ואורגני, קידום קמפיינים ופילוח נכון של קהל יעד במטרה למקסם את התקציב, ביצוע אופטימיזציה לשיפור הביצועים, בניית ערוצי שיווק ויצירת שיתופי פעולה מועילים, לרבות שיתופים עם משפיעני רשת, קבוצות רלוונטיות בפייסבוק ועוד.

2) כוח אדם שיווקי טלפוני – טלמרקטינג, התקשרות עם לקוחות קיימים ונוטשים, תיאומי פגישות ויצירת שיתופי פעולה, טיוב הנותנים במערכתMonday  ושיפור התקשרות עם הלקוחות.

3) שירות לקוחות ומכירות – ביצוע הדרכות מכירה, ניהול תהליכי מכירה וביצוע מעקב ובדיקות, גיוס עובדים למכירות שטח ובק אופיס, בניית תהליכי מכירה, טיפול בלידים ויצירת משפכי עבודה, שיפור שירות הלקוחות ושימור לקוחות.

אם כך מיקור חוץ הגדרה רחבה יכולה לכלול מספר רב של תחומים, ביניהם שיווק, מכירות, מיתוג ועוד, אך היתרון הגדול שטמון בחברה למיקור חוץ זה שהיא מומחית בתחום, פועלת לשווק עסקים רבים ומגוונים ויש ביכולתה ליצור שיתופי פעולה שיווקיים מועילים, ולנתב את כספי התקציב למען מטרות יעילות.

מיקור חוץ – המפתח להצלחה

מהם היתרונות העיקריים שחושבים על שירותי מיקור חוץ? לפניכם מספר פרמטרים שבהחלט יכולים לתרום לעסק:

  •       חסכון בעלויות – לא רק שתצטרכו לשלם פחות על שירות מקצועי ממיקור חיצוני, אלא גם ייחסך מכם כל עניין של גיוס העובדים, הכשרתם, תשלומים עבור ימי חופש, מתנות, ימי הבראה, פנסיה, ציוד משרדי, מדים, כלכלה ועוד.
  •       גמישות – יתרון נוסף שיש לחברה למיקור חיצוני להציע זה הגמישות. תוכלו לשכור את שירותיו של איש שירות מסוים לתקופת זמן הנדרשת לכם, לגייס אותו לפרויקט מסוים ולהתאים את כוח האדם בהתאם לצרכים שלכם.
  •       מקצועיות ומומחיות – חברה למיקור חוץ יכולה להציע לכם את העובד המומחה והמקצועי שיתאים לכם כמו כפפה ליד, מבלי להתעסק בהכשרתו, בדיקת הרזומה שלו, פיקוח, שליחתו להשתלמויות ועוד.
  •       תקשורת – חברה למיקור חוץ מציעה לכם לעבוד בשיתוף פעולה מלא, תוך יצירת תכנית עבודה משותפת, בדיקת מדדי ההצלחה לאורך הדרך, תקשורת בכל הערוצים הנדרשים, פגישות ובדיקת קצב ההתקדמות במהלך העבודה המשותפת. כל אלו יכולים לתרום רבות לעסק ולהגשמת המטרות והם בהחלט המפתח להצלחה.
  •       חדשנות ויצירתיות – בעלי עסקים רבים מתקשים לחשוב מחוץ לקופסא, בעיקר כי הם עסוקים רוב היום בכיבוי שרפות, טיפול בעובדים, טיפול במספר רב של משימות ועוד. חברה חיצונית יכולה להביא רעיונות חדשים ויצירתיים, לתרום לעסק ולפתח אותו למימדים אחרים שלא היו שם קודם.
  •       התמקדות – חברה למיקור חוץ נותנת את השקט הנפשי שבעל העסק צריך, ואם המומחיות הרבה שלו היא נקודתית ובלעדית, כמו למשל בניית מוצר מסוים, יהיה לו הרבה יותר קל להתמקד ולהתפתח במה שהוא טוב בו באמת, בזמן שאנשי מקצוע חיצוניים דואגים לטפל במשאבים הנחוצים.

 

מיקור חוץ – משווקים אתכם נכון

היום זה כבר ידוע, לא משנה כמה המוצר או השירות שלכם מדהים, אם אתם לא משווקים את העסק שלכם נכון – אתם פשוט לא קיימים.
שיווק במיקור חוץ מאפשר לעסק שלכם להגיע לתוצאות מדהימות, בעזרת תמיכה מקצועית וממוקדת מאנשי מקצוע שכבר שוחים בתחום.

1) תכנית שיווקית אסטרטגית – מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בתוך ים של מתחרים וטכנולוגיה? חברת אאוטסורסינג יכולה לבחון את השוק, ללמוד את המתחרים, לבדל את המוצר ולבנות תכנית שיווקית עם תכנית פעולה חכמה ומתאימה.

2) פיתוח מוצרים – חושבים שנשארתם מאחור? חברת מיקור חוץ יכולה לעזור לכם לפתח מוצר חדש ומותאם לשוק ולמגמות השונות בתעשייה, לשפר את הרעיונות או המוצר הקיים, לגבור על המתחרים ולסייע בתוכנית הפיתוח.

3) שיווק 360 – עיצוב קו מיתוגי ויצירת שפה משותפת למותג, ניתוח הסביבה והדגשת החולשות והיתרונות מול המתחרים, פנייה לקהל יעד בפלטפורמה הנכונה, שיווק יזום ומכירות בשטח, בניית קהילה ויצירת הד ברשתות החברתיות, במטרה לקדם את העסק, המותג או השירות.

GPS לעסקים – מלווים אתכם להצלחה

אנו ב- GPS לעסקים מבינים לליבם של הלקוחות שלנו, ויודעים כמה מורכב, מאתגר ולא פשוט להצליח בעידן של היום.  

אנו מעניקים שירותי מיקור חיצוני לחברות רבות בתחומי הניהול השונים. אנו מאגדים את האנשים הטובים ביותר בתחומם הניהולי כך שתוכלו ליהנות מתמיכה מלאה שתעניק לכם שקט ובטחון במסע לעבר ההצלחה העסקית.
זה לא במקרה שאנו צועדים יד ביד עם הלקוחות שלנו לאורך זמן רב, מלווים אותם במגוון רחב של תחומים, במקצועיות רבה ובתקשורת מעולה.
חשוב לנו להמשיך לתמוך בעסקים, לשפר את היכולות שלהם, להגדיל את המכירות, להתמקצע להגיע ללקוחות חדשים, ולהצליח יחדיו.

 

 

מאמרים נוספים

כיצד-שיווק-על-ידי-משפיענים-משפיע-על-העסק-שלכם

כיצד שיווק על ידי משפיענים משפיע על העסק שלכם

שיווק באמצעות משפיענים כבר מזמן נחשב לטרנד החם והמוביל בעולם העסקי. יותר ויותר עסקים בוחרים לפנות לשיטת שיווק המשפיענים

שיווק-שותפים-GPS-לעסקים

שיווק שותפים – כל מה שרציתם לדעת!

בנוף השיווק הדיגיטלי המודרני של היום – המונח שיווק שותפים מתייחס לקידום עסק או מוצרים של אחרים ולהרוויח עמלה

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית – מטרות וכללים ליישום מוצלח שליטה באומנות הכתיבה השיווקית או קופירייטינג היא חלק חשוב בתחום שיווק באינטרנט

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos