03-5792920

ייעוץ פיננסי

ייעוץ-פיננסי

לא יוצאים למסע ארוך ללא שום תוכנית גיבוי – חשוב להבין שזה לא רגיל להתחיל עסק, שזו הוצאה יקרה ועתירת זמן מבלי להתייעץ מול הגורמים המתאימים לפני כן. ועדיין, לצערנו אנחנו רואים הרבה בעלי עסקים קטנים שבוחרים להזניח את החלק הזה ואינם מתייעצים עם יועץ פיננסי לפני פתיחת עסק חדש. על פי מחקרים שונים קרוב ל60% מבעלי עסקים אמרו כי לא נפגשו עם יועץ פיננסי, מעטים מהם פיתחו תוכנית שתתייחס לשינויים עתידיים שעשויים להשפיע על העסק – התוצאות עשויות להיות קשות ולא נעימות, קחו לדוגמה את מגפת הקורונה שהפתיעה את כולנו, אך עסקים שדאגו להיעזר בייעוץ פיננסי נפגעו הכי פחות מכולם. אז מה זה ייעוץ ופיננסי ולמה זה כל כך חשוב?  

 

מה זה ייעוץ פיננסי? 

ייעוץ עסקי הוא למעשה ייעוץ כלכלי לעסק – יועץ מקצועי שהוא לרוב רו"ח מעניק לכם ייעוץ או הכוונה פיננסית לאורך כל התהליך. במסגרת תפקיד זה השירותים הם רבים ומגוונים ויכולים לכלול ניהול השקעות, תכנון מס, תכנון עזבון וכן מתן שירותי ייעוץ, הדרכה ותכנון בתחומים הפיננסים של העסק. תפקידו העיקרי של היועץ העסקי הוא לעזור לנהל את כל נושא הכספים ולשפר את המצב הפיננסי תוך הכוונה ליעדים שהוצבו. 

 

לצערנו, בישראל כל אחד יכול להחליט שהוא יועץ פיננסי ואין צורך ברישיון כלשהוא כדי לפעול. לכן, כשאתם מחפשים יועצים פיננסים לעסק שלכם חשוב לוודא שיש להם הכשרה מתאימה ושהם בעלי הניסיון הנדרש כדי להעניק שירות זה. יועצים פיננסים שאינם מוכשרים לכך עלולים לגרום לכם לנזקים, לכן אל תתפשרו! 

 

למה כל עסק צריך להיעזר בייעוץ פיננסי?

ליועץ פיננסי יש את הניסיון והמומחיות שיעזרו לכם להפיק את המירב מהתקציב שלכם, הם יוכלו לסייע לכם להעריך את הכדאיות של המודל העסקי שלכם ולתכנן אסטרטגיות וקווי זמן למסלול הבטוח ביותר לרווחיות. הנה עוד כמה דרכים שיועץ פיננסי יוכל להאיץ ולשפר את ההצלחה העסקית שלכם:

 

 

  • בעלי עסקים זקוקים לייעוץ פיננסי: 

 

לא משנה איזה מוצר ושירות העסק שלכם מספק – יועץ פיננסי יוכל לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולמצוא את התשובות המדויקות ביותר כדי להקל על חייכם. הם גם יוכלו להפוך את העסק שלכם ליעיל ורווחי יותר על ידי התמקדות בפעולות שישיגו תוצאות. כבעלי עסקים קטנים, אתם צריכים לבצע תפקידים רבים – לעיתים את תפעל כראש כל המחלקות, שיווק ופיתוח מוצרים ועד לתמיכה בתחום הIT. ייתכן ותמצאו את עצמכם אחראים לאריה, משלוחים, שירות לקוחות ישיר ולוגיסטיקה. בנסיבות מסוימות, כמו ניהול ותכנון הכספים העסקיים שלך – עדיף לך לשכור עזרה מקצועית. אין להקל ראש בנושא הפיננסי כיוון שדברים רבים עלולים להשתבש. ניהול כלכלי שגוי, בעיות תזרים מזומנים, עיכוב בתשלומים לספקים גורמים לעסקים רבים לסגור. חשוב שתבינו – כסף הוא נשמת החיים של כל עסק, הוא זורם פנימה והוא זורם החוצה – כדי למקסם את ההצלחה העסקית שלכם יש לדון בהליכים העסקיים ובענייני הכספים עם יועץ מקצועי שיוכל לספק לך תובנות לגבי גורמים שונים כמו החשיפה שלך לסיכון, הזדמנויות השקעה וחיסכון. 

 

  • תכנון עתידי לצמיחה של העסק:

 

כשחושבים על העתיד, קל להיות מושפעים מהרגש. אתם עלולים להתרגש, לפחד או להרגיש מוצפים. יועץ פיננסי לעומת זאת, יוכל לספק לכם את הפרספקטיבה הקרה הנדרשת לטיפול בעניינים כספיים. ייעוץ פיננסי יוכל לספק לכם את הבהירות הנחוצה, למקד את החזון ולקחת את העסק שלכם בכיוון הנכון ליציבות וצמיחה. כדי לצמוח, עסק צריך מטרה, תוכניות להגיע אליו וטקטיקות כדי לגרום לזה לקרות. היועץ הפיננסי שלכם יגיע עם מגוון כלים כדי לגרום לעסק שלכם לעבוד עכשיו ובעתיד. 

 

  • סנכרון בין הכספים האישיים והכספים העסקיים: 

 

בעלי עסקים רבים מתמקדים מאוד בכספים העסקיים ומזניחים את הכספים האישיים שלו, ייעוץ פיננסי יוכל להבטיח לכם שגם הכספים האישיים שלכם יהיו מסונכרנים ומאוזנים עם הכספים העסקיים. השניים צריכים להיות מותאמים למטרות ולתזרים מזומנים. 

 

ייעוץ כלכלי עם GPS  לעסקים – מנווטים את העסק שלכם להצלחה פיננסית!

בעלי עסקים רבים נמנעים להיעזר בשירותי ייעוץ פיננסי בניסיון להפחית בעלויות, אך זו כלכלה שקרית ברורה כיוון ששכירת יועץ פיננסי לא רק יחסוך לכם רב – אלא הוא גם יוכל לשנות את התנהלות העסק שלכם לטובה, להימנע מסיכונים שאינם כדאיים ו להפיק את המקסימום מהזדמנויות שאתם לא בטוח רואים. כשאתה בוחן טריטוריה חדשה, טוב שיש נוסע מנוסה על הסיפון שמכיר היטב את המרחב. שירותי ייעוץ פיננסי יעניקו לכם חופש וביטחון להתמקד בהיבטי ליבה של העסק שלכם ולהוביל אותו להצלחה כלכלית ולרווחיות. 

 

אם אתם עדיין מתלבטים או שיש לכם שאלות, נשמח לסייע לכם. GPS  לעסקים מספקים שירותי ייעוץ פיננסי כבר קרוב ל30 שנה, אלפי חברות ועסקים שנעזרים בשירותנו והגיעו לכל היעדים שהוצבו. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים וליהנות מייעוץ עסקי, ליווי צמוד, הדרכה ואימון להתנהלות פיננסית מדויקת. לפרטים נוספים מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם או התקשרו אלינו – 

מאמרים נוספים

ייעוץ-עסקי-–-הרבה-יותר-מעצה-טובה

ייעוץ עסקי – הרבה יותר מעצה טובה

אנו בחברת GPS  לעסקים מעניקים שירותי ייעוץ עסקי כבר למעלה מ-20 שנה והובלנו יד ביד מאות עסקים בנחישות ובאחריות

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש – כך מומלץ לבחור אותו

אם הקמתם עסק חדש, את הדרך להצלחה בו תוכלו לממש באמצעות שירות ייעוץ עסקי. באמצעותו, העסק שלכם יועל לפרוח

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

ייעוץ עסקי הוא ללא ספק אחד הכלים החשובים לבית העסק. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו להעצים את הפעילות שלכם ולהפוך

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos