03-5792920

סודות הפרסום בגוגל

מחקרים מראים כי פרסום בגוגל חושף את המסרים המפורסמים ליותר מ-90% מהגולשים בישראל! לאתר גוגל חשיפה שבועית של למעלה מ-3 מיליון גולשים. החשיפה הרחבה יחד עם שיטת החיוב של גוגל אשר מחייבת רק על לחיצות של גולשים על המודעות ולא על הופעת המודעות, הופכת את הפרסום בגוגל לפרסום המונים אך בעל מיקוד לגולשים שמתעניינים במודעה בלבד ועל כן יעיל ובעל שיעור גבוה של החזר על ההשקעה.

פרסום בגוגל

רוצים להיחשף בפני מילוני לקוחות פוטנציאליים מבלי לצאת מהבית?

מהו בעצם פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מבוסס על תשלום עבור הצגת מודעות באמצעות קידום מילים וביטויים נבחרים. מודעות אלו הינן קישורים אשר בלחיצה עליהם מפנים את הגולש לאתר המפרסם על מנת שיחשף לאינפורמציה ויבצע את הפעולה הרצויה (מילוי פרטים, רכישת מוצר וכו’). המפרסם בקמפיין פרסום בגוגל יחוייב רק בעת לחיצה על המודעה שלו (מפורט בהרחבה בהמשך המאמר).

מודעות הקמפיין הפרסומי בגוגל נקראות קישורים ממומנים והן ממוקמות בצידו השמאלי של דף החיפוש(בחיפושים באנגלית מופיע בצד הימני)וכן בשני/שלושת המקומות הראשונים הדף החיפוש למעלה עם רקע צהוב בהיר אשר מפריד אותן מתוצאות החיפוש האורגניות. גוגל גם מציבה מודעות פרסום באתרי “שותפים”, כלומר בעלי אתרים שמאפשרים לגוגל להציב מודעות באתר שלהם בתמורה לחלק מההכנסה של גוגל ממודעות אילו. פרסום בגוגל של מודעות טקסט במסגרת קישורים ממומנים נקרא Google Adwords.

הקמת וניהול קמפיין פרסום בגוגל הינה משימה קלה באופן יחסי (מתואר ביתר פירוט בהמשך המאמר), יחד עם זאת ישנן חברות אס.אי.אם (Search Engine Marketing), אשר מציעות שירותי הקמת קמפיין פרסום בגוגל וגובות לרוב 20%-10% עמלה מעלות הקמפיין עבור הקמתו וניהולו.

אפשר להגדיל את מספר הגולשים באתר גם מעבר לפרסום בגוגל

מעבר לפרסום בגוגל, ניתן גם לקדם את האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בחינם, הכוונה היא לתוצאות החיפוש הרגילות של גוגל במרכז דף החיפוש.דרך זו נקראת קידום אתרים וגם אס.אי.או (Search Engine Optimization), ולמרות שאינה חלק מסל הפרסום בגוגל עשויה לתרום להגדלת מספר הגולשים. בקידום אתרים מתאימים את דפי האתר לאלגוריתם הבחירה של גוגל במטרה להופיע גבוה ככל שניתן בדף התוצאות. קידום אתרים אורך זמן רב יותר ודורש ידע והבנה עמוקה אולם אם מצליח, עשוי לעלות פחות מפרסום בגוגל.

איך משלמים על קישורים ממומנים – פרסום בגוגל

בקמפיין פרסום בגוגל שיטת החיוב הינה תשלום פר הקלקה – Pay Per Click) PPC). המפרסם קובע לכל ביטוי סכום שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה וככל שהסכום גבוה יותר, כך גוגל מציגה את המודעה במקום גבוה יותר בין הקישורים הממומנים. כלומר אין תשלום על הופעת המודעה אלה עבור הקלקה בלבד. המפרסם בגוגל קובע תקציב לקמפיין ברמה יומית, שבועית או חודשית ובוחר בקפדנות את הביטויים לקידום. המטרה לייצר קמפיין אפקטיבי בעלות מינימאליתכלומר שלקוחות פוטנציאליים רבים יחשפו ושרק “האיכותיים” שבהם ילחצו על הקישור ולא סתם גולשים.

כמה עולה פרסום בגוגל?

במסגרת פרסום בגוגל ישלם המפרסם את הסכום שקבע מראש לתשלום עבור כל הקלקה על המודעה שלו. תשלום מינימום הינו 5 אגורות אולם בפועל גוגל קובע מחיר מינימום אפקטיבי לביטוי המקודם אשר מחושב על בסיס הביקוש לביטוי, ביצועים היסטוריים של הביטוי, איכות ותוכן המודעה (Quality Score), מספר ההקלקות בפועל, התאימות שבין הביטוי ודף הנחיתה, תדירות עדכון התכנים, זמן טעינת העמוד ופרמטרים נוספים. כל מפרסם מתחרה עם מפרסמים אחרים על אותו ביטוי וקובע לעצמו תקציב לקידום כל ביטוי או הקמפיין כולו. 2-3 המודעות האיכותיות ביותר יופיעו במרכז העמוד למעלה עם רקע צהוב בהיר.

איך מעלים קמפיין פרסום בגוגל?

מודעות Google Adwords יעלו לאוויר דקות ספורות לאחר הגדרת פרסום בגוגל. לשם הגדרת מסע פרסום בגוגל, המפרסם מזין את כל הביטויים שהוא מעוניין לקדם, נותן לכל ביטוי תקציב ומגדיר את הזמנים שהוא מאור להופיע, שפות ומדינות. גוגל מתייחס לפרמטרים רבים (שניתן להגדיר) לשם בחירת מיקום המודעות ולמרות שמחיר המודעה הוא פרמטר עיקרי, קיימים מצבים רבים בהם מודעות “זולות” מופיעות במקומות הראשונים.

פרסום בגוגל – המדריך המלא מאת גוגל

במטרה לקדם פרסום בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם מספק מדריכים פשוטים והדרכות כיצד לפתוח חשבון Adwords. פתיחת חשבון פרסום קלה ביותר, יש לענות על שאלות מנחות ובתוך מספר דקות ניתן להתחיל בקמפיין הפרסום בגוגל.

פרסום בגוגל מהווה חלק מתוכנית פרסום כוללת, קרא עוד על פרסום באינטרנט

 

היתרונות של פרסום בגוגל

  •  הפרסום ממוקד ללקוחות שמעוניינים במוצר או השירות של המפרסם בדיוק באותו רגע.
  • שני שלבים של מיקוד: ראשית המודעות מוצגות בפני גולשים שביצעו חיפושים לביטויים קשורים. שנית, מבין גולשים אלו רק מי שממש מתעניין ילחץ בפועל על המודעה.
  • התשלום הינו רק עבור לחיצה אקטיבית על המודעה ולא על הופעת המודעה.
  •  גוגל מאפשר למפרסמים לבצע ניתוח וניטור שוטף אודות ביצועי מסע הפרסום.
  • פרסום בגוגל הינו מיידי, ניתן להעלות קמפיין לאוויר, לשנות ולהתאים לפי בדיקה שוטפת של ביצועים ולהוריד מהאוויר בכל עת.

מכיר את החברה שניצחה את גוגל?, ממליצים להכנס>>> פרסום בגוגל

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos