03-5792920

איך בונים אסטרטגיה מנצחת לבית העסק שתביא אתכם לגבהים שעוד לא הכרתם?

אם אתם חולמים שלבית העסק שלכם תהיה אסטרטגיית פעולה מנצחת שתביא אתכם לרווחים מניבים ומצליחים, אסטרטגיה עסקית שתוביל אתכם להתפתחות עסקית בעתיד ותציג לכם את הגרף המדויק שכולל בתוכו צעד אחר צעד אל עבר המטרה שלכם, הרי שהאסטרטגיה העסקית של GPS לעסקים זה בדיוק מה שיכול להציל את בית העסק שלכם מקריסה עתידית או מכשלון עסקי מתמשך, ואנחנו מבטיחים לכם שהדרך הזו לא תהיה פשוטה – אך מה שנכון ובטוח בדרך שלנו, זה שהיא עובדת! וכבר מאות עסקים מזה 30 שנה עברו איתנו את אותה הדרך לבניית אסטרטגיה מנצחת, שתגדיל את מערך ההכנסות שלכם, תוציא אתכם מניהול בית העסק (כך שאתם תוכלו לפקח על הכל מלמעלה ולא להיות חלק ממערך העובדים שלכם).

אנחנו בGPS לעסקים יודעים בדיוק כיצד זה מרגיש כשהניהול שלכם הופך לאי סדר והרבה כיבויי שריפות ואתם זקוקים למישהו שיבוא לעשות לכם סדר בדברים, סדר בארגון העסקי וסדר בבחינת ההתקדמות העתידית והעסקית שלכם. השיטה שלנו פועלת ועובדת בעיקר כי אנחנו נכנסים לפרטי הפרטים של העסק שלנו ויש לנו את הצוות המקצועי והנכון שיכול לעזור לכם בכך.

מהי בכלל אסטרטגיה ומדוע כל עסק חייב אסטרטגיה לא משנה לכמות המחזור שלו או למספר העובדים המועסקים בעסק

כשאנחנו אומרים את המושג: אסטרטגיה, אנחנו מדברים על ניהולי מערכתי תהליכי ודרך פעולה. אסטרטגיה אינה תוכנית עסקית (שבאה לפרט לנו לפרטי פרטים את אופן ביצוע העבודה). אסטרטגיה זו שיטה. 

בעיקר, שיטות עבודה עסקיות יכולות להיות רבות, ולא בטוח שכל שיטה יכולה לסייע לכם ולתרום לכם, וישנן אף שיטות שיכולות בקלות רבה גם להחריב לכם את העסק, ותאמינו לנו עם שנות הניסיון הרבות שלנו, ראינו עסקים רבים נופלים רק כי הם היו מיישמים אסטרטגיות פעולה לא מקצועיות ולא מתאימות עבורם – ומשם הדרך לנפילה הייתה קצרה.

זה בדיוק מה שאנחנו ב – GPS לעסקים לא רוצים שיקרה לכם! ובמהלך השנים הרבות פיתחנו שיטה שעובדת! אסטרטגיה לעסק שיכולה להפוך את העסק שלכם להצלחה מסחררת, לפתרון הבעיות שלכם, לגדילה ולמיקסום הרווחים. 

לפעמים בחיים – זה הכול עניין של גישה

בעלי עסקים רבים מנסים לגדול ולצמוח בעצמם כשבפועל, אין לצידם את הידע והניסיון הדרוש לבניית תוכנית עבודה מדויקת ומסודרת שתביא להצלחה עסקית. לפעמים, שינוי הגישה עם אדם מסוים יכול להביא לתחילתו של קשר אחר ויציב יותר עם אותו האדם, וכך בדיוק קורה בעסקים, כשבעל עסק משנה את הטקטיקה העסקית והופך אותה לחזקה ויציבה יותר, הוא פתאום מקבל עסק חזק ויציב יותר. 

אך השאלה החשובה והנשאלת במצב הזה תהיה: "על מה בעצם הולכת לדון האסטרטגיה העסקית? ומהן נקודות השינוי שהאסטרטגיה מציעה לנו?"

אילו פרמטרים אסטרטגיים אנחנו הולכים לבחון בבית העסק שלכם?

כשאנחנו ב- GPS לעסקים מגיעים לפגוש את בעלי העסקים בעצמם ולהיפגש איתם לפגישת הכרות ובחינת הפתרונות האפשריים שעומדים בפנינו, אנחנו מציעים לעסקים אסטרטגיה מערכתית שלא רק תביא לתוצאות נקודתיות, אלא, תפתח עבורכם שיטה עסקית שתחזיק מעמד לשנים ארוכות עוד.

חד משמעית שאנחנו לא מזלזלים בפתרונות נקודתיים ואתם לא תאמינו עד כמה הפתרונות הנקודתיים הללו מסייעים לפעמים בחיי העסקים וגורמים להם לתפנית ושינוי לכיוון מנצח ועובד. אנחנו מאמינים כי כל אסטרטגיה דורשת בחינה של שלושה פרמטרים מרכזיים – התחום הפיננסי של העסק, שיטת העבודה והשגת הלקוחות המתאימים. בלי משולש הפרמטרים הנ"ל, אתם לא תצליחו להשיג תוצאות, בעוד שאנחנו מפשטים את הפעילות העסקית שלכם ומתאימים עבורה מודל עסקי אסטרטגי משלנ

  • אסטרטגיה פיננסית לבית העסק

כל בית עסק חייב אסטרטגיה פיננסית מדויקת. הבעיה שמתרחשת אצל הרבה בעלי עסקים היא, שהם כלל לא מבינים את מערך הכספים שמתנהל בחברה. מהות העסק הנו לשפר יחס המרה בין ההוצאות להכנסות. מקסום תוצאה מגיע מיעילות הוצאתית – ארגון רזה, רווחיות גולמית על המוצר גבוהה יחסית, הוצאות שיווק ומכירה נמוכים יחסית למחזור הפעילות. במקביל תזרים הכנסות קבוע משמעותי המאפשר לעסק להמשיך לפתח, לצמוח ולהשקיע את מה שנדרש להצלחות מרובות. גם אם אתם אנשי עסקים מסודרים ויש לכם טבלאות מדויקות של הוצאות והחזרות, לא בטוח שאתם יודעים כיצד להשתמש בכספים שלכם בצורה הנכונה בכדי למקסם אותם עד הסוף.

  • קהל היעד של העסק

הקהל שלכם הוא הנישה המרכזית שעליה נישען בית העסק שלכם, ללא קהל הלקוחות שלכם לא יהיה לכם בית עסק וסביר להניח שאם יש לכם קהל לקוחות פעיל ועובד, אז זה רק מצביע על כך שקיים פוטנציאל עסקי וניתן להביא קהל נוסף ולפתח אותו.

  • שיטת העבודה

בדיוק כאן נכנסת אסטרטגיית הפעולה שלנו בעסקים, שדואגת לבחון לפרטי פרטים את אופן ההתנהלות שלנו, ואנחנו ממש לא מגיעים להעביר עליכם ביקורת – אלא, שאנחנו מאתרים את הלקויים במערך העבודה שלכם, ליקויים שיכול מאוד להיות שפספסתם או לא שמתם לב שהם מתרחשים. לא משנה כמה לקוחות יהיו לכם, איך אתם תראו באינטרנט וברשתות החברתיות, כמה אנשים פונים לקנות מכם ולהשתמש בשירותים שלכם – ברגע שאין לכם שיטת עבודה מנצחת, זה רק עניין של זמן עד שהכל יתחיל לקרוס ואתם לא תדעו כיצד לצאת מהפלונטר הזה.

למה הפתרון שלנו עובד?

קיימות אלפי חברות לייעוץ עסקי, אבל אף אחת מהחברות לא מתנהלת בשיטה שאנחנו הצלחנו לפתח, שיטה מוכחת שכבר סייעה למאות עסקים ברחבי הארץ ובעולם להשיג סדר וארגון בבית העסק שמביא לתוצאות מהירות ויעילות. המטרה העיקרית שלנו זה לשמש עבורכם עיניים נוספות שיחד איתכם יבחנו את האסטרטגיה העסקית שלכם וביחד – אנחנו נוכל לבנות מערך עובד ומניב, תוכנית עבודה שלא רק תגדיל את הפעילות שלכם אלא תוציא אתכם מהמקום המסוכן שבו אתם נמצאים.

אם אתם מחפשים פתרונות עובדים לעסק שלכם, אם אתם מרגישים שאתם לא מסתדרים עם מערך העבודה וזה רק עניין של זמן עד שהדברים יתחילו להסתבך – אל תחכו לרגע!

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואנחנו נחזור אליכם במהרה, כדי לעזור לכם לייצר אסטרטגיית פעולה אמינה ועובדת!

GPS לעסקים – ההזדמנות שלכם לשינוי עסקי!

מאמרים נוספים

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

בעלי עסקים? רוצים לקדם את העסק שלכם במהרה ברשתות החברתיות ופלטפורמות הדיגיטל השונות? מעוניינים לדעת איך עושים זאת? לנו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos