03-5792920

חברת בניית אתרים: רק 26% מהאתרים- חנויות מקוונות!

84% מהישראלים עושים קניות ברשת, אז למה רק 26% מהעסקים שפנו לחברת בניית אתרים, פתחו אתרי חנויות מקוונות ולמה רק 33.8 מאתרי העסקים הקיימים לא מותאמים לסמארטפון או טאבלט ? שאלות מביכות עם סימן קריאה גדול.

בניית אתרים

למרות היקפי המסחר הגדולים ברשת, עושה רושם שבעלי העסקים בישראל, עדיין לא מבינים איזה עסקים הם יכולים לעשות אם יפנו לחברת בניית אתרים כדי להקים חנות מקוונת.

מסקר של איגוד האינטרנט הישראלי עולה כי 55.8% מהעסקים בעלי האתרים הקימו אותם לטובת העברת מידע על שירותים ומוצרים, 38.6% הקימו אתרי תדמית ושמירת מוניטין ורק 26% מהם משווקים ברשת.

הנתון הזה נמוך מאוד בעיקר לאור הנתון הבא: 84% מהישראלים עושים קניות ברשת. 94% החנויות המקוונות פונות  לשוק הישראלי והשאר לחו"ל.

נתון מזעזע: 33.8% מהאתרים העסקיים בישראל לא מותאמים לסמארטפון!

בזמן שאתרי מסחר מקוונים בעולם, לא פותחים את היום בלי לרענן את האתר שלהם בתמונות מהקולקציה חדשה, נרדמים רוב בעלי העסקים בישראל מול אתר שבמקרה הטוב, אם הם יעשו לו קידום הוא יתפוס מקום טוב בגוגל אבל כסף לא יצא מזה.

בעלי העסקים הישראלים כנראה עדיין לא מבינים את עוצמת הרשת. הם לא מבינים שתדמית ומוניטין, יחד עם העברת מידע על העיסוק שלהם, יכול להועיל להם ברמת הזנת האתר, אבל אם הם משווקים משהו ולא עושים את זה היום ברשת, כל יום שעובר והם עדיין לא פנו לחברת בניית אתרים והקימו חנות מקוונת- הם מפסידים כסף בטוח.

חברת בניית אתרים: החנויות במציאות פושטות רגל

הרגלי הרכישה ברשת כל כך מוטמעים שבארה"ב לבדה מאז שנות ה-90 נסגרו 300 קניונים ואילו תחת כל קניון כזה, פורחות החנויות המקוונות בכל העולם ועושות עסקים.

השימוש ברשת שהפך את עניין הרכישה למידי וקל, מאומץ באהבה ע"י אנשים מכל העולם וגם מישראל. הבעיה היא שהרבה אתרי עסקים בארץ עדיין לא הבינו את הפוטנציאל הבלתי ממומש שלהם ברשת, או שיש להם חששות כלשהם.

כחברת בניית אתרים יש לומר, כי רק בעלי העסקים שמוכנים לשנות את ההרגלים שלהם ולהיפתח לשיטות מכירה חדשות דיגיטליות, יגלו מהר מאוד את היתרונות הכלכליים של פתיחת חנות מקוונת ומוטב יעשו זאת מהר.

מומחיות של בניית אתרים- חנות מקוונת שמוכרת

לחנות מקוונת יש הרבה מאוד יתרונות והיא יכולה להתווסף לחנות קיימת במציאות.

אם יש לכם חנות וירטואלית, מן הסתם אתם מגדילים את מאגר הלקוחות שלכם. הוא לא חייב להיות מאזור החנות שלכם במציאות אלא דווקא מאזור אחר שיש בו פוטנציאל מכירות עבור המוצרים שלכם.

בבניית אתרים כחנות מקוונת יש לשים לב להדגשים שונים וחשובים שבעולם הדיגיטלי, הם אלה שיוצרים את הרושם, העמדת המוצרים והאווירה בחנות הוירטואלית. גם אם מדובר בחנות ברשת, תכנון החנות, הניווט בה, סדר הצגת המוצרים, הצילומים והטקסטים הם אלה שבעצם יוצרים את הרושם והאווירה והם חייבים להיות ברמה מקצועית גבוהה.

בניית אתרים פעילים מנצחים!

הקמה של חנות מקוונת דורשת עיצוב מיוחד שמותאם לרוח המוצרים, לחזון החברה, לטווח המחירים ולהיצע.

כאשר חושבים על אסטרטגיה שיווקית לאתר, במיוחד אתר חנות. צריך לזכור שחנות מקוונת צריכה להיות עבור הצרכן הפוטנציאלי, הגלישה הכי קלה בעולם. הוא צריך להגיע למידע ולמוצרים מהר, הוא צריך להתמצא באתר מיד (זה עניין למעצב האתרים), הוא צריך להבין מהר מהם המחירים, מהם המוצרים, האם זה זול או יקר ומה הבונוס ברכישה דווקא באתר הזה.

את כל הנתונים הללו הוא צריך לקבל בכמה שניות של גלישה ורק חברת בניית אתרים מקצועית, יכולה לעשות את זה. זה עניין של תכנות, אפיון אתר, פיתוח, עיצוב ועוד כל מיני סודות שאנחנו מספרים רק ללקוחות שלנו.

מעוניין לבנות אתר אבל אין לך תוכן ולוגו? >>> כתיבה שיווקית  |  עיצוב לוגו

מאמרים נוספים

מיתוג

איך למתג את העסק שלכם?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית שעוזרת לבדל את החברה שלך מהמתחרים. חשוב שלחברה שלך תהיה זהות מותג ברורה שמבדילה אותך

מיתוג עסקי GPS לעסקים

מיתוג עסקי

כמעט כל אחד שמע או מכיר את המושג "מיתוג עסקי" אך מעטים מאוד מבינים את המשמעות העמוקה והתרומה הרבה

עיצוב-אתרים-GPS-לעסקים

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עם GPS לעסקים  עדיין מתלבטים אם לבנות אתר לעסק? אנחנו יכולים להבין את הסיבות להתנגדות. אתם עשויים

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos