077-2317013

שיווק חוויתי (Experiential Marketing)

שיווק חוויתי הינו טכניקת שיווקית חדשנית המדברת על הצורך לערב את כלל חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג.

בכדי לעורר בלקוחות הפוטנציאלים גם תגובות רגשיות ולא רק רציונאלייות למותג, החברה מבקשת לפעול אל מול החושים של הלקוח:

  • ראיה – מופע זיקוקין דינור או שלטי חוצות ענקיים יפעילו חוש זה
  • שמיעה – קונצרט חסות בפארק או מוסיקה נעימה בחנויות הרשת
  • מגע – התנסות ומישוש המוצרים, וגם תחרות משיכת חבל
  • טעם – רלוונטי גם למוצרים שאינם מתחום המזון, כמו שתיית שמפניה באירוע של מרצדס המקרינה על המותג
  • ריח – למשל ריח הים המשדר לנו חופש באירוע של חברת קואצ’ינג המטיפה לצאת לעצמאות כלכלית

החוכמה בשיווק חוויתי היא להבין אילו חושים אנו רוצים להפעיל, כיצד הפעלתם תסייע לחיבור עם המותג שלנו ובעצם מענה על שאלה אחת: מה אנחנו רוצים שהלקוח ירגיש כאשר הוא חושב על המותג שלנו ואיך לגרום לו להרגיש כך

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 077-2317013

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos