03-5792920

איך לגייס את המשקיעים הנכונים לסטארט אפ שלכם?

אחת הבעיות הקשות של הסטארט אפ, איתן מתמודדת כל חברה – זהו, הקושי בגיוס משקיעים חזקים ואיתנים שילוו אתכם לאורך התהליך ויוכלו לעזור לרעיון שלכם לפרוץ את רחבי התבל.

סטארטפים מתחילים ויזמים צעירים שאין ברשותם את היועצים העסקיים הנכונים, יתקשו לגייס את המשקיעים הרלוונטיים לחברת הסטארט אפ שלהם. זאת הסיבה שרצוי ואף מומלץ להיעזר בחברת ייעוץ עסקי מקצועית בתחומה אשר תוביל את המערך העסקי והתכנוני לסטארט אפ, וברגע שאתם תראו למשקיעים שיש לצידכם יועצים עסקיים שנחשבים לכרישים בתחומם – כך, תוכלו לתפוס משקיע שהוא בעצמו כריש גדול שיוכל לקשר אתכם למשקיעים חזקים נוספים.

הקמת סטארט אפ וגיוס משקיעים

סביר להניח שאם אתם תרצו להקים חברת סטארט אפ, ההוצאות שלכם יהיו מרובות, ולצורך כך אתם תזדקקו למשקיעים רבים שיוכלו להשקיע בכם את ההון המבוקש ואף, לפתוח לכם את הדלת לקשרים מתאימים עם אנשים מקצועיים שמבינים בתחום.

גיוס משקיעים הינו תהליך ארוך, הכרוך ביצירת אמון והפגנת מקצועיות ובשלות – ורק ככה אתם תוכלו לאגור את הסכום הדרוש לכם לצורך פתיחת חברת סטארט אפ שבסופו של דבר תניב עבורכם רווחים גבוהים. המשקיעים הינם כרישים בעלי הון עתק עצמי, שרק מחפשים עסקאות משתלמות שיוכלו להניב עבורם רווחים. כדי שמשקיעים ישקיעו בסטארט אפ שלכם, לא דיי בכך לדבר יפה ולהפגין כריזמה וקישורי הובלה וניהול. חשוב ביותר להציג בפני המשקיעים את התוכנית העסקית שלכם אשר מציגה באופן מפורט את מערך השלבים שיש לבצע בכדי להצליח בחברת הסטארט אפ שלכם.

איך ייעוץ לסטארטפים יעזור לכם למשוך משקיעים

משקיעים רבים יעדיפו לדעת שיש לצידכם אנשי מפתח מקצועיים בתחומם שיכולים לעזור לכם בהובלת הסטארט אפ שלכם. בעת הקמת חברת סטארט אפ, מומלץ שיהיו לצידכם אנשי מקצוע שיוכלו לבחון יחד אתכם כל מהלך. עיניים נוספות ודעות מרובות יסייעו לכם בפתירת בעיות, ויעניקו עבורכם דרכים נוספות ומועילות לצורך הקמה ופיתוח חברת הסטארט אפ שלכם.

כדי לכבוש את לב המשקיעים, אתם תצטרכו להציג להם תוכנית מסודרת ומפורטת ביותר – ותאמינו לנו, אתם תזדקקו לאנשי מקצוע שמבינים עניין רב ובעלי ניסיון עשיר בתחום בניית תוכניות עסקיות לסטארט אפ. שכן, התוכנית העסקית שלכם, חייבת להראות את הדרך שלכם להצלחת הרעיון ולמימושו. אתם תצטרכו לפרט את המהלכים העסקיים והכספיים שלכם על פי השלבים ולגייס לצידכם את הצוות המסור שיעזור לכם להגיע ליצירת המוצר.

זאת בדיוק הסיבה שיועצים עסקיים מנוסים אשר מתמחים בבניית סטארטאפים ופיתוחם, יעזרו לכם לבנות את התוכנית הנכונה והמותאמת – כדי שבעזרתה תוכלו לגייס משקיעים מתאימים ולהרים את הרעיון שלכם לשוק העולמי.

מי הם המשקיעים?

משקיעים הינם אנשים בעלי הון שמחפשים ומעוניינים להשקיע את כספם ברעיונות וחברות של אנשים אחרים. יש אנשים שנולדו להיות יזמים מטבעם, והאנשים הללו נבחנים ברעיונות עתידיים וגאוניים שאף אחד אחר לא הצליח לחשוב עליהם או לפתח אותם. ואילו, בצד השני של המטבע נמצאים המשקיעים – קבוצת אנשים בעלי הון, שרק מחפשים את האדם הנכון שיוכל למנף עבורם את הכסף.

ואומנם, המשקיעים מתחלקים לשתי קבוצות: משקיעים פעילים ומשקיעים שאינם פעילים. מטבע הדברים, משקיע בסטארט אפ אמור להעניק לחברה את הסכום שסוכם, וכך יעשו כל המשקיעים שיחליטו לעבוד איתכם. אלא, שישנם משקיעים "מועדפים" אותם אתם בהכרח תרצו לגייס לחברת הסטארט אפ שלכם – מכיוון, שאותם המשקיעים לא רק יתנו לכם את הסכום הדרוש לצורך פיתוח הרעיון שלכם, הם גם יעזרו לכם לפתח את החברה ולנהל יחד איתכם את המערך שלכם להצלחה עסקית רחבה ומניבה!

לרוב, משקיעים מחפשים פרויקטים שיוכלו להשקיע בהם כספים ולצפות בכסף שלהם הולך וגדל, לא כל המשקיעים ירצו ויהיו מוכנים לתרום לכם מזמנם לצורך ניהול, פיתוח וייעוץ אסטרטגי – אך יש משקיעים שיתאהבו ברעיון שלכם, ויהיו מאוד מעוניינים בהצלחתכם. ולכן, הם ידאגו לקשר אתכם עם גורמי המפתח הרלוונטיים שיתרמו רבות לחברת הסטארט אפ שלכם.

כיצד חברת GPS לעסקים תעזור לכם לגייס את המשקיעים הנכונים

חברת GPS לעסקים מתמחה בשירותי ייעוץ עסקי לסטארטפים מתחילים, שרק רוצים לכבוש את העולם! GPS לעסקים שמה לעצמה כמטרה לעזור ליזמי הסטארט אפ להתמודד עם דילמת ניהול והקמת סטארט אפ במאה ה-21. אנחנו נעזור לכם לפתח את הרעיון שלכם ולבנות יחד איתכם את התוכנית העסקית לסטארט אפ שלכם, שתביא אתכם לגדולה!

חברתנו מתמחה בגיוס משקיעים בכלל התחומים השונים, ואנחנו נשמח לקשר אתכם לאנשי המקצוע המתאימים עבורכם ולהפגיש אתכם עם המשקיעים הרלוונטיים במיוחד! יחד איתנו אתם תקבלו את כלל שירותי הייעוץ שצריך בכדי להרשים משקיעים פוטנציאליים, וברגע שאתם תוכלו להציג את התוכנית העסקית המקצועית שאנחנו נבנה יחד איתכם – אין ספק שכל משקיע ירצה לעבוד איתכם!

אחת המטרות המרכזיות שלנו, זה לבחון את הרעיון של הסטארט אפ שלכם ולבדוק אם הרעיון הזה הוא בר ביצוע וכיצד ניתן לתכנן את המערך העסקי, ככה שתוכלו להקים את הסטארט אפ שלכם בליווי מלא עם צוות אנשי מקצוע שיודעים לבצע את העבודה בדרך האיכותית ביותר!

חברת GPS לעסקים – גיוס משקיעים לסטארט אפ עם ליווי מקצועי ומקיף!

 

מאמרים נוספים

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית

מדוע כל סטארטאפ מתחיל זקוק לליווי מקצועי וייעוץ לסטארפים?

יזמים מתחילים בשלבי דרכם הראשונים, מתקשים לפתח את חברת הסטארט אפ וזקוקים לייעוץ וליווי של מומחים ומקצוענים אשר יעזרו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos