03-5792920

קארט קוסמטיקס

סיפור לקוח קארט קוסמטיקס וGPS לעסקים

קארט קוסמטיקס
קארט קוסמטיקס עוסקת במחקר, פיתוח וייצור מוצרים יעילים ומקצועיים באיכות גבוהה, המיועדים לקוסמטיקאיות ופדיקוריסטיות. החברה משלבת גישה מדעית עם טכנולוגיות מתקדמות ורכיבים פעילים חדשניים במגוון מוצרי החברה, במטרה להעניק פתרונות יעילים ומהירים לבעיות העור השונות.

אתגר

  • תלות כמעט במאה אחוזים במרכזי השיווק למקצועות היופי. השאיפה היתה לפתח ערוץ ישיר נוסף במקביל למרכזי השיווק.
  • אתגר נוסף היה שהציבור לא הבין את ערכו של המוצר, כלומר החברה לא הצליחה להעביר את הערכים המוספיים ואת סיפור המותג.
  • כמו כן, המוצרים מחייבים פרוטוקול עבודה שכן אם אתה לא מקצועי אפשר לפגוע בלקוחות החברה ולקבל אפקט הפוך.

האסטרטגיה העסקית

  • התרחבות משמעותית במטרה לא להתבסס על ערוץ שיווקי אחד
  • התרחבות לשווקים בחול
  • הערכות לשת"פ ולפעילות בשוק האונליין כשהלקוחות צופים בגופים מקצועיים
  • פיתוח ערוץ של מקצועיות היופי
  • הנגשת המותג והערכים הייחודיים של המוצר לכל קהל יעד - המוצר, פרוטוקול ועוד

יישום ניהולי

  • היבט מיתוגי - להבין שאתה צריך לדבר את הסיפור המיתוגי, ערך מקצועי, ייחודיות של דברים
  • חיזוק המיתוג
  • בניית תשתיות פיתוח עסקי לכל שוק ושוק
  • שוק הקוסמטיקאיות - בניית תוכנית שכוללת פלטפורמות דיגיטליות, אתר, הגעה לכנסים, טלמרקטינג, המון הרצאות מבוא וטעימה למותג
  • הערכות פנימית ובניית תשתיות ארגוניות לרתימת כל המערך הארגוני, תשתית לוגיסטית, שירות.

תוצאות

  • גידול בפעילות
  • גיוס של מאות מקצועות יופי
  • יצירת איזונים עסקיים אסטרטגיים יותר בראייה קדימה
  • התבססות על כמה ערוצי שיווק ולא על ערוץ אחד

משפט מסכם

  • אין קיצור דרך לחינוך שוק ולהבנה מלאה עד ליצירת ביטחון ללקוח שאמור לקנות את המוצר / לצרוך את המוצר