03-5792920

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

משרד פרסום תל אביב

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח לדבר אליכם? קניתם מוצר לאחרונה שלא ידעתם שאתם צריכים אותו בכלל?
משרדי פרסום בתל אביב משקיעים מחשבה רבה בכל קמפיין ופרסומת בכל הפלטפורמות השונות, ואם האסטרטגיה השיווקית וכל המערך השיווקי בנוי נכון, ככל הנראה הם גם יצליחו להשפיע עליכם.
משרד פרסום זוהי חברה או סוכנות המתמחה בשיווק ובפרסום לעסקים. החברה מייצרת רעיונות ובונה אסטרטגיות פרסום במטרה לקדם עסקים, מוצרים, מותגים, ליצור לידים, לקוחות, ולהגדיל את נפח המכירות.  כן חשיבות רבה לבחור במשרד פרסום שמכוון לתוצאות, ליצירת מכירות, ליצירת לידים ומחובר לאורנטציה מכירתית של השורה התחתונה.
משרדי פרסום בצפון תל אביב עוסקים במגוון רחב של פעילויות שיווקיות הכוללות בין היתר: מיתוג עסקים, יצירת קמפיינים, ניהול רשתות חברתיות, יצירת חומרים שיווקיים וגרפיים, ניהול קמפיינים עם משפיעני רשת ושיתופי פעולה, יחסי ציבור, אופטימיזציה למנועי החיפוש, שיווק אונליין ואופליין וכן בניית תקציב שיווקי, מעקב ובקרה לאורך הדרך.
המטרה העיקרית של משרדי הפרסום היא לסייע לעסקים לצמוח בעזרת כלים שיווקיים מתאימים ושימושם באופן מקצועי – בהתאם לתקציב, לצורך ולקהל היעד.

יש לנו תוכנית! למה חשוב לבנות תכנית שיווקית לעסק?

תכנית שיווקית מציגה את המטרות והאסטרטגיה השיווקית של העסק בצורה מפורטת ומעמיקה, ומסייעת לעסק להגדיל את הרווחים ולהשיג את המטרות בצורה אפקטיבית ויעילה.
התכנית סוקרת את כל הפעולות השיווקיות שצריכות להיעשות, כאשר כל סעיף מפורט עד לרמה התקציבית וכמה צריך להשקיע בכל פעולה.
מעבר לזה ניתן להגדיר לוח זמנים ריאלי, ליצור גאנט שיווקי – כמעין תרשים המשמש לתיאור פעילות שיווקית לאורך כל השנה, כך שהעסק יוכל להיערך מראש לכל אירוע, חג או מאורע, מבלי להסתמך על פרסומים ספונטניים שאינם קולעים למטרה.
משרדי פרסום גדולים בארץ תורמים לעסקים רבים בעזרת תכנית שיווקית המתאימה לעסק, ולה מספר יתרונות עיקריים:

1)     ראייה מערכתית – משרדי פרסום מנוסים ומקצועיים לא עוסקים רק בפרסום ושיווק אלא יודעים לנתח ולמדוד את העסק ביחס למתחרים בשוק, יודעים לייעץ ולאבחן בעיות, להציע פתרונות, ליצור טקטיקה נכונה ולטפל במכלול התהליך כולו.        

2)     הרחבת קהלי היעד – תכנית שיווקית שבנויה נכון מתמקדת בקהל יעד המתאים לאותו מוצר או שירות, משרדי פרסום יודעים לזהות את קהל היעד, הצרכים והרצונות, להגביר את יעילות הקמפיינים ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי רחב יותר.

3)     מיתוג – בניית תכנית שיווקית מסייעת בחיזוק המותג והזדהות עם המוצר באופן אופטימלי. הפיכת המוצר למותג מוכר וחזק מאפשרת לעסק לבלוט בין המתחרים, ליצור קשר הדוק ולויאלי יותר עם קהל הלקוחות וכמובן להרוויח יותר.

4)     ניתוח ומדידה – בעזרת תכנית שיווקית ניתן למדוד, לנתח ולהבין את תוצאות המהלכים השיווקיים שננקטו. ניתן להבין מה עובד ומה לא, כיצד ניתן לשפר ולהתאים את הפעילות בצורה מועילה יותר.

5)     חסכון בכסף – בניית תכנית שיווקית בעזרת משרד פרסום מנוסה מסייעת לעסק לחסוך במשאבים כלכליים, לייעל את התקציב בצורה נכונה וממוקדת, לחסוך בזמן, כסף ואנרגיה ע"י שימוש בטכניקות פרסום מדויקות ואפקטיביות.

איך משרד פרסום יכול להועיל לעסק שלכם?

  •       ידע וניסיון – משרדי פרסום חיים ונושמים סושיאל, טיקטוק, אינסטוש, פייסבוק וכל משפיען רשת מוכר. כך שאם השמות הללו לא באמת מדברים אליכם, תנו למומחים לעשות את העבודה.
    משרדי פרסום צפון תל אביב מבינים את המגמות השונות בשוק ואת הטרנדים החמים. יודעים ליישם את המסרים ואת כל המידע הנדרש באופן מדויק, מקצועי ויעיל.
  •       יצירתיות זה שם המשחק – המסר שלכם חשוב ונכון אבל אתם לא יודעים איך להעביר אותו בצורה נכונה, מעניינת ויעילה? משרדי פרסום בעלי יכולת חשיבה יצירתית, מקורית, חשיבה מחוץ לקופסא, כזו שיכולה בעזרת משפט אחד או מודעה אחת, לגרום לוויראליות ברשת, ליצור עניין ולמשוך לקוחות חדשים.
  •       בניית תכנית שיווקית – הגדרת יעדים ומטרות, הגדרת תקציב פרסומי, ניתוח ובקרה לאורך הדרך. בניית תכנית שיווקית מסייעת למנוע חריגות בתקציב, לחסוך בעלויות ולמקד את התקציב באופן יעיל ונכון, להגדיר מטרות ריאליים ולבחון לאורך הדרך את קצב ההתקדמות, מה ניתן לשפר ועוד. תכנית שיווקית ארוכת טווח, עם ראיה היקפית מאפשרת לעסק להתקדם באופן מושכל ובטוח יותר.
  •       מעטפת רחבה של שירותים – משרדי פרסום כיום יודעים לתת מענה נרחב במגוון תחומים – וכל זה תחת מטרייה אחת. בין אם העסק זקוק לדחיפה חזקה יותר ברשתות החברתיות, או התמקדות בדפי נחיתה ממירים, הכנת פליירים או אפילו תשדיר לרדיו, משרדי פרסום יודעים לתת את המענה ואף להתאים את ערוצי השיווק הנכונים לכם.

הזהות שמאחורי המוצר – למה חשוב למתג עסקים

תהיתם מה המוצר שלכם משדר ללקוחות שלכם? האם אתם משדרים מוצר יוקרתי ומיוחד? או מוצר נגיש לכל כיס? האם השירות שלכם נתפס כמקצועי ללא פשרות ומה הופך אתכם למיוחדים ושונים מהשאר?
מיתוג הוא תהליך שעוזר להגדיר את הזהות הייחודית של העסק, מה הערכים והמטרות שלו, האישיות והסגנון וכיצד זה משפיע הלקוחות.
כך שאם העסק שלכם מתמחה בתיקון מזגנים ויש עוד עשרות אם לא מאות עסקים כמוכם באזורכם, בהחלט תרצו ליצור לעצמכם זהות ייחודית ושונה, כזאת שתגרום ללקוח לפנות דווקא אליכם, ולא לחברה המתחרה.
משרדי פרסום ושיווק תל אביב מסייעים לעסקים רבים בתהליך המיתוג, והם זוכים למגוון יתרונות:

1)     מי אתם – מיתוג עוזר לעסק להבליט את הערכים, האישיות, המטרות, היכולות – בצורה ייחודית וניכרת. כך שבתוך ים של מתחרים, הלקוחות יצליחו לראות אתכם, מי אתם ולהזדהות אתכם.

2)     הזדהות – מיתוג מסייע לבנות יחסי אמון עם הלקוחות, כאשר הם מרגישים הזדהות עם המוצר, השירות או המותג הם מתחברים אליו יותר, מרגישים הזדהות ורגש, ואף זוכרים אותו יותר מאשר את המתחרים שלו.

3)     יתרון תחרותי – מיתוג עוזר לכם לבדל את עצמכם מול המתחרים, ליצור יתרון ובולטות גם אם יש לא מעט עסקים המספקים את אותו השירות או המוצר בדיוק.

בשורה התחתונה, מיתוג משפיע על הדרך שבו הלקוחות מזדהים עם העסק שלכם, מסייע לקלוע לקהל יעד המתאים עבורכם בצורה אותנטית ונכונה, ובסופו של דבר – להצליח יותר.

 

להרוויח יותר – שיטות להגדלת מספר הלידים בבית העסק

משרדי פרסום בתל אביב משתמשים במספר שיטות להגדלת מספר הלידים לעסקים.

  •       פרסום באינטרנט – פרסום בכל הרשתות החברתיות הרלוונטיות, מנועי חיפוש, קבוצות ופורומים, פרסום באתרים מובילים, יצירת שיתופי פעולה ועוד.
  •       קידום אורגני – קידום אתרים (SEO) המסייע לחשוף את העסק באופן אורגני ע"י שימוש במילות מפתח נכונות, טקסטים מקוריים, מאמרים רלוונטיים, יצירת תוכן איכותי ועוד.
  •       סושיאל מדיה – שימוש בפלטפורמות המתאימות שעיקרן רשתות חברתיות מובילות כמו: פייסבוק, לינקדין, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
  •       משפיעני רשת ושיתופי פעולה – הצגת המוצר שלכם עם כוכב רשת מוכר בהחלט יכולה להגביר את כמות הלידים והרכישות, כמו כן יצירת שת"פ עם קבוצות פייסבוק סגורות ורלוונטיות בתחום, יצירת תחרויות, חלוקת קופונים והטבות, פרסום קישורים והמלצות ועוד.

חברת GPS לעסקים מאמינה שלכל עסק יש את הייחודיות שלו, ובעזרת משרד פרסום ותוכנית שיווקית נכונה, גם העסק שלכם יוכל לבלוט אל מול המתחרים, לזכות בקהל היעד רחב יותר, לנהל קמפיינים שיווקיים בצורה אופטימלית ויעילה, להניע לקוחות לקנות את המוצר שלכם ולהצליח יותר.
רוצים לדעת עוד? צרו איתנו קשר ונשמח להוביל אתכם לתוצאות! 

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק – היתרונות   פרסום ממומן בפייסבוק - היום כדאי לכל בעל עסק חברה או חנות המוכרת מוצרים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos