1700-700-379

מיקור חוץ

מיקור חוץ GPS לעסקים

מיקור חוץ – ניהול פרוייקטים חברות פרטיות

מיקור חוץ (אאוטסורסינג) הינה שיטה לניהול עסק שהתפתחה מאוד מסוף המאה ה20 וזכתה להצלחה רבה.
במסגרת מיקור חוץ החברה מעבירה תפעול של מחלקות או רבדים מסוימים אשר לא מהווים את פעילות הליבה שלה לניהולו של קבלן חיצוני ובכך היא יכולה להתמקד בניהול ותפעול ופיתוח מומחיות בתחום פעילותה.

למשל ניהול מערך מכירות, שרותי מיתוג, פעילות דיגיטלית , פיתוח עסקי, ניהול כספים במיקור חוץ, ועוד.

יתרונות וחסרונות מיקור חוץ:

יתרונות:
למיקור חוץ במיוחד בתחום הניהול יתרונות רבים.

  1.  מקצועיות – מיקור חוץ מאפשר ניהול איכותי יותר של העסק על ידי העסקת מנהלים ועובדים מומחים לתחום הנדרש בעסק. מנהל/עובד חיצוני שזה עיסוקו מביא איתו מספר רב של כלים, ידע, וניסיון שנרכש במשך שנים רבות בתחום העיסוק הספציפי שלו והוא יודע לבצע את העבודה הנדרשת טוב יותר מעובדים כלליים אחרים. בנוסף, ישנה התאמה גבוהה בין העובדים לעבודה הנדרשת כך שפריון העבודה גדל משמעותית.
  2.  מאפשר התמקדות בתחומי הליבה – כשמעבירים ניהול וביצוע של חלקים מסויימים בעסק זה מאפשר לשאר המנהלים בארגון להקדיש את תשומת הלב לשאר המחלקות בארגון ובכך לשפר את ביצוען ושיפור העסק באופן כללי.
  3. חיסכון כלכלי – קבלן שיודע לבצע את העבודה הנדרשת בצורה טובה יותר מהמנהל בארגון מביא לחיסכון עלויות שמתבטא במניעת טעיות, בשיטות ודרכי פעולה שמביאים לחיסכון כלכלי בתפעול וחוסך למנהלים אחרים בארגון התעסקות עם “כיבוי שריפות”. בסופו של דבר, על אף המחיר הכספי שמשלמים עבור מיקור פנים, לרוב היתרונות הכלכליים גבוהים יותר.
  4. מודולריות – כשמעסיקים עובדים או מחלקות שלמות דרך מיקור חוץ, ההתקשרות היא לרוב לא מחייבת לטווח הארוך ולכן כאשר העסק נתקל בקשיים כלכליים או מעוניין לשנות את המבנה שלו, ניתן לסיים את ההתקשרות במהירות ולחסוך הרבה משאבים שבהעסקה ישירה לא ניתן היה לחסוך אותם בתקופות שפל או שינוי.

חסרונות:
על אף הרווח הצפוי שבמיקור חוץ ישנם מספר חסרונות לתהליך.

  1.  איבוד שליטה על חלקים מסויים בעסק – כחלק מהעברת הניהול, גם סמכויות מסויימות עוברות לגוף המנהל ועלולים להיווצר מקרים של חילוקי דעות שיפגעו בפעילות העסק.
  2. איבוד פוקוס על חלקים מרכזיים בעסק – על אף היתרון שבהעסקת מומחים, ישנה סכנה שלאורך זמן יחידות שהוצאו למיקור חיצוני ישארו כפי שהן בעוד שהעסק גדל, מתפתח ומשנה את אופיו. חוסר הפוקוס על יחידות שהוצאו עלול לפגוע בחדשנות בארגון, כיוון שהיחידות החיצוניות לא נתפסות כחלק ממשי בארגון, על אף שהינם.
  3. סכנות לביטחון מידע – כחלק מהעברת ידע סמכויות לגוף חיצוני ישנו סיכוי שאותו גוף ינצל בעתיד את המידע שהועבר לו לרעה. מעבר לכך, גם אם קיים אמון חזק בין המעסיק לקבלן החיצוני, יכול להיות שחלק ממערכות הקבלן משוללות הגנה ויהיו נתונות לפריצה.
  4. הציבור עלול לראות את הקבלן החיצוני כחלק מהחברה – בשנות ה- 90 חברת ‘נייק’ התבססה על מספר רב של מפעלי ייצור חיצוניים במזרח אסיה. אותם מפעלים העסיקו ילדים בתנאים מחפירים. הציבור לא הפריד בין המפעלים שמוכרים ל’נייק’ את הסחורה שלהם לבין ‘נייק’ – הם ראו אותם כאחד, על אף ש’נייק’ חזרה וטענה שהם לא שולטים על המפעלים כיוון שהם לא חלק מהחברה שלה. טיעון זה לא עזר, והתעורר לחץ ציבורי רב שאילץ את ‘נייק’ לקבוע סטנדרטים חדשים למיקור חוץ של מפעלים. סיפור זה מדגיש את הסכנות הצפויות מבחינה תדמיתית כאשר חברת הקבלן נתפסת כחלק מהחברה על אף שאין לה את אותם הסטנדרטים המחייבים.

מהי אסטרטגיה שיווקית

על חסרונות ניתן להתגבר על ידי בחירת ספק מקצועי ובעל ניסיון, שמגובה בהמלצות , תיאום ציפיות מדויק לאורך כל הדרך.

כדי להצליח בעידן הנוכחי לעסק נדרשת מקצוענות בתחום הפעילות שלו ומקצוענות ללא פשרות בניהול השוטף.
לעסק נדרשים מנהיגים ומנהלים דומיננטיים שיובילו את החברה לשינויים, ופיתוח עסקי שיטתי, קבוע ומשתנה בהתאם לשוק בו הוא פועל.

עריכת שינויים משמעותיים בטווח הקצר לשיפור תוצאות וצמיחה משמעותי לטווח הבינוני והארוך
GPS לעסקים בעלת 21 שנים ניסיון וידע בתחום ניהול והטמעה בעסקים פרטיים


הניהול במיקור חוץ של GPS לעסקים הינו הוליסטי כולל:


אסטרטגי, כספים – צמצום הוצאות, מוצרים – רווח גולמי, פיתוח עסקי לטווח הקצר – מכירות, שיווק ומיתוג. ופיתוח עסקי על בסיס הזדמנויות עתידיות

(נקודתי)

במסגרת שירות ניהול במיקור חוץ של GPS עסקים

אנו כחברת ניהול לוקחים אחראיות מלאה כולל ביצוע ויישום של תוכנית האסטרטגית גיבשנו ביחד.

מנהלים עסקיים שלנו יעניקו שירות שוטף בעסק שלכם.

נקיים תקשורת יום יומית קבוע אתכם, עם העובדים, עם הלקוחות שלכם, עם ספקים, בנקים ועוד
אנו נטמיע כלי ניהול מעשיים.

לשרותינו מוקד טלפוני שיווקי יוזם ומקדם את הפעילות בקרב לקוחות קיימים וחדשים

נתאים ונבנה לכם פלטפורמות דיגיטליות – אתר סחר, אתר תדמית, רשתות חברתיות, קידום דיגיטלי אשר יעצימו את נוכחותכם באינטרנט במטרה להגיעו ללקוחות חדשים.

ניהול כולל של כל רובדי הניהול – כספים, פיתוח עסקי – מכירות, שיווק, מיתוג, ארגוני – עובדים או של רובד מסוים.

הניהול הינו על בסיס שיטה, תהליכי עבודה, מדדים למען התייעלות ניהול מערכתי מחד וממוקד מאידך לשיפור ומקסום תוצאות ורווח.

שיטת ניהול העסק הופכת למדידה הן ברמה איכותית והן ברמה הכמותית

השפה והשיטה מטרתן – התייעלות, ניהול מדויק ומקסום רווח ותוצאה

 

 

 

 

מאמרים נוספים

מהי אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית? המונח אסטרטגיה שיווקית מתייחס לפעולות אותן צריך כל עסק לבצע על מנת לקדם את האסטרטגיה העסקית

אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית: מדוע עליכם לתכנון אותה מראש

בשווקים של היום, עסקים ללא אסטרטגיה דיגיטלית מתוכננת מראש, הם עסקים חסרי כיוון. מדוע? כי הם לא הגדירו לעצמם

ייעוץ אסטרטגי: התחייבות לשיפור תוצאות העסק

אם תנסו להצליח בחיים לבד סביר מאוד להניח כי תיכשלו. זה לא משנה כמה אתם חכמים, כמה אתם מוצלחים

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 1700-700-379

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos