077-2305121

פרסום

הגדלת חשיפת העסק באמצעות פרסום, באילו אמצעי פרסום כדאי להשתמש

פרסום מאפשר להגדיל את קהל הלקוחות ולחדור לתודעתם. מעבר לתועלת המיידית שבפרסום נכון, חשיפת העסק והשירותים/מוצרים בפני לקוחות פוטנציאליים רבים, פרסום יעיל בונה מותג שתרומתו לקידום המכירות והתודעה הקולקטיבית קריטית. איך לנהל פרסום נכון? האם לפרסם באינטרנט? באילו מדיומים כדאי להשתמש? כל התשובות כאן באתר.

מהו בעצם פרסום?

פרסום זו הדרך של ארגון, עסק או פרט ליצירת קשר עם ההמונים. תהליך של פרסום הינו תהליך מתוכנן במהלכו מעוניין המפרסם להעביר את מסריו לקהלים רחבים והוא עושה זאת באמצעות אמצעי התקשורת השונים. מטרות הפרסום מגוונות וכוללות רצון להעביר ידע, לשכנע, לחזק עמדות, להנחות לביצוע פעולה או לגרום לכך שהמסר ייכנס לתודעת השומעים.

סקירות עדכניות בנושא פרסום, פרסום באינטרנט ואפיקי פרסום נוספים – כל מה שחשוב לכם לדעת:

קראו את המאמרים הבאים והכשירו עצמכם להוביל את העסק שלכם לקפיצה הבאה שלו:

פרסום אפקטיבי הינו התאמת ערוצי הפרסום (אמוציונאליים / רציונאליים) למסר הפרסומי ויעדי הקמפיין

(כל הזכויות שמורות ©)

ערוצי הפרסום השונים מעבירים מסרים בצורה שונה ומשרתים מטרות שונות, בעוד חלקם פונים לפן האמוציונאלי של הצופים, אחרים פונים לפן הרציונאלי.
פרסום רציונאלי – פרסום המעביר מידע מפורט לצופה, מציג את התועלת הפונקציונאלית, היעילות והאמינות של המוצר, ומוסר מידע מדויק בדבר יכולות ויתרונות המוצר מול מתחריו. ערוצי פרסום מתאימים הינם מודעות טקסט בעיתון ובאינטרנט, פרסום חוצות וכו’.
פרסום אמוציונאלי – פרסום הפונה לרגש, מציג את ערכו הסמלי של המוצר ויוצר קישור בין המוצר לבין רושם רגשי אצל הצופה. הוא אינו מספק פרטים קטנים אודות יכולות אלא מסייע ביצירת אפקט כללי שמעניק זהות וייחוד למוצר. כך למשל בפרסומת טלוויזיה של רכב חדש יוצג אופי צעיר, שמח וכייפי של הנהג.
פרסום

אם אינכם יודעים היכן להתחיל אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר פרסום באינטרנט

מומלץ לקרוא

אחסון אתרים

אחסון אתרים – בחירה מקצועית

מחיר הוא תוצר ישיר למה שאתה מקבל. אפשר לבנות אתר בגרוש וחצי וגם לעשות לו אחסון אתרים בחו"ל אבל

לפרטים נוספים
משרד פרסום

על פרסום בגוגל ומחקר מתחרים!

גם לפני שעושים ללקוח קמפיין פרסום בגוגל, חשוב לגבש אסטרטגייה וקונספט שיווקי אחרי שמבינים מה המתחרים עושים בפרסום. לא

לפרטים נוספים
משרד פרסום

משרד פרסום ומיתוג

תהליך של מיתוג זה דבר שכל מוצר חייב לעבור היום, בעולם של מותגים. היום מה שאיננו מותג, לא נחשב

לפרטים נוספים
משרד פרסום -מסעו של הלוגו

משרד פרסום -מסעו של הלוגו

עוד לפני שקראו לזה לוגו, עוד בזמן העתיק כאשר בני הכפר היו מציגים את מרכולתם בשוק המרכזי, הם דאגו

לפרטים נוספים
רשימת משרדי פרסום מובילים

רשימת משרדי פרסום מובילים

הרשימה העדכנית של משרדי הפרסום המובילים בישראל משרדי פרסום בישראל משרד פרסום כתובת טלפון ראשי מקאן אריקסון – אתר ראול

לפרטים נוספים

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos