03-5792920

פרסום

הגדלת חשיפת העסק באמצעות פרסום, באילו אמצעי פרסום כדאי להשתמש

פרסום מאפשר להגדיל את קהל הלקוחות ולחדור לתודעתם. מעבר לתועלת המיידית שבפרסום נכון, חשיפת העסק והשירותים/מוצרים בפני לקוחות פוטנציאליים רבים, פרסום יעיל בונה מותג שתרומתו לקידום המכירות והתודעה הקולקטיבית קריטית. איך לנהל פרסום נכון? האם לפרסם באינטרנט? באילו מדיומים כדאי להשתמש? כל התשובות כאן באתר.

מהו בעצם פרסום?

פרסום זו הדרך של ארגון, עסק או פרט ליצירת קשר עם ההמונים. תהליך של פרסום הינו תהליך מתוכנן במהלכו מעוניין המפרסם להעביר את מסריו לקהלים רחבים והוא עושה זאת באמצעות אמצעי התקשורת השונים. מטרות הפרסום מגוונות וכוללות רצון להעביר ידע, לשכנע, לחזק עמדות, להנחות לביצוע פעולה או לגרום לכך שהמסר ייכנס לתודעת השומעים.

סקירות עדכניות בנושא פרסום, פרסום באינטרנט ואפיקי פרסום נוספים – כל מה שחשוב לכם לדעת:

קראו את המאמרים הבאים והכשירו עצמכם להוביל את העסק שלכם לקפיצה הבאה שלו:

פרסום אפקטיבי הינו התאמת ערוצי הפרסום (אמוציונאליים / רציונאליים) למסר הפרסומי ויעדי הקמפיין

(כל הזכויות שמורות ©)

ערוצי הפרסום השונים מעבירים מסרים בצורה שונה ומשרתים מטרות שונות, בעוד חלקם פונים לפן האמוציונאלי של הצופים, אחרים פונים לפן הרציונאלי.
פרסום רציונאלי – פרסום המעביר מידע מפורט לצופה, מציג את התועלת הפונקציונאלית, היעילות והאמינות של המוצר, ומוסר מידע מדויק בדבר יכולות ויתרונות המוצר מול מתחריו. ערוצי פרסום מתאימים הינם מודעות טקסט בעיתון ובאינטרנט, פרסום חוצות וכו’.
פרסום אמוציונאלי – פרסום הפונה לרגש, מציג את ערכו הסמלי של המוצר ויוצר קישור בין המוצר לבין רושם רגשי אצל הצופה. הוא אינו מספק פרטים קטנים אודות יכולות אלא מסייע ביצירת אפקט כללי שמעניק זהות וייחוד למוצר. כך למשל בפרסומת טלוויזיה של רכב חדש יוצג אופי צעיר, שמח וכייפי של הנהג.
פרסום

אם אינכם יודעים היכן להתחיל אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר פרסום באינטרנט

מומלץ לקרוא

פרסום על אוטובוסים

פרסום על אוטובוסים – יתרונות, חסרונות ומחירים

פרסום על אוטובוסים אפשרי הן לעסק המקומי הקטן והן לרשת הארצית הגדולה כמה עולה פרסום על אוטובוסים? מחירי הפרסום על

לפרטים נוספים
פרסום אתרים

פרסום אתרים בחינם – המדריך המלא

פרסום אתרים הינו השלב הראשון אחרי הקמת אתר לאחר הקמת אתר, הפעולה החשובה ביותר הינה פרסום האתר. פרסום אתרים מחולק

לפרטים נוספים
פרסום חוצות

הסודות של פרסום חוצות יעיל

הבדלים בין אסטרטגיות פרסום חוצות וטיפים להצלחה מפרסמים רבים הצליחו באסטרטגיית פרסום חוצות נבונה לבנות מותגים חזקים ולייצר מומנטום משמעותי. יש

לפרטים נוספים
סודות השימוש בתקשורת המונים

סודות השימוש בתקשורת המונים

תקשורת המונים – העברת מסרים לקהל רב ובמהירות שיא המאפיינים הייחודיים של תקשורת המונים תקשורת המונים פונה לקהל גדול מאוד

לפרטים נוספים
בחירת משרד פרסום

כיצד לבחור משרד פרסום ומה תפקידיו

משרד פרסום טוב יחשוף את המסרים שלך להמונים כמעט כל משרד פרסום בישראל פועל כיום בשיתוף פעולה עם אחד

לפרטים נוספים

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos