03-5792920

איך לשווק סטארטאפ

אם אתם מחפשים את צוות המומחים שיעזרו לכם להשיג שיווק איכותי עם תוצאות מוכחות לחברת הסטארט שלכם, הרי שאנחנו בחברת GPS לעסקים, ערוכים לספק לכם את מיטב המומחים המובילים בתחומי הייעוץ העסקי ומערכי הפרסום בפלטפורמות השונות. אם חשוב לכם שרעיון הסטארטאפ שלכם יגיע לכמה שיותר אנשי מפתח מן המניין – אנחנו כאן עבורכם בכדי ליצור יחדיו את מערך השיווק לכל תחומי הסטארטאפים!

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה הולכת ומתרחבת של חברות סטארטאפ חדשות שקמות להן לתחייה, בונות תוכניות ממוקדות שיובילו אותן למטרה העסקית, ובכל המערך הנתון נשאלת רק שאלה אחת חשובה: "איך נכון לשווק סטארטאפ? וכיצד בונים את המשפך השיווקי לכל תחום וחברה טכנולוגית?".

על השאלה הזו, ריכזנו עבורכם את מירב המידע החשוב והדרוש לצורך ההבנה אילו כלים עומדים בפנינו ומי יכול לסייע לנו בשיווק סטארטאפ!

כל הכלים לשיווק חברת סטארטאפ חדשה

דמיינו שזה עתה הצלחתם ליצור משהו מיוחד וייחודי במינו שלא היה עוד כמותו לפני כן, מה תעשו ישירות עם גילוי ההמצאה? סביר להניח שאתם תרוצו לשתף את הפריט החלומי לכלל האנשים שסובבים אתכם ולאחר מכן תפנו למעגלים נוספים ורחוקים יותר, ככה שלאט לאט הרעיון שלכם יחלחל בתודעה של האנשים וכולם ידעו שהתוצר הזה קיים.

באופן הדומה לכך, גם חברת סטארטאפ שרוצה לשווק את עצמה זקוקה להכרת הקהל. תחשבו שמדובר בפריט או שירות שלא היה כמותו מעולם, אנשים לא חושבים על זה ואולי אפילו מתקשים לדמיין – והמטרה שלכם זה להגיע לכמה שיותר אנשים מכל רחבי העולם ולהציע את השירות של החברה שלכם.

בדיוק במצב הנוכחי נכנסים לפעולה מספר פרמטרים חשובים שיעזרו לרעיון שלכם לחלחל אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים.

פילוח קהל היעד – בשונה מבתי עסק רגילים, לחברת סטארטאפ חדשה לרוב קשה לזהות באופן ישיר מיהו קהל היעד הממוקד שלה. אלו יכולים להיות אנשים מכל רחבי העולם או אנשים ממדינה מסוימת בלבד, הפניה יכולה להתבצע לשני המינים או למין אחד ויחיד, ואילו טווח הגילאים משתנה בין שירות ומוצר – ומה שחשוב עבור כל חברת סטארטאפ, זה לדעת לפלח את הקהל הממוקד והספציפי שיתעניין באופן השירות של החברה הקיימת.

לשם זאת אתם תצטרכו להסתייע במומחים איכותיים המתמקצעים בפרסום ושיווק אינטרנטי, כדי שיוכלו לבדוק את קהל היעד שלכם ולערוך סקר ממוקד אודות הלקוחות המתעניינים.

פניה בכלל האפיקים – רעיון חדש וחברה חדשה דורשת ביצוע יחסי ציבור ממוקדים ומרשימים כדי להיחשף בשוק העולמי. אתם תצטרכו להיעזר במומחי שיווק מן השורה הראשונה שיוכלו לעזור לכם להיחשף בכלל הערוצים האפשריים. אלו יכולים להיות אפיקי הרשתות החברתיות, ואלו גם יכולים להיות אירועים וכנסים שיחשפו את בית העסק שלכם לאנשים הנכונים שיוכלו ליצור שיתופי פעולה עימכם ולחשוף אתכם למקומות וקשרים נוספים.

אם אתם בעלי סטארטאפ חדש שרק מחפש לשווק את עצמו ולהגיע לגדולה, סביר להניח שצוות מומחים ויועצים יעזור לכם להגיע לקשרים עסקיים שיובילו את החזון שלכם להצלחה עסקית.

בניית משפך שיווקי לחברות סטארטאפ

הלב של כל עסק, ובמיוחד אם מדובר בחברת סטארטאפ חדשה שזה עתה החלה את פעילותה, זהו המערך השיווקי והפרסומי שאמור להבנות נכון סביב תוכנית מסודרת ומחושבת שבסופו של דבר אמורה להניב לסטארטאפ שלכם הכנסות.

בניית משפך שיווקי לחברה ולארגון, מצריכה ידע רב ושנות ניסיון בניהול ויצירת משפכים שיווקיים סביב חברות בכלל נושאי חיים שונים – ולנו יש בדיוק את כל היתרון לעזור לכם!

בונים את מערך הפרסום שלכם עם חברת GPS לעסקים!

חברת GPS לעסקים נחשבת לאחת החברות המובילות והמקצועיות בתחום היעוץ העסקי בשוק הישראלי וכן גם בשוק העולמי. עם מעל ל30 שנות ניסיון, ואלפי לקוחות שבחרו לעבור מהפך עם חברת GPS לעסקים – אין ספק שהוכחנו את המקצועיות שלנו וחרטנו דגל בשירותים מקצועיים ומובילים על ידי אנשי מקצוע נבחרים מן המניין.

המטרה שלנו, היא למקסם עבורכם את כלל תהליכי המפתח בחברה שלכם, לבנות יחד איתכם תוכנית אסטרטגית שתטיס אתכם אל עבר המטרה, תוך כדי חישוב כדאיות המהלך והרווח הפוטנציאלי שאתם תניבו ממנו!

חברת GPS לעסקים תספק עבורכם את מיטב היועצים והמומחים המובילים בתחומי השיווק והניהול העסקי, שיחד איתם תוכל לבנות את מערכי האסטרטגיה המותאמים לסטארטאפ שלכם או לבית העסק.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בתהליך ייחודי במינו שייקח אתכם אל עבר העתיד המזהיר עם חברת GPS  לעסקים!

 

מאמרים נוספים

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית

מדוע כל סטארטאפ מתחיל זקוק לליווי מקצועי וייעוץ לסטארפים?

יזמים מתחילים בשלבי דרכם הראשונים, מתקשים לפתח את חברת הסטארט אפ וזקוקים לייעוץ וליווי של מומחים ומקצוענים אשר יעזרו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos