1700-700-379

סרטונים ויראליים

בעולם קיימות אפשרויות שיווק ופרסום שונות ומשונות, החל משיווק ברשתות החברתיות, ועד לשיווק במנוע החיפוש גוגל, או באמצעות תוכן שיווקי ומעניין לדוגמת טאבולה ואאוטבריין.

שיווק גלובלי בכלל הרשתות האינטרנטיות, זה הוא צורך וודאי לכל בית עסק שרוצה להיחשף ללקוחות חדשים ולהניע לפעולה את הלקוחות הקיימים, כאשר בית עסק שאין לו מערך שיווק ונוכחות בערוצי שיווק השונים, אינו יכול להתקיים.

ועל כן, אנחנו הולכים להציג בפניכם דרך שיווקית חדשה אשר תפסה תאוצה רחבה והשיגה תוצאות שיווק מרשימות ומשפיעות – והרי היא, שיטת פרסום ושיווק באמצעות הסרטונים הוויראליים, כאשר המטרה העסקית שלנו, היא: יצירת סרטון ייחודי ומרשים לבית העסק, אשר ניתן לקדם אותו דרך פרסום ממומן ואורגני ובכך להגיע לקהל לקוחות חדש, ולהניע לפעולה את קהל הלקוחות הקיים.

אז מה זה סרטון שיווקי?

סרטונים לעסק נועדו ליצור אינטריגה, ולגרום לאנשים להימשך למוצר או השירות שאותו מציע בית העסק! הסרטון השיווקי נועד ליצור התעניינות בבית העסק שלכם או במוצר החדש אותו אתם משווקים!

דמיינו שאתם לוקחים את הצופים שלכם למסע יחד איתכם, לחוות את המוצר החדש שלכם – ההתעניינות והמשיכה אותה יוצרים הסרטונים השיווקיים, הרבה יותר חזקה ונותנת תוצאות יחסי המרה גבוהים יותר, מאשר פוסט או תמונה שזה עתה התפרסמה, וזאת היא בדיוק האסטרטגיה המבטיחה לשיווק קמפיין פרסומי באמצעות סרטונים ויראליים אשר יקדמו את השירות או המוצר של בית העסק שלכם, ויגרמו לבית העסק להגיע לקהל לקוחות חדש ואיכותי במיוחד.

איך ליצור סרטון לעסק?

תהליך יצירת סרטון לבית העסק מצריך את התערבותם של אנשי מפתח בתעשיית השיווק והפרסום אשר יודעים לתכנן ולהפיק עבור בעלי העסקים את הסרטון המרשים ביותר אשר יוכל למשוך את קהל הצופים, ולמקסם את עלות התועלת ממנו.

יצירת סרטון ויראלי זהו תהליך מורכב, המצריך משאבים רבים ויקרים ודורש התערבות מומחים בעניין – במטרה לייצר סרטון איכותי ומעניין, אשר יניע את קהל הלקוחות שלכם לפעולה ויצור משיכה ללקוחות החדשים. בעולם הוידאו והעריכה, חשוב ביותר לוודא כי במהלך הסרטון שלכם, אתם עומדים בחוק ה- 15 שניות (חוק המחייב את יוצרי הסרטון לשנות את הקצב או התוכן של הסרטון בכל 15 שניות שעוברות, וכל זאת במטרה ליצור עניין ומשיכה אצל קהל הצופים). 

מה הופך סרטון לוויראלי ברשת?

המילה וויראלי, מתארת תופעה בה הנגיפים בגוף האדם מתרבים ומתפשטים מאדם לאדם, ומכאן המשמעות של הסרטון הוויראלי המדמה תופעה נגיפית אשר מתפשטת לכל עבר – ובפירוש פשוט ביותר, מדובר בסרטון אשר תפס תאוצה והפך לפופולרי, וכך שותף מאדם למשנהו, והגיע לקהלים חדשים ואזורים דמוגרפיים אחרים.

בעלי עסקים המעוניינים שהסרטונים שלהם יהפכו לוויראליים, ויצברו תאוצה בקרב הציבור – צריכים לחשוב על רעיונות מעניינים ומקוריים ביותר עבור סרטוני תדמית מרשימים אודות החברה שלהם, או סרטונים המציגים את המוצר החדש שזה עתה הושק.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להפיכת סרטון לוויראלי, זה באמצעות דמות ידועה ומוכרת, כאשר לא מדובר בהכרח בסלבריטאי מפורסם מהמניין – חשוב לוודא כי לאותה דמות משפיעה יש קהל עוקבים וצופים, המשתף פעולה ומונע להנעה על ידי אותה הדמות המשפיעה. ובזמן שהסרטון שלכם יבוא במגע עם אותה הדמות המוכרת, החשיפה הזאת תגרום לתאוצה ויראלית בקרב העוקבים והצופים של המשפיען שבחרנו.

אילו שיטות יעזרו לכם להפוך את הסרטונים העסקיים לוויראליים?

אם מקודם דיברנו על סרטונים מושכים וסרטונים המעוררים עניין וסקרנות אצל קהל הצופים, הרי שישנה עוד שיטה לגרום לסרטונים שלכם להפוך לוויראליים, וזאת באמצעות שימוש על ידי דמויות סמכויות, לדוגמת: אנשי רפואה, מפקדים צבאיים, דוקטורנטים לתחומים שונים, פוליטיקאים ושחקנים מוכרים. לאנשים יש את הנטייה להאמין לדברים, כאשר אלו נאמרים מפי גורמי סמכות בתחום המיועד, ולפיכך, סרטונים אשר יכילו אנשים ידוענים ומומחים בתחום בית העסק שלכם, בהחלט יצברו תאוצה מקסימלית בקרב גולשים וצופים רבים.

דרך מעניינת נוספת אשר הצליחה להוכיח את עצמה כאחת הדרכים ליצירת סרטונים וויראליים ופולאריים, היא: סרטונים הנעשים באמצעות אנימציה מפותחת ומסרים קצרים וקולעים, אשר יעוררו עניין באנשים ובכך, יצברו תאוצה וויראלית לכלל הקהלים והקהילות השונות.

וכמובן, הדרך הפופולארית במיוחד ליצירת סרטון וויראלי, היא: שילוב של מוזיקה נכונה ומסר חיובי – בו מאמינים אנשים רבים. לא משנה איזה סוג מוזיקה לבית העסק שלכם אתם תבחרו, זאת יכולה להיות מוזיקה קצבית ורועשת או מוזיקה דרמטית ואיטית – המטרה החשובה ביותר זה לפנות לרגש הפנימי של קהל הצופים שלכם, ולנסות ולהחדיר את המסר השיווקי אשר יעזור לשכנע את קהל הצופים להשתמש במוצר או השירות של בית העסק. 

ואם אתם תצליחו ליצור קשר בין המותג שלכם לבין הרגש של הצופים, הרי שאתם תצליחו להפוך את הסרטון העסקי שלכם לוויראלי ביותר, ולמקסם את עלות התועלת של הסרטון העסקי.

סרטונים וויראליים בונים עם המומחים!

יצירת סרטון איכותי ומרשים במיוחד, אחד כזה שבאמת יניב תוצאות וימקסם את יחס ההמרה שלו, זאת היא בהחלט אסטרטגיית בנייה לא פשוטה לעשייה ולתכנון, אך היא יכולה להתבצע כאשר אתם תחליטו לפנות לצוות המומחים של חברת GPS לעסקים אשר יעזרו לכם לתכנן את המערך השיווקי היעיל ביותר לבית העסק שלכם, באמצעות שילוב של סרטונים וויראליים.

חברת GPS לעסקים, בעלת ותק של מעל ל20 שנות ניסיון בתחום השיווק והפרסום, ועשרות אלפי לקוחות אשר יצרו משפכים שיווקיים אשר מקסמו את עלות התועלת.

אם אתם מחפשים את צוות המומחים אשר יעזור לכם להפוך את הסרטון שלכם לוויראלי עבור בית העסק שלכם, או שאתם מעוניינים ליצור מערך סרטוני תדמית לחברה שלכם, או לחשוף את הקמפיין השיווקי באמצעות סרטון וויראלי, הרי שחברת GPS לעסקים, ערוכה לספק עבורכם את המענה הדרוש לצורך יצירת סרטונים וויראליים איכותיים ביותר, אשר יפנו לקהל הלקוחות החדשים, ויניעו לפעולה את הלקוחות הקיימים לבית העסק שלכם.

יחד עם GPS לעסקים תוכלו ליצור את הסרטון הוויראלי לבית העסק שלכם – אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ומיד נדאג לחזור אליכם!

 

מאמרים נוספים

חשיבות תכנית הפרסום

איך יועץ קידום אתרים ושיווק באינטרנט יסייע לכם להגדיל הכנסות?

בעידן הדיגיטלי של ימינו, כל עסק חייב להופיע באינטרנט, שכן עסק שלא מופיע בו נחשב כלא קיים. זאת ועוד

משרד-פרסום-דיגיטלי

משרד פרסום דיגיטלי

אחד הדברים החשובים ביותר שכל בית עסק זקוק לו, בעיקר בתחילת הדרך העסקית או עסק המעוניין בשינוי משמעותי, זה

שיווק-דיגיטלי

שיווק דיגיטלי

בטח כבר יצא לכם לשמוע את המונחים פרסום ושיווק דיגיטלי, המתייחסים למגוון ערוצי שיווק בעולם האינטרנטי, כאשר יותר ויותר

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos