03-5792920

ייעוץ עסקי – הרבה יותר מעצה טובה

ייעוץ-עסקי-–-הרבה-יותר-מעצה-טובה

אנו בחברת GPS  לעסקים מעניקים שירותי ייעוץ עסקי כבר למעלה מ-20 שנה והובלנו יד ביד מאות עסקים בנחישות ובאחריות להצלחה – החל משלב אבחון ההזדמנות או הבעיה ועד ליישום פתרונות, תוך ניתוח מדויק ומתמיד של המגמות בשוק והשגת כל היעדים העסקיים שהוצבו.

במהלך שנות פעילותנו נתקלנו בבעלי עסקים רבים שלא הבינו את המשמעות העמוקה שיש לייעוץ עסקי ואף כאלה שהיו בטוחים שמדובר בשירות שנדרש רק כאשר העסק נקלע לקשיים או למשבר…אך למען האמת – יש המון סיבות טובות שכדאי להיעזר בייעוץ מסוג זה לטווח הרחוק. במאמר הבא המומחים שלנו יסבירו את החשיבות והיתרונות על קצה המזלג, בואו נתחיל.

מה הוא תפקידו של יועץ עסקי?

יועץ עסקי יוכל לתרום רבות לעסק שלכם ולסייע בצמיחה שלו, להביא לידי שיפור והרחבה של פעילות עסקית דבר שיתבטא כמובן ברווחים שלכם. כדי לנסות להבין את התפקיד שלו – תוכלו לנסות לדמיין שאתם ניגשים לרופא מומחה שמאבחן את הבעיה שיש לכם, מבצע בדיקות, מודד, שולל ומציע פתרונות – סביר מאוד שלא תחלקו על דעתו של רופא מומחה אלא תקבלו ותיישמו את הצעותיו כיוון שאתם יודעים שהוא למד את תחום ההתמחות שלו במשך שנים ארוכות. כך בדיוק עובד גם יועץ עסקי–הוא ישאל את השאלות הנכונות ויתאים עבורם את הפתרונות המושלמים ובדרך האובייקטיבית ביותר! חשוב מאוד שאתם, בתור בעלי העסק תישארו עם "ראש פתוח" לשינויים שכן ההתמסרות שלכם לתהליך היא אחד הגורמים שיובילו להצלחה ולתוצאות. אנחנו יודעים שאתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב מכולם – אך זכרו שגורם חיצוני יוכל לראות את כל הדברים שאתם לא תמיד שמים לב אליהם כשאתם שקועים בפנים.

הנה רק חלק מתחומי האחריות של יועץ לעסקים:

  • מתן מומחיות בשוק ספציפי.
  • זיהוי מהיר של בעיות.
  • שינויים ארגונים.
  • הנחלת שינויים חיוביים בארגון.
  • מתן ראייה אובייקטיבית.
  • שיפור יכולות אישיות, פיתוח מנהיגות.
  • החייאת הארגון/עסק.
  • פיתוח ארגוני.
  • אסטרטגיה עסקית.
  • חידוד ושיפור דרכי מיתוג ושיווק.

 

עוד 4 סיבות למה כל עסק צריך ייעוץ עסקי

  1. כי אתם צריכים פרספקטיבה חיצונית –כאמור, אתם כבעלי העסק/ארגון/חברה מכירים אותו הכי טוב. ועדיין, לאחר תקופה ממושכת קל מאוד להתעלם מסוגיות חשובות, או להמציא תירוצים מדוע הן עדיין קיימות. יועץ עסקי משמש כצד ג' ניטרלי לחלוטין ויוכל להעניק לכם נקודת מבט חיצונית על מה נעשה לא נכון והיכן העסק שלכם יכול להשתפר. באמצעות זוג עיניים רעננות ומקצועיות – יועצים עסקיים יוכלו לאתר את האתגרים שמעכבים אתכם במהירות ולהנחיל שינויים חיוניים שיביאו את התוצאות הרצויות.
  2. כדי להביא מיומנות עסקיות חדשות –בין אם אתם בעלים של עסק/ארגון שנים רבות, או שאתם בעלי עסק חדש אך עברתם הכשרה, עדיין סבירות גבוהה שאתם לא יודעים הכול בעולם העסקי וכאן נכנס היתרון הענק ביועץ עסקי שנמצא לצידכם – הם מתמחים לעומק בכל התחומים הנדרשים להצלחה שלכם: החל מכלכלה, אסטרטגיה, ניהול, שיווק, פרסום, מיתוג, כוח אדם ועוד…כל אלה יעניקו לכם את ההזדמנות להתמקד בעבודה שלכם בזמן שהם עושים את מה שהם יודעים הכי טוב. מיומנויות אלה יועילו לעסק שלכם בטווח הקצר כשאתם תנסו ליישם שינויים חדשים והם שימושיים גם בטווח הרחוק כשצוות העובדים והמנהלים שלכם ילמדו ממנו טריקים בתחום שישמשו אותם ואת העסק שלכם לעוד שנים ארוכות.
  3. ניצול נכון של משאבים –בתור בעלי עסק אתם בוודאי מנהלים שגרת חיים עמוסה עם מטלות ומשימות שלא משאירות לכם הרבה זמן בשביל להתמקד בשינויים הכרחיים וצמיחה. כשיש לכם יועץ אסטרטגי עסקי לצידכם תוכלו לנצל את כל המשאבים שלכם באופן האפקטיבי ביותר. אחת המטרות של היועץ היא לגרום לעסק שלכם להיות מנוהל בדרך היעילה ביותר ובשביל זה יש לו את כל הכלים הנדרשים שנועדו להעריך פרקטיקות עסקיות. זה יוכל למנוע מכם את הצורך להעסיק עובדים נוספים.
  4. כי אתם יכולים לחסוך הרבה זמן וכסף –יועצים עסקיים יחסכו לכם המון זמן וכסף. סביר להניח שכרגע אתם בעיקר מסתמכים על ניסוי וטעיה כדי להתקדם – קחו בחשבון שזו יכולה להיות דרך מאוד יקרה בשביל ללמוד, במיוחד אם אתם מבצעים טעויות שעולות המון כסף. ליועץ עסקי יש את כל המומחיות והידע שדרוש כדי לתכנן אסטרטגיות, לקבל החלטות ולהגדיל את העסק שלכם. חשוב להדגיש –לאורך כל התהליך אתם נשארים במושב של הנהג, אנחנו רק מספקים לך את התובנות הנדרשות ומאפשרים לך להתמקד בעסק שלכם – או בקיצור…GPS לעסקים!

יועץ עסקי הוא המפתח להצלחה של העסק שלכם

אנו בGPS לעסקים מזמינים אתכם להצטרף לאלפי לקוחות שכבר שהשיגו את היעדים באמצעות היועצים המומחים שלנו. בשבילנו כל עסק הוא עולם במלואו, עם סיפור אחר, אתגרים שונים שמצריכים פתרונות ייחודים ומותאמים אישית! נשמח לקחת את העסק שלכם קדימה.

לתיאום פגישת ייעוץ (אפשר גם בזום) מלאו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

 

 

 

מאמרים נוספים

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש

ייעוץ עסקי למקימי עסק חדש – כך מומלץ לבחור אותו

אם הקמתם עסק חדש, את הדרך להצלחה בו תוכלו לממש באמצעות שירות ייעוץ עסקי. באמצעותו, העסק שלכם יועל לפרוח

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

דברים שכדאי לדעת על שירות ייעוץ עסקי עבור עצמאיים חדשים

ייעוץ עסקי הוא ללא ספק אחד הכלים החשובים לבית העסק. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו להעצים את הפעילות שלכם ולהפוך

שירות ייעוץ עסקי לבעלי עסקים עצמאיים לשיפור הפעילות

שירות ייעוץ עסקי לבעלי עסקים עצמאיים לשיפור הפעילות

אין ספק שאחד הנושאים המאתגרים את בעלי העסקים הוא השאלה "מה יקרה בעתיד"? אמנם נראה כי כעצמאיים חדשים, בשונה

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos