03-5792920

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

משרד פרסום

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את קהל הלקוחות הקיים.
אלו רק חלק מהאתגרים שחווים בעלי עסקים שרוצים להשתלב במדיות השונות, ולהצליח בגדול.
עסקים קטנים מתקשים יותר לנהל תקציבי פרסום בסדר גודל של עסקים גדולים ולהגיע לחשיפה רחבה יותר, כך שאם ההתנהלות השיווקית שלהם שגויה, כל שקל שמתבזבז לשווא מקבל משמעות גדולה.
כך למשל בעל עסק קטן שמחפש משרד פרסום בחיפה, צריך למצוא משרד שידע לתת מענה לצרכים הספציפיים שלו, שיצליח לנצל את התקציב הקיים במידה מקסימלית, לקלוע לקהל היעד המתאים בצורה ממוקדת ולהשתמש בנכסים הדיגיטליים בצורה יעילה.
לא כל משרד פרסום יודע לעבוד עם עסקים קטנים, לנהל את המערך השיווקי בצורה נכונה ולבנות אסטרטגיה שיווקית המותאמת לגודל המשרד והתקציב שלו.
אם כך, איך תדעו לבחור משרד פרסום שיתאים לעסק שלכם?

איך לבחור משרד פרסום שמתאים לכם?

  •       מעטפת שירותים רלוונטית – מה שמתאים לקמפיין של בנק הפועלים, פחות יתאים לכם כנראה. אם החבילה כוללת שירותים גרנדיוזיים שאינם עונים על הדרישות שלכם או כלל אינם מתאימים לעסק ולתקציב שלכם, זה כנראה מיותר.
    בחרו במשרד פרסום שיודע להתאים את המעטפת שמתאימה לכם בדיוק, ללא תוספות מיותרות.
  •       מיתוג מיתוג מיתוג – עסקים קטנים חייבים לקבל פוקוס נרחב בכל הנוגע למיתוג, כי אחרי הכל, הגודל כן קובע. בחרו משרד פרסום לעסק שמתמחה במיתוג עסקי, כך שהעסק שלכם יוכל לקבל את הזהות שלו, שהלקוחות שלכם יוכלו להזדהות ולהמשך אליכם, ויהיה לכם יתרון משמעותי אל מול המתחרים שלכם.
  •       אסטרטגיית פרסום – בין אם אתם עסק קטן, גדול או בינוני – לכל עסק יש את הפלטפורמה שמתאימה לו. משרדי פרסום שיודעים לבנות אסטרטגיה נכונה, משתמשים במשפך שיווקי שמתאים לעסק שלכם, משתמשים בפלטפורמות המתאימות ובסופו של דבר יודעים למשוך את הלקוחות שיקנו את המוצר שלכם.
  •       מחירים ותקציב – אל תתפשרו על משרד פרסום שאינו מצליח להצדיק את השם שלו או תתפתו לבחור במשרד פרסום שמציע שירות זול מדיי. אם המחיר נמוך מידי כנראה שכך השירות שתקבלו. יחד עם זאת, זה שאתם עסק קטן לא אומר שהמשרד פרסום חייב להיות קטן גם כן. ישנם משרדי פרסום גדולים ומצליחים שיודעים לעבוד גם עם עסקים קטנים ובינוניים.  
  •       פרסום שמוכיח את עצמו – בחרו במשרד פרסום שיעזור לכם להרוויח יותר. מעבר להכרה ולפרסום, בסופו של דבר אתם צריכים כמה שיותר לידים, כדי להגדיל הסיכוי להרחיב קהל הלקוחות והמכירות שלכם.

איך משרדי פרסום מגדילים את המכירות בעסקים קטנים?

1)     הם יכולים לחסוך לכם – כן עד כמה שזה נשמע קצת מופרך, משרד פרסום דיגיטלי שיודע לעבוד נכון, משתמש בשיטות שיווקיות בפלטפורמה המתאימה לכם, חושף את העסק לקהל היעד המתאים ויודע לטרגט בצורה מדויקת את הקמפיין. כך תוכלו למצות את התקציב שלכם באופן מקסימלי, גם אם הוא נמוך יחסית.

2)     מבצעים מעקב ומדידה – מעבר לפרסום, המשרד מבצע בונה עבורכם תכנית מסודרת, מבצע ניתוח, בקרה, מעקב אחר כל הקמפיינים ותהליכי השיווק. כך שלאורך הדרך ניתן לעקוב אחר המהלכים, לבדוק מה עובד פחות ומה יותר, כיצד ניתן להשתפר ולייעל, ואיך ניתן להגיע לתוצאות וליעדים שנקבעו.

3)     מקצוענות – בעלי עסקים קטנים מוצפים בלא מעט משימות ולא פעם מבצעים בעצמם מספר תפקידים במקביל כדי לחסוך בעלויות. משרד פרסום לעסקים קטנים מעניק שירות מקצועי וממוקד, כך שבעל העסק יוכל להמשיך ולהתמקד בפיתוח העסקי, בעוד שאנשי מקצוע מיומנים מטפלים בכל בנוגע לפרסום ושיווק העסק.

4)     מגדילים את מחזור המכירות – ברגע ששיטת הפרסום עובדת, כך גם העסק שלכם נחשף למספר רחב של לקוחות פוטנציאליים, שהופכים ללידים ואז הופכים ללקוחות שקונים מכם. משרדי פרסום יכולים לעזור להפחית את שיעורי הנטישה ולהגדיל את מספר המבקרים/ קונים/ לידים בעסק.

אני עסק קטן, אני באמת צריך משרד פרסום?

"אני בסך הכל בעלת עסק שכונתי לעיצוב שיער, ומדיי פעם אני עושה קורסים ללקוחות כדי להגדיל את מחזור המכירות שלי, האם אני באמת צריכה משרד פרסום בשביל זה?!"
התשובה היא – כן, בהחלט. גם אם נדמה שכישורי האינסטגרם שלך לא מביישים אף משרד פרסום גדול, את מפספסת קהל. כל עסק, קטן או גדול צריך לשווק את העסק שלו כל הזמן – ובצורה נכונה. לחשוף אותו לקהלים חדשים, להישאר בתודעה של קהלים קיימים, להשיג לידים, לקדם מכירות ולהרוויח יותר.
לפניכם מספר יתרונות שיש למשרדי פרסום לעסקים קטנים:

  •       מומחיות – משרד פרסום תל אביב מציע לכם שורה של אנשי מקצוע מומחים ומנוסים במגוון תחומים שיודעים לספק מעטפת שלמה לעסקים, החל משלב הייעוץ ועד לבניית אסטרטגיה ותוכנית עבודה.
  •       ראייה מערכתית – מעבר לניסיון ומגוון שירותים מקצועיים, משרד פרסום מציע ראייה מערכתית כוללת שעוזרת לראות את התמונה הגדולה של העסק הקטן, מסייעת לבחון את המצב בזמן אמת וכיצד ניתן לשפר ולייעל את המערך השיווקי.
  •       חסכון בזמן ובכסף – הודות למקצועיות ויעילות, משרד הפרסום תורם לעסק, ממקד את מערך הפרסום והשיווק באפיקים הנכונים, יודע להשתמש בשיטות מדויקות יותר כך שלמעשה עוזר לבעל העסק לחסוך בכסף ובזמן יקר.
  •       שיפור וייעול – משרדי פרסום מבצעים ניתוח ומדידה של תוצאות הפרסום, כך שניתן להבין איזה אסטרטגיה ושיטה עובדת טוב יותר או פחות, כיצד ניתן לשפר ולייעל את מערך השיווק ולהגיע לתוצאות טובות יותר.
  •       שיפור חווית המשתמש – מעבר לגיוס לקוחות ולידים חדשים, משרד פרסום יכול לתרום לעסק ולשפר את חווית המשתמש הנוכחית, כך שהלקוחות יישארו מרוצים ונאמנים.
    משרדי פרסום יכולים לתרום לשיפור הממשקים הקיימים בעסק, לשפר את התוכן הקיים, ליצור התאמה ולהציע פיתוחים בהתאם לצורך הקיים.

 

 

 

עבודה משותפת עם משרד פרסום דיגיטלי – מה כדאי לשים לב?

מעקב אחר תקציב פרסום ושיווק – ניהול התקציב חייב להיעשות בצורה מחושבת ונכונה. ניהול תקציב באופן שגוי או לא מקצועי יכול לפגוע באיזון העסק ואף לצאת משליטה. יש לקבוע את תקציב הפרסום מול משרד פרסום דיגיטלי ולבצע מעקב אחר התקציב באופן שוטף ובשקיפות מלאה.
דרך טובה לבצע מעקב היא לבקש ממשרד הפרסום להנפיק לכם דוחות מפורטים המצביעים על הפעילות בשטח, עלויות ומה היתרה שנותרה לכם בתקציב החודשי.

הגדירו יעדים וצרו תכנית עבודה מותאמת – משרדי פרסום עובדים עם מספר לקוחות במקביל במגוון תחומים שונים. מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח יעבוד עם עסק שפועל בתחום אחר.
הקפידו לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם משרד פרסום לעסקים תוך שאתם מגדירים יעדים ברורים וריאליים, יוצרים תכנית אסטרטגית שמתאימה לכם ומכוונים לאותה המטרה.

יחס, שירות וזמינות – שאתם עובדים עם משרד פרסום דיגיטלי חיצוני, חשוב שתבחרו בחברה שמתייחסת אליכם כאילו שהיא חלק מכם. גם אם החברה היא מקור חיצוני, עליכם להרגיש שהיא נותנת את ה-100% עבורכם. משרד שעונה על כל שאלה, שמייעץ לכם גם אם זה לא בשעת העבודה וזמין עבורכם בכל עת, בהחלט יכולים לתרום לשיתוף פעולה פורה ויעיל.

 

עסקים קטנים שחושבים בגדול

חברת GPS לעסקים מבינה שהגיע הזמן שלכם לחשוב בגדול, לקבל יותר לידים ובכך להגדיל את נפח המכירות שלכם. GPS לעסקים תתכנן ותבצע עבורכם פעילות פרסומית ושיווקית אסטרטגית למקסום תוצאות. אל תישארו מאחור, צרו קשר עם הנציגים שלנו, כד שיחד נבנה תכנית מצליחה שתעביר אתכם לקדמת הבמה. 

מאמרים נוספים

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק – היתרונות   פרסום ממומן בפייסבוק - היום כדאי לכל בעל עסק חברה או חנות המוכרת מוצרים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos