03-5792920

מיתוג עורכי דין

מיתוג עורכי דין

מיתוג עורכי דין באמצעות חברות פרסום המכירים את כללי האתיקה החדשים

מיתוג עורכי דין מקצועיבישראל, קיימים ופועלים למעלה מ-60,000 עורכי דין ממגון תחומים, החל מעורך דין בנקים ועד עורך דין פלילי. כאשר בכל שנה יש להוסיף את מספר המתמחים אשר מסיימים את הפקולטות למקצוע המשפטים. זהו אחד התחומים התחרותיים ביותר בארץ ולכן רבים מעורכי הדין, פונים אל חברות פרסום, אשר מתמחות בנושא מיתוג עורכי דין. יש לציין כי מיתוג זה, אינו כמו שאר סוגי המיתוג לעסקים אחרים, היות מדובר על מקצוע חופשי שיש בו התנהלות על פי עקרונות השיווק המודרניים.

 

עורכי הדין עד לפני זמן לא רב, לא יכלו לשלב באתר האינטרנטי שלהם מכתבי תודה או המלצות וכן, נאסר לפרסם שמות של לקוחות, לבצע פרסום באמצעות סרטי תדמית. עד לפני החוקים החדשים לפרסום עורכי דין,  הם לא היו יכולים אפילו לשלוח ניוזלטר ללקוחותיהם והם פרסמו בעיתונות המודפסת ובמדורים שלא קידמו אותם כמו ערוצי הפרסום והמדיה הקיימים לרשותם היום.

 

התיקון  לחוק אשר שינה את פני מיתוג עוה”ד

בחודש יוני 2018, נכנס לתוקפו תיקון נרחב לכללי לשכת עורכי הדין. מדובר היה על יוזמה להוביל לתיקון כללי הפרסומת. כללים אלה היו מעודכנים ורלוונטיים לעידן האינטרנט ולרשתות החברתיות וזאת, תוך התאמת הכללים החדשים למהפכה הטכנולוגית שמתחוללת מדי יום בעולמנו. משרדי הפרסום המתמחים עם מיתוג עורכי דין, לקחו זאת בחשבון והחלו למתג את עוה”ד, כאשר האפיון הרעיוני לערכים מתייחס לערכים שאותם מעוניין משרד עו”ד לבטא בפן הגרפי.  מדובר על עיצוב לוגו, עיצוב הניירת המשרדית, בניית ועיצוב אתרים עבור עורכי דין.

 

מדובר בעצם על תדמית סולידית שתהיה מושלמת ועומדת על פי הכללים והכבוד למקצוע עריכת הדין. החוכמה היא להשקיע בכל הקשור אל מיתוג עורכי דין פעם אחת, כך שהמיתוג ילווה את משרד עוה”ד למשך שנים רבות, מבלי להוציא שוב כספים על מיתוג מחודש בתום כמה שנים.

 

אחד מכלי המיתוג והשיווק המנצחים לעורכי הדין

יש לציין, כי היום, אחד מהכלים העוצמתיים לפרסום, מיתוג ושיווק עו”ד, הינו שימוש בסרטוני ווידאו. בשורה זו של פרסום  עוה”ד הגיעה בשנת 2013 כאשר וועדת האתיקה הבהירה חד משמעית, כי לא יינקטו צעדים משמעותיים נגד עורכי הדין אשר יהיו מעוניינים לפרזם עצמם באמצעות סרטוני הווידיאו. היום, כללי הפרסום קובעים, כי עו”ד, יוכל לפרסם את עצמו גם באמצעות סרטי תדמית. ישנם כללים בכל זאת שיש לשמור עליהם כגון: הווידיאו צריך להיות קשור אך ורק לשירות המקצועי שאותו מבקש עוה”ד להציע לקהל לקוחותיו, כלל שני- הסרטון לא ייצור רושם מוטעה ולא יזלזל בעורך דין אחר והכלל האחרון- אסור לסרטון לפגוע בכבודו של המקצוע.

 

היום כל נושא המיתוג של עורכי דין רבים, תופס תאוצה וקיימים משרדי פרסום אשר מכירים היטב את הכללים וממתגים עורכי דין על פי כללי האתיקה החדשים ובהצלחה רבה.

ראו את תיקי עבודות שלנו.

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

מיתוג עסקי GPS לעסקים

מיתוג עסקי

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos