03-5792920

עיצוב אתרים

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים 

עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים לחשוב אולי שאתם לא מתמצאים בתחום הטכנולוגי, שבניית אתר אינטרנט מקצועי לעסק זה ענין יקר, אין לכם זמן או המשפט הידוע – "יש לי כבר עסק אחד, אני לא צריך עוד אחד". המציאות היא שאתם ממש לא צריכים להיות גאוני מחשב בשביל לתפעל אתר מקצועי ולמעשה הוא יכול לחסוך לכם המון זמן, כסף ולהיות מקור הכנסה עיקרי לעסק שלכם. 

אם אתם רוצים להתחיל להצמיח את העסק שלכם ולהרחיב את שירותכם – בניית אתר היא הדרך המושלמת ביותר לעשות זאת. כדי להקים אתר ממיר, מקצועי עם נוכחות מרשימה אתם תצטרכו להיעזר בחברה לעיצוב אתרים שתספק לכם מעטפת ותתאים את האתר לעסק שלכם. אתם כמובן יכולים לנסות לבנות את האתר בעצמכם באמצעות מדריכים באינטרנט, אבל כדי לספק חווית משתמש אידאלית ולהיות אתר שהוא "גוגל פרנדלי" כנראה תצטרכו קצת יותר ממדריך ביוטיוב וכאן הדברים יתחילו להסתבך. אנו בGPS  לעסקים מעניקים שירותי עיצוב ופיתוח אתרים לעסקים, נשמח לעזור לכם לפתח אתר ממיר, מאובטח עם עיצוב מרשים שיעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם. 

למה העסק שלכם צריך אתר? 3 סיבות עיקריות! 

  1. אמינות במותג שלכם: בימינו מספר הלקוחות שמחפשים מוצרים ושירותים אונליין הולך וגדל – באמצעות אתר אינטרנט המותג שלכם יכול לצבור יותר אמינות, אם אין לכם כזה, אתם עלולים לאבד לקוחות פוטנציאלים רבים למתחרים שלכם. חשוב לציין שפיתוח אתר אינטרנט אינו מספיק בשביל להשיג אמינות – בשביל לעשות זאת נכון התהליך מוכרח לכלול מיתוג לעסק, רספונסיביות, פונקציות פנימיות שיאפשרו לכם להתקדם בגוגל בקלות, תוכן איכותי ועיצוב אטרקטיבי.  
  2. האתר הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם: זוכרים את הימים בהם כאנשי עסקים ומכירות היו נושאים איתם תמיד ערמת כרטיסי ביקור ומגישים אותם לכל מי שהם פוגשים? כנראה שלא, אך סמכו עלינו זה היה בעבר כלי מכירה ושיווק מרכזי. בימים האלה אתרי אינטרנט קיבלו על עצמם את התפקיד של כרטיס הביקור – הם מציגים את העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאלים והם מספרים לכולם כיצד הם יכולים ליצור אתכם קשר, מידע חיוני על העסק/שירות שלכם ואולי גם דרך מקוונת לרכוש את המוצר/שירות אונליין. למעשה, אתר האינטרנט שלכם יכול להיות יותר מסתם ביקור אינטרנט דיגיטלי אם אתם תשמשו בו נכון, זה יכול להיות קטלוג מוצרים, תיק עבודות, עלון פרסומי, חנות ועוד. אם אתם רוצים אתר אינטרנט בסיסי שיכיל מידע מינימלי- ייתכן ואתם מפספסים כאן הזדמנות יקרת ערך לייצר עוד מקור הכנסה. 
  3. האתר שלכם עשוי להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם: כפי שאתם מבינים, הרוב המכריע של הצרכנים פונה למנועי החיפוש כשהם מחפשים מוצר או שירות חדשים. זה מייצר מאגר מוכן של לקוחות פוטנציאלים שמחכים למצוא את העסק שלכם. בנוסף, עם שיווק דיגיטלי תוכלו למצוא הזדמנות להגיע לקהלים חדשים שעד עכשיו היו מחוץ להישג ידכם – בין אם מבחינת אזור גיאורפי, דמוגרפיה, גילאים, תחומי עניין ועוד. כל זה יעיל ונכון אם יש לכם את האתר הנכון, אתם זקוקים לאתר אינטרנט שלא רק יביא תנועה – אלא גם יצליח להמיר את המבקרים שלכם לגולשים ברגע שהם נכנסים. 

 

בניית אתרים לעסקים – איך אנחנו עושים את זה? 

בGPS לעסקים אנו מגדילים את העסק שלנו על ידי מקסום העסק שלכם, המטרה העיקרית שלנו היא לעזור לעסק שלכם להרוויח יותר כסף ואנו מאמינים בגישה מייעצת והוליסטית לפתרונות באינטרנט. במהלך העבודה המשותפת שלנו אנו נלמד את העסק שלכם, היעדים, ההזדמנויות לצמיחה והלקחים שנלמדו מחוויות עבר. כך אנחנו יוצרים ומפתחים עבורכם אתר מושלם שמותאם בדיוק לצרכים שלכם. הנה עוד כמה דברים שהופכים אותנו לטובים ביותר בתחום: 

  • עיצוב אתרים רספונסיביים – מדובר באחד הדגשים החשובים ביותר בבניית אתרים מקצועיים והרציונל שעומד מאחורי אתר רספונסיבי הוא התאמה מלאה לכל גודל וסוג של מכשיר – סמארטפונים, מחשב שולחני, טאבלט וכו'. למה זה כ"כ חשוב? למעלה מ-80% מהמשתמשים שנכנסים לאתר שלכם גולשים דרך הסמארטפון – אם האתר שלכם לא יהיה מותאם לשימוש ממכשירים ניידים התוצאה תהיה אחוז נטישה גבוה. בנוסף, כדאי לדעת שגוגל "אוהבת" אתרים רספונסיביים ומעניקה להם דירוג גבוה.
  • בניית אתרים עם עיצוב מותאם אישית – צוות המומחים שלנו ידאג לבנות עבורכם אתר מקצועי בדיוק כפי שחלמתם, עם עיצוב מרשים וייחודי שימגנט את לקוחות פוטנציאלים, כותרות שיווקיות שמניעות לפעולה, תוכן מעניין שמעניק ערך לקוראים שלכם. בנוסף, ממשק הניהול הוא נוח ופשוט מאוד, קח שאם תרצו לשנות טקסט או תמונה – תוכלו לעשות זאת במהירות ובפשטות.  
  • אנחנו בונים בוורדפרס – נכון להיום וורדפרס הינה מערכת ניהול אתרים הפופולרית ביותר בעולם, למעשה, כדאי לדעת שאחד מכל שלושה אתרי אינטרנט בעולם מבוסס על וורדפרס (!). המערכת בנויה על קוד פתוח, היא מאוד נוחה לשימוש (גם לאנשים לא טכנולוגים) עם אינסוף אפשרויות עיצוב ופיצ'רים שמשדרגים את כל אתר בקלות. 
  •  התאמה למנועי חיפוש – במסגרת פיתוח האתר, אנחנו נתקין לכם במערכת מגוון תוספים שיסייעו לכם להתקדם בקלות לעמודים הראשונים בגוגל ובכך להבטיח תנועה איכותית לאתר. 

עיצוב אתרים עם GPS  לעסקים 

אם אתם מוכנים להתקדם ולמפות מסלול צמיחה חדש לחלוטין לעסק שלכם באמצעות אתר אינטרנט מרשים אנחנו מזמינים אתכם להצטרך לאלפי עסקים שכבר נהנים משירות של מיטב מפתחי האתרים בישראל. רוצים לשמוע פרטים נוספים? נשמח לעמוד לשירותכם. מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו – 

 

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos