1700-700-379

בניית אתרים- כל החוכמה באתר אחד!

משמעות התוכן מבחינת חברת בניית אתרים, הוא לזמן לגולש שמגיע לאתר את המידע שהוא מחפש, ושבגללו הוא נכנס לאתר.

בניית אתרים

תוכן טוב באתר, הוא תוכן טוב ורלבנטי שמציג את עצמו בכותרות מאירות עיניים. בטקסט מסודר ורהוט (ללא שגיאות כתיב או תחביר) אבל אם למשל מדובר באתר מסחר מקוון הכתיבה חייבת להיות גם שיווקית, אומרים מומחי השיווק והאסטרטגיה של חברת בניית אתרים מובילה בתחום של בניית אתרים לצורך מסחר מקוון.

התוכן הוא המוכרת

כאשר אנחנו נכנסים לחנות, מי שמנסה למכור לנו יהיו המוכר או המוכרת. אז מה קורה בחנות מקוונת. מי מוכר לנו? הרי לא ייתכן שלא מנסים למכור לנו. אין שם מוכרים אבל יש שם סחורה והשאלה הכי גדולה ששואלים את עצמם מומחי השיווק של חברת בניית אתרים זה, איך לבנות אתר של חנות מסחר מקוונת שיהיה גם שיווקי ולא רק יפה לעין. לא מספיק שיהיו בו צילומים יפים גם עם דוגמניות על. מה שצריך למכור הוא הדיבור שאין אותו באתר (כי אין מוכרת) ולכן מהבחינה הזו, הדיבור של המוכרת הוא בעצם התוכן של האתר.

כתיבה שיווקית – חברת בניית אתרים

יש לעשות אבחנה בין כתיבה לצרכי SEO לבין כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית משמעה בדיוק כפי שהיא נקראת לשווק, ולכן היא צריכה להשתמש בניסוח, סלוגן וקופי שגורמים לאנשים לגלות עניין כלפי תוכן באתר, כי הכתיבה שם היא שיווקית.

מומחי חברת בניית אתרים מסבירים כי כתיבה שיווקית צריכה פחות או יותר לעורר את הרגשות וההרהורים הללו:

  • המוצר הזה מעניין
  • באמת מקורי
  • לא ידעתי שיש דבר כזה
  • מה רק להם יש?
  • איפה יש להם חנות?
  • איך אפשר לקבל עוד מידע?
  • זה נהדר בתור מתנה לחבר
  • הייתי מנויה כל זה כל יום
  • בא לי לעבוד שם
  • אני רוצה כזה עכשיו
  • זה ממש לא יקר למה שזה.
  • איך לא ידעתי על זה קודם
  • אני רצה לספר את זה לכולם
  • דבר ראשון לפרסם בפייסבוק

כתיבה שיוצרת מעורבות

כל התחושות וההרהורים הללו אומרים מומחים של חברת בניית אתרים מובילה, מעידים על כך שהכתיבה השיווקית מוצלחת, כי הגולשים לא אדישים כלפיה. זה לא ממש חשוב אם הם קונים עכשיו או לא, ייתכן כי הם יקנו בשלב הבא שהם יגלשו באתר, ואם המוצר או השירות גרם להם להתעניין, הם בטוח יגלשו שוב באתר. אבל מה שחשוב הוא שזה הפך אותם למעורבים, זה גרם להם לאיזה שהיא סקרנות ולאיזה שהיא רמה של מעורבות. כתיבה שיווקית שעושה את זה היא כתיבה שיווקית שמומחי בניית אתרים אוהבים. כאשר בוחרים בחברת בניית אתרים שכבר עובדת עם משרד פרסום שמציע שירותי כתיבה מקצועיים. מגיעים לתוצאות נהדרות בזמן קצר.

התשלום והמשלוח הם האמון

היום גולשים ולקוחות בודקים אתרים ברמה של צורת תשלום, מהירות תגובה וגם מהירות משלוח. אל הם בעצם הדברים שעושים הבדל בין אתר לאתר אומרים מומחי בניית אתרים מקוונים ברשת. מילת המפתח היא שירות ויש לה משמעות לא רק בעולם המציאותי בחנות פיזית, אלא שיותר ויותר חנויות מקוונות מאמצות טכנולוגיות שמקצרות את התהליכים ומגיבות מהר מולה גולשים ובכלל זה גם המצאה חדשה של תשלום. יש אתר שמשלם עבורך חלק מהתשלום עבור מוצר שעוד לא קיבלת, ורק אם אתה מרוצה אתה משלם את השאר ואם אתה לא מרוצה, המוצר חוזר למוכר והכסף לחברה שסלקה לך את המקדמה. גאוני.

חברת בניית אתרים אומרת שיש אין סוף טכנולוגיות היום כדי להפוך אתר לחוויה לגולש ובזכות זה להפוך אותו ללקוח עם סל קניות גדוש.

מעוניין לבנות אתר ואין לך תוכן?, קבל חברה מעולה >>> כתיבה שיווקית – אייקון אינטראקטיב

מחפש חברה מעולה לאחסון ובניית אתרים? >>> בניית אתרים

מאמרים נוספים

מוצרים ממותגים לעובדים ולקוחות – פרסום יעיל וזול

יש אנשים שיגידו שהמחשבה היא זו שקובעת, וכאשר מדובר במתנות לעובדים וללקוחות, הדבר לא רחוק מהאמת. עליכם כמעסיקים להשקיע

מיתוג לחברות

מיתוג לחברות

מיתוג לחברות – טיפים להתייעלות   ההצדקה על מיתוג לחברות הינה ברורה לכולם. כאשר ממתגים חברה, הרווחים מיד ניכרים

מיתוג מסעדות

מיתוג מסעדות

מיתוג מסעדות - מסר ברור ועתיר חושים במבט אחד עולם המסעדות, הינו אחד מהענפים התחרותיים ביותר בישראל. על מנת

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 1700-700-379

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos