03-5792920

אקסלרטור – מזנקים אל עבר ההצלחה

הקמת חברת סטראט אפ היא צעד משמעותי שדורש לא מעט בירוקרטיה, משאבים וידע -לצד אומץ ונחישות. יזם עם רעיון מעולה ואופי מלא תעוזה לא תמיד יכול להפוך את המיזם החלומי שלו למציאות וגם אם כן, אין זה מבטיח שהמיזם ישרוד ואף יצליח.
אז מה יכול לעזור ליזם להגשים את החלום? לפעמים כל מה שצריך זו דחיפה קטנה, או במילים אחרות תכנית האצה.
כיום יש אפשרות לעשות את זה בצורה נכונה ומושכלת בעזרת ליווי של אקסלרטור, גוף שיכול להעניק ליזם מעטפת שלמה במטרה להאיץ את המיזם.
אם בעבר יזם היה צריך לדאוג למשרד מאובזר או למצוא אנשי מקצוע חיוניים לפיתוח החברה, כיום ניתן לחבור לאקסלרטור ולקבל ליווי מקצועי של מנוטרים ומומחים בתחום הניהולי והמקצועי, וכן סיוע בכל ההיבטים העסקיים הדרושים להזנקת המיזם.

מה זה אקסלרטור? 

מה זה אקסלרטור ומה תפקידו בפועל? המילה שמקורה באנגלית Accelerator  משמעותה מאיץ, תכנית האצה או Startup Accelerator. כלומר אקסלרטור זה גוף חיצוני או תכנית שנועדו להאיץ ולקדם את חברת הסטארטאפ בתחילת דרכה, עם תוכניות קצובות בזמן וסביבת עבודה הדרושה לפיתוח המיזם והזנקתו בהצלחה.
האקסלרטור מעניק תמיכה במגוון רחב של תחומים וביניהם ליווי מקצועי, מנטורים, יצירת קשרים בתעשייה, הון כלכלי, ייעוץ משפטי, בניית תכנית אסטרטגית, פיתוח המוצר, תכנית שיווקית ועד להשגת מקום פיזי כמו משרד.
התכנית מסתיימת בשלב האחרון שנקרא DEMO DAY בו מציג היזם את הפרויקט המוכן בפני משקיעים פוטנציאלים, שותפים עסקיים ואנשים מהתעשייה במטרה לגייס התעניינות ראשונית ויציאה אל השוק. 

אקסלרטור – מה מקבלים ולמה כדאי לכם להצטרף? 

  • ליווי אישי ומקצועי – ייעוץ עסקי מלא לדיוק תהליכי העבודה והתמודדות עם האתגרים הרבים במהלך הדרך. גישה וקבלת תמיכה מאנשי מקצוע מנוסים, מנוטרים ומעטפת שלמה שמעניקה ליזם המתחיל את השקט הניהולי והתעשייתי. 
  • משאבים כלכליים או גישה למימון כספי – המטרה של האקסלרטור לעזור ליזם לחסוך בכספים, להתנהל נכון ברמה הכלכלית ולהשיג את המימון הדרוש להזנקת המיזם בעזרת גיוס משקיעים.
  • תכנית אסטרטגית –בניית תכנית אסטרטגית בצורה מקצועית ע"י יועצים מנוסים הכוללת את המודל העסקי, תכנית שיווק, תזרים, בניית הצוות, תמחור המוצר וכל הסעיפים הדרושים להכנת תכנית מסודרת עם יעד ומטרות, שגם יסיעו בשלב גיוס משקיעים.   
  • פיתוח המוצר – כדי להצליח לפרוץ אל השוק עם מוצר חדש חשוב להבין היטב את השוק, המתחרים, קהל יעד, היתרונות והמכשולים שבדרך. בעזרת ליווי מנוסה פיתוח המוצר יהפוך למדויק יותר ואף יחסוך בהוצאות כספיות מיותרות. 
  • משרד – דרך מצוינת נוספת שעוזרת ליזם המתחיל לחסוך בהוצאות ומאפשרת להתנהל בצורה מסודרת ואופטימלית, לעבוד בסביבת עבודה רגילה ונוחה.  
  • חשיפה וקשרים – במהלך התוכנית היזם נחשף לקהל משקיעים ואנשים מהתחום בתעשייה, הקשרים ושיתופי הפעולה שנוצרים בדרך יכולים לסייע לקדם את התוכנית עוד יותר, להכין את הקרקע היציבה ולהשקיע יותר במיזם. 

 

מאיץ סטארטאפים – לוקחים את המיזם קדימה 

ליזם מתחיל בראשית דרכו יש ויז'ן – חזון אחד ברור וזה לפרוץ עם המוצר שלו לשוק בהצלחה, ולנהל חברה מצליחה ומשגשגת. עם כל הרצון הטוב, יש לא מעט כאבי ראש בתחילת הדרך שיכולים להשפיע לרעה ואף להרוס את התהליך כולו על אף הפוטנציאל הטמון בו.
חוסר הידע והתמצאות של היזם בשטח, הנטייה להתפזר ולא להשקיע את המשאבים הכלכליים בצורה נכונה, חוסר תכנון והיעדר תכנית אסטרטגית נכונה וחכמה – כל אלו יכולים להוביל את היזם לכישלון מוחץ.
במידה והיזם הצליח לעבור את כל השלבים הללו לבדו, רוב הסיכויים שהתהליך יימשך זמן רב יותר ויגזול ממנו משאבים כלכליים רבים ואף יגרור אותו להפסדים.
מאיץ סטאטרפים נכנס לתמונה בדיוק בזמן הקריטי והחשוב עבור היזם או החברה המתחילה, בליווי מקצועי וצמוד הוא מוביל את היזם שלב אחר שלב בצורה בטוחה אל עבר המטרה.

 

מהם שלושת היתרונות הבולטים בתוכנית האצה? 

  1. תמיכה מקצועית – רוב האקסלרטורים מעניקים את התמיכה הנדרשת לחברת הסטארטאפ כמו יועצים פיננסים, עורכי דין, רואה חשבון ומומחים נוספים. אנשי המקצוע תורמים בהבנת המושגים וייעול תהליכי הבירוקרטיה החשובים ליזם. יש מקרים בהם יעניקו גם תמיכה אדמיניסטרטיבית כמו איוש עמדות מפתח במשרד וסיוע עם כוח אדם. 
  2. הון ומימון – כל מיזם מתחיל חייב מימון כספי לפיתוח החברה, פיתוח המוצר, בניית התשתית, המערך השיווקי והפרסומי ועוד. במידה והאקסלרטור מסייע במימון או במיקור חיצוני להשגת ההון הנדרש, הדבר ייסע לפתח את החברה ואף להחזיר את ההשקעה הכספית מוקדם יותר. 
  3. ידע ומנטורים – מנטורים בעלי ניסיון מסייעים לחברה לצמוח מהר יותר, מכוונים את היזם אל עבר העתיד ומעניקים לו את הכלים הדרושים לו, בכל ההיבטים. 

בניית תכנית עסקית, תחזית פיננסית, אסטרטגיה שיווקית, ניהול סיכונים וכל הנדרש להכנת בסיס בטוח ויציב. 

 

אקסלרטורים בישראל

המחקרים בישראל מצביעים על כך ש-90% מחברות הסטארט אפ הצעירות נסגרות בתוך שנתיים מהרגע שהוקמו. נתון מדאיג זה יכול לגרום ליזמים צעירים לבלום את החלום שלהם עוד בטרם החל להבשיל ולוותר מראש על הקמת החברה. אקסלרטורים בישראל משלימים ליזמים הצעירים את מה שחסר להם, מעניקים להם את הביטחון והיכולת בכדי להפוך את הרעיון לעסק ממשי ורווחי.
האקסלרטורים בישראל מנוהלים ע"י גופים שונים כמו חברתיות פרטיות וחברות ענק, גופים מוסדיים וממשלתיים ואף גופים פרטיים שפועלים ללא מטרות רווח במטרה לטפח את קהל היזמים הצעירים.
הגופים זוכים ליהנות גם כן מהטבות מהתרומה שלהם ליזמים, כמו קבלת אחוזים מהחברה או מניות, שיתופי פעולה פוריים ונרחבים. בשורה התחתונה זה WIN WIN SITUATION הן ליזם הצעיר והן לאקסלרטור. 

 

איך אפשר להצטרף לתוכנית האצה? 

אז הבנו עד כה שאקסלרטור זה כנראה הדבר הכי טוב שיכול לקרות ליזם הצעיר, אבל האם כל אחד יכול להתקבל לתוכנית שכזו? לפניכם כמה טיפים שיגדילו את הסיכוי שלכם להתקבל. 

  1. רושם ראשוני –המטרה של האקסלרטור להשקיע מזמנו בחברה שהוא מאמין בה והוא מזהה את בה את הפוטנציאל. אם אתם רוצים לכבוש את האקסלרטור חשבו עליו כעל משקיע פוטנציאלי בעסק שלכם והכינו מצגת מרשימה ומפורטת ככל הניתן.
  2. הפגינו ידע ורצינות – ככל הנראה האקסלרטור לא מבין בתחום בו בחרתם והוא ירצה להרגיש ביטחון גם מהצד שלכם, שאתם שולטים בתחומכם, שחקרתם ואתם מפגינים שליטה בנושא. 
  3. הרווח של כולם – מעבר לרצון הטוב של האקסלרטור לעזור לכם לצמוח, הוא כאן כדי להרוויח. הראו לו שהמוצר שלכם בעל פוטנציאל רווחי והתמיכה שלו בתוכנית שלכם תשתלם גם לו. 

נותנים לך את ה PUSH הנכון

יש לך רעיון מבריק לאפליקציה פורצת דרך? יש לך חלום לפרוץ אל השוק עם המוצר המהפכני שלך? חברת GPS לעסקים מלווה יזמים מתחילים המעוניינים לפרוץ בגדול כבר למעלה מ-20 שנה ומספקת פתרונות לעסקים בתחילת הדרך ובמהלך כל שנות פעילותן.
המומחים והיועצים ואנשי הניהול המנוסים שלנו מעניקים תמיכה וליווי אישי ומחויבים ביחד אתכם להצלחת המיזם ולהפיכתו למוצר מוחשי ורווחי.
אנו מעניקים מעטפת 360 מתחילת הדרך וגם בשלבים מתקדמים, בהם יש צורך לבחון לעומק את הנתונים ושיטת הניהול הקיימת ולייעל אותם באמצעות הידע והכלים הנכונים.

המטרה העיקרית שלנו תהיה להעניק לך כיזם את השקט הניהולי הדרוש, ומצד שני להפיק תועלות, לנצל את המשאבים, לצמצם הוצאות מיותרות ולהגדיל את הרווחים בחברה.

מאמרים נוספים

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

סרטון תדמית לעסק – צופים בהצלחה

אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

מדוע כל עסק חייב סרטונים?! בואו לגלות את הטריק שיקדם את העסק שלכם במהרה!

בעלי עסקים? רוצים לקדם את העסק שלכם במהרה ברשתות החברתיות ופלטפורמות הדיגיטל השונות? מעוניינים לדעת איך עושים זאת? לנו

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos