03-5792920

על מיקור חוץ כבר שמעתם?! השיטה שעוזרת לבעלי העסקים לייצב את העסק אחת ולתמיד!

מרגישים אבודים בתוך מערך העבודה של בית העסק שלכם? אתם עובדים שעות על גבי שעות והעסק עדיין לא עובד?! אל דאגה! אנחנו הולכים לעזור לכם! עם GPS לעסקים אתם הולכים לחוות שינוי גדול ומשמעותי בחייכם ולייצר את החזון העסקי שתמיד חלמתם עליו! חברה מקצועית ומניבה זה חלום מציאותי לחלוטין שיכול להתממש עם כל אחד מכם רק בתנאי שתצעדו עם צוות המומחים שלנו שיוכל לייעץ לכם בכל דרך שתבחרו בה, ובמיוחד עבורכם ריכזנו את המאמר האיכותי הזה שיוכל לשפוך קצת אור על המצב העגום שעוברים מרבית בתי העסקים וכיצד דווקא אנחנו יכולים ומוכנים לעזור!

מה זה מיקור חוץ?

כל בעל עסק חולם לממש את החזון הגדול שלו – להצמיח חברה מובילה ורווחית עם צוות חזק ופועל, לקוחות קבועים שמשלמים ויותר מהכול – מערך אסטרטגי שעובד ופועל! אבל בדרך כלל מה שקורה בשטח זה, שרבים מנסים להקים חברות ובתי עסקים שיביאו אותם לגדולה יום אחד, רק שמה שקורה למרבית בעלי העסקים זה שהם קורסים תחת העבודה הרבה, ופתאום השירות שרציתם לפתח כבר גורר אחריו תפקידים נוספים בחברה (שממש לא חשבתם עליהם) ופתאום, אתם זקוקים למחלקת מכירות, שירות לקוחות, פרסום ושיווק – ולכל הדברים ממש לא הייתם ערוכים ובטח שבטח אתם לא יודעים כיצד להקים את כל זה! אבל אל דאגה, במיוחד בשביל זה נולדה לה שיטת מיקור החוץ שנועדה לבדל את תחום העיסוק העיקרי שלכם מיתר השירותים הדרושים לכם לניהול העסקי ובעצם, לתת לכם את האפשרות לנהל את לב העסק לגדולה וצמיחה ולהשתמש בשירותים נוספים על ידי פרילנסרים או חברות חוץ.

מפנים את תשומת ליבנו לעיסוק עיקרי אחד בבית העסק שלנו!

בעיקר לעסקים צומחים שאין להם מערך עובדים גדול והם מחפשים להרחיב אופקים ולהגיע לצמיחה רחבה! השיטה של מיקור חוץ גורסת כי יש להשאיר בבית העסק את תוכן הפעילות העיקרית שלו ואילו שאת שאר השירותים להוציא לשירות חוץ (כך בעצם יתפנה לכם כל הזמן להתעסק בעיקר ביותר ולא ללכת לאיבוד בין כותלי המחלקות שקיימות אצלכם).

אחת הבעיות של מרבית בעלי העסקים היא, שהם פותחים חברה, מפתחים בה את עיקר השירות של לב העסק ולצידו מגיעים שירותים נוספים כמו: שירות הלקוחות, צוות המכירות, מחלקת השיווק, מחלקת הייצור ועוד תפקידים שהם בכלל לא עיקר בית העסק – ואם בית העסק יאבד את לב ליבו, או חלילה יאבד את הזמן בעיסוק העיקר שבגללו הוא קיים, בדיוק בנקודה הזאת תתחיל הקריסה. שאגב, מתרחשת אצל מרבית העסקים – ולכן, אנחנו בחברת GPS לעסקים נכנסים למערך העסקי שלכם כדי לעזור לכם לייצב את המצב! במרבית הפעמים לצערנו הרב, היינו עדים לכך שבעלי העסקים אינם מבינים כלל את הבעייתיות בניהול שלהם ובטוחים שהם אמורים לנהל את כל המערך הקשה והמסובך שהם יצרו עם השנים ויתרה מכך, מערך שהולך וגדל (וזה הגיוני שמערך העבודה יגדל, כי גם העסק הולך ומתרחב, אבל מה שלא הגיוני בכל הסיטואציה הזו הוא, שאתם חייבים לנהל את הכל לגמרי בכוחות עצמכם) כי בסופו של דבר, כל בעל עסק הולך לאיבוד – ואנחנו אלו שנגיע להציל אותך ולהרים יחד איתך את בית העסק מחדש רק שהפעם בצורה הנבונה והחכמה יותר.

איך מיקור חוץ יכול לעזור לכם להציל את העסק?

אחת הגישות שאתם חייבים לצעוד איתה בעולם העסקי היא, שאתם לא יכולים להיות מצוינים בהכול והאמת היא, שאין אפילו צורך להיות מצוינים בהכול! אם כבר התחלתם לייצר בית העסק בתחום מסוים ולייצר שירות בלעדי אז למה שאתם תתחילו להתעסק במגוון רחב של שירותים שונים שהם לא עיקר עיסוקיכם? ובדיוק על זה בחרנו לשים לכם דגש ולהביא לכם את הסיבות שבגללן כדאי לכם בכל זאת לעשות את השינוי.

נתחיל בזה שאתם הולכים לחסוך הרבה זמן  -והזמן שלכם זהו גורם קריטי להנעה ולפעולה של כל בית עסק! זמן מבוזבז גורם לכל עסק לא לפעול כראוי, ואנחנו מבינים ששינויים קשים לבעלי עסקים במיוחד כשאתם צריכים לוותר על המערך שכל כך ניסיתם לפתח אך הוא גוזל מכם את רוב הזמן המיועד, ולכן, אנחנו כאן בדיוק כדי לעזור לכם לעשות את הצעד הזה ולדעת בדיוק איך שירות כדאי להוציא אל מחוץ למשוואה העסקית שלכם כדי לפתח עסק עובד בכל הכוח!

אנחנו גם רוצים לשתף אתכם במשהו מיוחד שקורה לכל העסקים שמוכנים להוציא את מירב השירותים שלהם למיקור החוץ כמו למשל: מיתוג, שיווק, פרסום או מכירות. עם הזמן, אתם תשימו לב שהשירותים הללו יהפכו לעוד יותר טובים עבורכם כי התוצאות ידברו בעד עצמן, ופעמים רבות קשה לבעלי עסקים לשחרר תחום עסקי כלשהוא – רק שחשוב להבין כי בעלי מקצוע אחרים יכולים לתרום לכם הרבה יותר אם רק תפנו אליהם ואפילו, יעזרו לכם להגדיל ולהרחיב את התדמית שלכם מאשר בעלי מקצוע שהיו עובדים בבית העסק שלכם תחתיכם.

בוחרים ב- GPS לעסקים, בוחרים בצמיחה ובהצלחה של בית העסק!

מעבר לעובדה שאנחנו חברה שפועלת מעל עשרים שנה ומסייעים לבתי עסקים במגוון רחב של פתרונות ויצירת קשרי חוץ – אנחנו יכולים לעזור לכם להוציא את מירב הפעילות שלכם למיקור חוץ, ולתת לכם את ההזדמנות להתעסק רק בלב הדברים העיקריים, כאשר אנחנו נעזור לכם לאתר חברה מקצועית שיכולה לקחת על עצמה את חלק מהשירותים שאתם זקוקים להם לצורך תפעול העסק באופן הנכון והתקין. אנחנו בGPS לעסקים מגיעים עם יכולות אסטרטגיות וניהוליות שיעזרו לכם להסתכל מלמעלה על כל הפעילות העסקית שלכם. בעלי עסקים רבים מתקשים לערוך את הסדר העסקי הנכון וזאת, עקב חוסר ידע בניהול עסקי נכון.

עשרות שנות פעילות הובילו אותנו לידע הדרוש ואנחנו כאן כדי לחלוק יחד איתכם את כל האינפורמציה המקצועית שדאגנו לאסוף ולערוך מזה שנים אחרונות, אז אם גם בית העסק שלכם קורס תחת העבודה הרבה ואתם מרגישים שאתם לא מוצאים את הזמן להתעסק בעיקר לב בית העסק, אז כנראה שהגיע הרגע להוציא את הדברים הפחות חשובים לכם למיקור חוץ.

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לעזור לכם בהקדם!

מאמרים נוספים

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

בעלי עסקים? רוצים לקדם את העסק שלכם במהרה ברשתות החברתיות ופלטפורמות הדיגיטל השונות? מעוניינים לדעת איך עושים זאת? לנו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos