03-5792920

תוכנית עסקית לסטארט אפ שתגרום לרעיון שלכם להצליח!

אחד האתגרים בהן נתקלים אנשים שרוצים לפתח סטארט אפ חדש ומצליח, זה שאותם האנשים לא יודעים כיצד לבנות תוכנית עסקית נכונה לסטארט אפ – תוכנית שתוביל אתכם בדרך המוצלחת והנכונה ביותר עבורכם ועבור חברת הסטארט שלכם. ואנחנו מציעים לכם להסתייע באנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לחשב את מסלול התוכנית המדויקת והמותאמת ביותר עבורכם! תוכנית עסקית שתשמש עבורכם כמפת דרכים שיחד איתה אתם תצליחו לעבור את כל השלבים הדרושים לייצר את המוצר שלכם בהצלחה. תוכנית עסקית בשבילכם, לעובדים ולשותפים הקיימים ותתמוך ותרתום באופן משמעותי משקיעים וגופים אסטרטגיים לסארט אפ שלכם. במיוחד עבורכם ריכזנו את מיטב המידע הרלוונטי שיעזור לכם לבנות תוכנית עסקית מדויקת ומקצועית לכל סטארט אפ בישראל ובעולם!

בעידן שבו קמים ונולדים אלפי רעיונות חדשים בכל יום ויום, העונים על הצרכים שלנו ומבטיחים עבורנו איכות חיים חדשה – אי אפשר שלא לשים לב להתפתחותן של החברות החדשות אשר באות ליישם את הרעיון הגאוני ולשווק אותו לכל קצוות העולם בתור שירות או מוצר חדש.

הכירו את הסטארט – אפ! סטארט אפ הינה חברה אשר מוקמת מאפס לצורך פיתוח מוצר חדשני או שירות שאינו קיים עוד. וכל זאת, במטרה להעניק את המענה לצרכים שלנו!

איך מתחיל סטארט אפ?

כל חברת סטארט אפ מתחילה את דרכה במוצר או שירות שאינם קיימים עוד בשוק ואשר מספקים את המענה לדילמה הקיימת.

בדומה להקמת עסק, גם את חברת הסטארט אפ מתחילים להקים בתור עסק וחברה חדשה. אך, הקושי המרכזי בהקמתה של חברת הסטארט אפ הוא, שאין דומים לחברה הזו. ולכן, מרבית הסטארטפים ניצבים בבעיה ודילמה עסקית לא פשוטה, שלרוב במהלך תכנון האסטרטגיה העסקית של סטארט אפ קשה לחזות את המהלכים העתידיים של החברה, ועוד יותר קשה לצפות ולתכנן את המוצר הסופי – מכיוון שאין דומה לו בעולם.

הכל מתחיל מתוכנית עסקית לסטארט אפ

כל חברת סטארט אפ, מתחילה את דרכה משלב הרעיון המבריק והגאוני, אותו חייבים להפוך לתוכנית אסטרטגית עסקית שבסופו של דבר תוכל להניב עבורכם רווחים משתלמים.

המהות של כל חברת סטארט אפ, הוא שבסופו של דבר חשוב לוודא שהמערך שאותו מייצרים – יניב ויפיק את התועלת ממנו, שזהו הכסף!

בדומה לכל בית עסק אשר דורש תוכנית עסקית אשר תפרט ותחשב את כלל המהלכים העסקיים של בית העסק – כן גם זקוק כל סטארט אפ בתחילת דרכו לתוכנית עסקית ומקצועית אשר תסייע לסטארט אפ שלכם לצעוד אל עבר הצלחתו העסקית. תוכנית עסקית אשר תסייע לכם לגייס משקיעים, לנהל עובדים, וכמובן שהדבר החשוב ביותר – זה שבסופו של דבר, אתם מעוניינים לייצר את המוצר הבלעדי שלכם ולהתחיל להניב מהרעיון שלכם את הרווח הנחשק.

למה חשוב לבנות תוכנית עסקית לסטארט אפ?

תוכנית עסקית מחושבת ומדויקת, תעזור לכם לראות את כלל התמונה של בית העסק החדש שלכם ממבט עליון. ולהבין כיצד הרעיון המקורי והייחודי שלכם, יכול להתפתח ולהביא עבורכם את הכסף.

  • תוכנית עסקית לסטארט אפ לצורך גיוס משקיעים

סביר להניח שאם חשבתם על רעיון מיוחד שאינו קיים עוד או על מוצר חדשני שהולך לחולל מהפכה עולמית – הרי שאתם תזדקקו לכסף רב בכדי לייצר ולשווק את המוצר שלכם ( ולמרבית בני האדם – אין את הסכומים הכספיים אשר דרושים לצורך יישום הרעיון שלהם). אז מה ניתן לעשות? התשובה היא פשוטה – לגייס משקיעים!

חברות סטארט אפ רבות מגייסות משקיעים פוטנציאליים אשר מתעניינים ומתלהבים מהרעיון, ומוכנים להשקיע את מלוא הסכום הדרוש לפיתוח הרעיון שלכם.

אך, בכדי שמשקיעים יבחרו להשקיע בכם – לא דיי בכך לעמוד ולספר אודות הרעיון החדשני שלכם, אתם תזדקקו להכין תוכנית עסקית מקצועית ומפורטת ביותר אשר תפרט את כלל שלבי הפעולה של הסטארט אפ שלכם.

משקיעים רוצים לראות שאתם פועלים מתוך מקצועיות עסקית, ושאתם יכולים להראות את שלבי הפעולה המתוכננים ובסופו של דבר לחשב את המסלול שיניב רווחים לכם ולמשקיעים.

ללא תוכנית עסקית לסטארט אפ, שום משקיע לא יהיה מעוניין להשקיע בחברה שלכם, וזאת משום שאתם לא תוכלו להציג באופן מדויק כיצד הרעיון שלכם יבוא לידי ביטוי.

  • תוכנית עסקית לסטארט אפ לבדיקת יישום הרעיון

אחד הדברים החשובים בבניית חברת סטארט אפ, זה לדעת שבסופו של דבר, הרעיון שלכם יצליח להתפתח.

בכל יום ביומו קמות להן מאות ואלפי חברות סטארט אפ שונות שלא שורדות, וזאת משום שלפעמים – אותן החברות לא מצליחות לפתח את הרעיון שלהם ולייצר את המוצר הסופי. תוכנית עסקית מקצועית לסטארט אפ שלכם, תעזור לכם לפתח את כלל שלבי התהליך עד ליצירת המוצר הסופי.

להתקדם בחברת סטארט אפ ללא תוכנית עסקית לסטארטפים, זה כמו לצעוד בגשר שבור ולא לדעת אם אתה תצליח להגיע לנקודה הסופית או שמא הגשר ישבר בדרך.

מי שמעוניין לפתח חברת סטארט אפ ולדעת שהרעיון שלו הינו בר השמה, חייב לפתח ולתכנן באופן קפדני את התוכנית העסקית האסטרטגית לסטארט אפ שלו.

חשיבות תוכנית עסקית לסטארט אפ

מידת חשיבותה של התוכנית העסקית לסטארט אפ שלכם תקבע אם חברת הסטארט אפ שלכם תצליח בסופו של דבר או שלא.

התוכנית העסקית באה לייצר מודל עסקי ולתכנן את השלבים שבסופו של דבר למוצר שלכם תהיה היתכנות מכרתית, כי בסופו של דבר – השאלה החשובה שנשאלת בכל רעיון וחברת סטארט אפ, זה כיצד הרעיון הנ"ל יניב עבורי את הרווח ואת המכירות.

כל חברת סטארט אפ רצינית, זקוקה למצפן שיוביל אותה להתנהלות עסקית נכונה. התוכנית העסקית לסטארט אפ תבטח אתכם ותעניק לכם את הראייה – כיצד להתקדם בעסק, מתי לגייס אנשים, אילו הוצאות לעשות ואיך לתכנן את מערך ההכנסות למול ההוצאות שלכם.

התוכנית העסקית תעניק עבורכם את מפת ההתמצאות ותכוון אתכם אל עבר ההצלחה. ולצורך בניית תוכנית עסקית מקצועית לסטארט אפ – אתם תזדקקו לאנשי מקצוע מיומנים ומומחים אשר יעזרו לכם לבנות את התוכנית העסקית והאסטרטגית המדויקת ביותר לסטארט אפ שלכם.

תוכנית עסקית לסטארט אפ – בונים רק עם חברת GPS לעסקים.

חברת GPS לעסקים הינה חברה ותיקה ומקצועית אשר עוסקת בתחום היעוץ והליווי לסטארט אפים מכל התחומים והסוגים השונים! אנחנו בחברת GPS לעסקים נשמח לסייע לכם בבניית תוכנית עסקית אסטרטגית מקצועית ומדויקת אשר תעזור לכם להביא את הרעיון שלכם ליישום התוצאה.

עם מעל ל30 שנות ניסיון בשוק הישראלי והעולמי ועם מאות ואלפי בתי עסק וחברות סטארט אפ אשר הצליחו ליישם את הרעיון שלהם ולפתח חברות רציניות ומצליחות – חברת GPS לעסקים תגיע בכדי להעניק לכם את הליווי הצמוד והדרוש לצורך פיתוח הרעיון והמוצר שלכם, החל מההתחלה ועד גיוס משקיעים, ניהול התזרים, תכנון המערך הביצועי והשיווקי של חברת הסטארט אפ שלכם, ובסופו של דבר – להגיע לרווחים!

אנחנו בחברת GPS לעסקים מאמינים שבכדי להגיע לתוצאה, יש לבנות את הצוות המקצועי והמסור ביותר לכל אורך הדרך. אנחנו נעזור לכם לגייס את העובדים המתאימים ביותר ונלווה אתכם לכל אורך הדרך ונפתח יחדיו את הרעיון שלכם עד לשלב הסופי.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולתת למומחים להוביל אתכם לכל אורך הדרך!

חברת GPS לעסקים –   עוזרים לכם לתכנן תוכנית עסקית מקצועית ביותר לסטארט אפ שלכם!

מאמרים נוספים

איך להקים סטארט אפ מניב ומצליח

אם אתם תחפשים את האנשים שיובילו אתכם לפיתוח חברת סטארט אפ יציבה ומניבה, אם אתם זקוקים ליועצים עסקים אשר

מדוע כל סטארטאפ מתחיל זקוק לליווי מקצועי וייעוץ לסטארפים?

יזמים מתחילים בשלבי דרכם הראשונים, מתקשים לפתח את חברת הסטארט אפ וזקוקים לייעוץ וליווי של מומחים ומקצוענים אשר יעזרו

איך לגייס את המשקיעים הנכונים לסטארט אפ שלכם?

אחת הבעיות הקשות של הסטארט אפ, איתן מתמודדת כל חברה - זהו, הקושי בגיוס משקיעים חזקים ואיתנים שילוו אתכם

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos