03-5792920

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק – היתרונות  

פרסום ממומן בפייסבוק – היום כדאי לכל בעל עסק חברה או חנות המוכרת מוצרים לפרסם באינטרנט ובמיוחד, להקצות משאבים לפרסום ממומן בפייסבוק.  אין ספק כי הפרסום הממומן בפייסבוק הוא הצלחה מוכחת ולא פרסום ממומן בפייסבוקלחינם הפך למבוקש ביותר בעת האחרונה, עסקים רבים עוברים לפרסם בפייסבוק וקוצרים יבול מבורך במספרים גדולים של לקוחות נוספים הנחשפים למוצריהם, ואף רוכשים אותם והופכים ללקוחות מרוצים.

מהו פרסום ממומן בפייסבוק ? 

הפרסומים הממומנים בפייסבוק הן המודעות הפרסומיות המופיעות בצידו של מסך התפריט, בעת הגלישה ברשת החברתית המובילה פייסבוק. הפרסום הממומן כרוך כמובן בתשלום של בעל העסק לפייסבוק. לבעלי עסקים אולי דומה הדבר לפרסום בגוגל בו שם העסק והלינק לאתר העסק בדרך כלל יופיע בראש רשימת החיפוש של הגולשים. אם כן נשאלת השאלה האם כדאי להשתמש בפלטפורמה ממומנת של פייסבוק שעדיין נחשבת לרשת החברתית הגדולה והמצליחה ביותר בעולם. 

כאמור כדאי להכיר את יתרונות פרסום הממומן בפייסבוק ולאחר מכן לשקול האם כדאי לכם לעבור או להוסיף לעסק שלכם גם פרסום ממומן בפייסבוק.

מהם יתרונות הפרסום בפייסבוק ?

ראשית חשוב וכדאי לדעת כמה עובדות על פייסבוק. מיליארדי אנשים בעולם וגם מיליוני ישראלים גולשים בפייסבוק על בסיס יומי. קרוב לוודאי שגם ברגע זה ישנם עשרות אלפי ישראלים הגולשים בפייסבוק. על כן בכל דרך פרסומית שתבחרו לא תצליחו להגיע לפלטפורמה המשיגה את פוטנציאל החשיפה העצום הגלום בפייסבוק.

  1. מספר הגולשים בפייסבוק בנסיקה מתמדת והמגמה אינה מפסיקה, בכל שנה נוספים מליוני גולשים חדשים לפייסבוק לכן אין זה פלא כי בעלי עסקים רבים בוחרים בשיווק בפייסבוק לקידום ושיווק המוצרים השירותים והעסק שלהם.
  2. יתרון נוסף לפרסום הממומן בפייסבוק הוא המחיר. העלויות של פרסום ממומן בפייסבוק הן נמוכות. ניתן לפרסם בפייסבוק במחיר הנמוך פי עשר מחשיפה של כמה שניות טלויזיוניות , או ממודעה של אינץ' וחצי בעיתון או גם באנר פרסומי הקופץ באתר מרכזי.

עקב העובדה כי שיטת הפרסום הממומן בפייסבוק היא חדשה יחסית, גם המחירים עדיין שפויים ומאפשרים לעסקים קטנים בינוניים וגדולים כאחד ליהנות מפרסום מוצלח ברשת.

  1. עוד יתרון לפרסום הממומן בפייסבוק הוא האופציה להגיע במדויק לקהל היעד הספציפי שלכם. על ידי הטכנולוגיה של פייסבוק ניתן לדעת:מתי הגולשים נמצאים ברשת החברתית ?  כמה זמן הם גולשים ? מהם הדברים שהגולשים מחפשים ? וחשוב עוד יותר, ניתן לנתח כיצד מגיבים הגולשים למודעות ממומנות ומה מניע אותם לרכוש את המוצרים המפורסמים.
  2. יתרון מספר ארבע הוא האפשרות לממן פרסום המותאם למאפייני הגולשים שלכם, כלומר אם הם למשל מחפשים מחיר זול במיוחד, תוכלו להדגיש מבצעים והטבות. אם הם מחפשים רכישה מהירה ומשלוח קצר מועד, תוכלו להגיב בהתאם וכדומה.
  3. יתרון חמישי לפרסום הממומן בפייסבוק הוא האפשרות לדעת בכל רגע נתון , אונליין, אם המודעה הפרסומית שלכם מצליחה או לא, ולשנות אותה בהתאם לנתונים המתקבלים. זהו יתרון דינאמיות פרסומית שהוא שחקן מפתח בקמפיין פרסומי מוצלח.
  4. יתרון מספר שש קשור לתדמיתו של הפרסום הממומן ולדעה הרווחת בקרב גולשים ישראלים על הפרסום הממומן בפייסבוק. לאור מחקרים שנעשו התגלה כי רוב הגולשים הישראלים בפייסבוק תופסים את הפרסום בפייסבוק כאמין , לעומת דעתם על פרסומים אחרים כמו גוגל לדוגמא.יתכן ויחס זה מגיע בעקבות העובדה כי פרסום בפייסבוק אינו מפריע לגולש בעת הגלישה ,הוא פחות מרכזי, אבל עדיין תופס את עינו של הגולש בזמן. לאור זאת הפרסום בפייסבוק אינו מייצר התנגדות מצידם של הגולשים אלא להיפך מעודד סקרנות ואמון. 

למידע נוסף אודות : יעוץ אסטרטגי, מכירות.

מאמרים נוספים

משרד פרסום

משרד פרסום לעסקים קטנים – איך להצליח בגדול?

אלפי עסקים בישראל מוצאים את עצמם בסביבה מאתגרת בכל יום. התחרות, החשיפה, הצורך להגדיל את ההכנסות והרצון להרחיב את

משרד פרסום תל אביב

משרד פרסום בתל אביב – מובילים עסקים לתוצאות

מזמזמים ללא הרף את השיר הקליט ששמעתם במהלך הפרסומות? שוקלים לעבור לבנק אחר כי הקריין החייכן עם החליפה הצליח

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל

קמפיין פרסומי בגוגל – היתרונות  היום אין בעל עסק שלא מכיר את יתרונות הפרסום ברשת האינטרנט ויתרונות הפרסום בגוגל.

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos