03-5792920

שפרו את הביצועים וצרו את החזון 

שפרו את הביצועים וצרו את החזון 

ייעוץ עסקי הוא סַפָּק חשוב לבעלי עסקים, גם אם העסק קיים, עובד ורווחי. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו לגבש את חזונכם לעתיד ולהישאר רלוונטיים גם בשנות הפעילות הבאות שלכם ולהגדיל את קידום המכירות. באמצעות ייעוץ עסקי לבעלי עסקים תוכלו לממש מגוון יעדים בתחומים שונים, שישאירו אתכם רווחיים ויותירו את השמות שלכם רלוונטיים בתחומים בהם אתם עוסקים גם שנים רבות קדימה מעכשיו.

ייעוץ בנושאי התרחבות עסקית ביחס להווה

תחום העיסוק שלכם מרגיש לכם מתאים אך חסר? ניתן לעשות יותר? במסגרת שירות ייעוץ עסקי נספק לכם מידע על תחומים חופפים לזה שלכם שניתן להשלים או להקנות בעסק שלכם כפעילות שתתבצע בידי מומחים שתעסיקו, במקביל. הרחבת הפעילות העסקית שלכם היא צעד מבורך שמקנה לכם יכולת פרנסה נוספת ואפיק התפתחות נוסף של העסק בעתיד.

ייעוץ בנושאי תשתיות אינטרנט

יינתן ייעוץ עסקי בנושא תשתיות האינטרנט הבסיסיות ביותר לבית העסק: הקמת אתר אינטרנט, הקמת דפי רשתות חברתיות, יצירת מערך דפי נחיתה, רישום לבלוגים ופורומים שונים להעלאת מאמרים בעתיד, פתיחת ערוץ יו טיוב, ועוד. חשוב להכין את תשתיות האינטרנט ואם הן קיימות – אז לעבות ולשפר אותן כך שיהיו מכירתיות ויסייעו לכם להביא הכנסה בפועל לבית העסק שלכם.

ייעוץ בנושאי קידום באינטרנט

יינתן ייעוץ עסקי בנושאים כמו כתיבת מאמרים, העלאת פרויקטים ממומנים לקידום תחומי עיסוק ויזמות שונים בעסק, והנגשת התכנים לאנשים שלא מכירים אותם באמצעות דפי נחיתה ייעודיים. באמצעות קידום באינטרנט כל בית עסק יכול למנף את עצמו ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר של חשיפה ופעילות.

עיבוי תכני הקידום בעתיד

ניתן לשכתב מודעות, תכני קידום וכד' למשך תקופה מסוימת אך כעבור מספר חודשים הלקוחות ואנשי הקשר ירצו לראות משהו חדש. אנחנו נלמד לזהות את הצ'קפויינטס הללו ממש כמו סחר במניות ולהביא להם את אותו תחום חדש, בזמן הנכון. לכן, אנו נעשה לא מעט הפסקות פעילות במסגרת ייעוץ עסקי ונמליץ לכם ללמוד את אותם תחומים כדי שתהיו מוכנים בימים שהקהל ידרוש מכם חדשנות.

העסק בעתיד – פעילות פסיבית

בימים בהם תהיו אנשים מבוגרים בגיל השלישי שלא יכולים לעבוד, ניתן עדיין לייצר הכנסה, פסיבית אבל עדיין הכנסה ומאד רווחית: הכנת E-books הדרכה בנושאים בהם עסקתם בעבר, כינון הדרכות פרונטליות, ייעוץ ארגוני, הכנת סמינרים באינטרנט (וובינרים) וכדומה. את הפעילות הזו ניתן לממש גם בימים הללו, כשאתם עובדים, כאמצעי מינוף.

 

מאמרים נוספים

תוכנית יזמות – שרונהאב

תוכנית יזמות – שרונהאב

" המנהיג הוא אני למימוש והצלחה " חולמים על רעיונות או מיזמים עסקיים או חברתיים ורוצים לממש אותם להצלחה

תזרים-מזומנים

תזרים מזומנים

ניהול תזרים מזומנים הוא חלק קריטי בניהול העסק, בשגרה ובזמנים קשים. אבל בין המשימות היומיומיות במסגרת ניהול העסק –

איך לעשות כסף

איך לעשות כסף?

כאשר האינטרנט "משתלט" על חלק גדול מחיינו, אנשים רבים מחפשים דרכים להרוויח כסף ברשת כדי להגדיל את תזרים המזומנים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos