03-5792920

משרד פרסום -מסעו של הלוגו

רוב הלוגואים המוקדמים (שחלקם מוכר עד היום) נוצרו בעצם מתוך המחשבה הכי פשוטה והכי ברורה- השם, מסביר מומחה לשיווק של משרד פרסום דיגיטלי מוביל ברשת.

עוד לפני שקראו לזה לוגו, עוד בזמן העתיק כאשר בני הכפר היו מציגים את מרכולתם בשוק המרכזי, הם דאגו לשים פתק קטן עם השם שלהם, כדי שיוכלו להבדיל בין האורז שלהם לבין זה של השכן שלהם.

זה לא היה כדי להתמתג, זה היה כדי להיות ברור. אבל הבהירות הזו היא חלק ממה שמנסה כל עיצוב לוגו חדשני לעשות. הוא רוצה להיות הכי ברור והכי פשוט כדי שהלקוחות שלו יזהו אותו, גם בים הלוגואים של היום והיום זה ים.

שמו של הממציא

מותגים גדולים גם היום כמו למשל ג'ינס ליוויס של משפחת לוי שטראוס, מנעול ייל- של אדון ייל, גלידת בן אנד ג'ריס (צמד החברים היצירתיים), לואי ויטון ועוד, נושאים את שמות יוצריהם.

אין יותר ברור ומקורי מכך ששם המותג יהיה על שם בעליו, אבל בשביל זה אתה צריך להמציא משהו. אם לא המצאת אלא קנית איזה פטנט של מישהו אחר, אז כפי הנראה הלוגו לא יישא את שמך (יש גבול לגניבת הדעת) אלא יישא את השם והלוגו שמבטאים את מה שיש בו.

הערכים שעליהם מסתמך הלוגו בדרך כלל, הם היתרונות של המוצר. כאשר מדובר בהמצאה, ברור שההמצאה כולה היא המותג.

קביעת עיצוב לוגו ע"י המעצב הגרפי בשיתוף עם קופירייטר של משרד פרסום הם ערובה להצלחה.

למה כולם רוצים להיות ממותגים?

בעולם של מותגים, כולם רוצים להיות מותג אומר בעליו של משרד פרסום.

מותג פירושו יותר כסף, יותר ביקוש וגם סטטוס. אבל כדי לייצר מותג צריך להתאמץ. זה לא במקרה שרוב המותגים מגיעים מאיזה שהוא בית יוצר עם ערכים, אמינות ונאמנות שנוצרו פעם. לא התחרויות והחומריות הניעה אותם להפוך למותגים אלא התרומה האמתית שהם יצרו בעצם המותג שהם המציאו.

כאשר אין במותג סך ערכים נעלה שמציב אותו גבוה, הוא לא יכול להיות מותג. וכאשר המתחרים ממציאים משהו יותר טוב רק כדי לנגח את המתחרים, היא לא תהפוך למותג משום שהמניע שלה לא היה טהור וגם כנראה שאם עד היום היה אפשר בלי המותג החדש שלה, כנראה שגם בהמשך העולם יסתדר.

מניע אמתי –היסוד של כל מותג!

למרות המאמצים הגדולים לא כל מוצר הופך למותג, מסביר מומחה לשיווק של משרד פרסום דיגיטלי. המניע ליצירת המותג לא צריך להיות קשור לכלום אלא רק ליתרון הברור של המותג עצמו.

כאשר המציאו את קוקה קולה, זה משום שהטעם של הנוזל שהמציא הרוקח ג'ון פמברטון היה טעים, זה לא שהיה שם משקה אחר והוא אמר לעצמו, אני חייב לעשות יותר טעים. אם אין לך משהו מקורי, ראשוני ובלעדי ביד, אין לך מותג אומר איש הפרסום.

לכן- רוב מותגי העל הקדומים שרדו את כל מלחמות המותגים, התהפוכות, השינויים וההמצאות ואפילו מנצחים את עולם הפרסום הדיגיטלי, זה משום שהם מותגים אמתיים, שגם כאשר המציאו אותם, היה בהם כדי לתת פתרון או מענה לנישה חסרה, והם באמת עשו שינוי. הממציאים שלהם לא עשו את זה מטעמים של חלומות להתעשר או להתפרסם, זה היה באמת ממקום מאוד טהור.

מהם מותגי וינטאג'?

אפשר בעצם לסכם את המאמר הזה בכך, שלא כל מי שמנסה לייצר היום מותג, אכן מצליח ושכנראה כל מותגי העל המוכרים היום, הם בעצם וינטאג'. האמת היא שהם נוצרו באמת מתוך האידיאולוגיה והתקופה של הוינטאג' ואנחנו מדברים על ימי התום.

אם פעם חשבו איך לייצר אופנה הכי איכותית, היום חושבים איך לחסוך בבד כדי להרוויח יותר ולא רק בו, זה מתחיל מהאריגה שלו, כמה שפחות חוטים זה גם יותר זול.

מותגים אמתיים נותנים ללקוח 100% איכות וזה בא לידי ביטוי בכל מותג ותיק, וזו הסיבה שבגללה אנשים נוהים אחר המותגים האלה. הם באמת מותגים.

משרד פרסום דיגיטלי יכול להגיד לכם אם יש לכם מותג ביד? ואם לא..כל מה שצריך זה מיתוג נכון ומנצח. ויש לנו את זה.

מחפש חברה מעולה לעיצוב לוגו? כנס עכשיו>>> עיצוב לוגו

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos