1700-700-379

טיפים שיווקיים להצלחה עסקית

טיפים שיווקיים להצלחה עסקית

טיפים שיווקיים להצלחת העסק שלך ! 

טיפים שיווקיים להצלחה – אם אתם בעלי עסק, חברה או חנות ואתם מוכרים מוצר או שירות כלשהו, אין ספק כי אתם מודעים לכוחו וחלקו של שיווק חכם בהצלחה העסקית של החברה שלכם. טיפים שיווקיים להצלחה עסקיתהיום כשהאינטרנט הפך לזירת המסחר הבינלאומית הגדולה בעולם, זהו המקום החם בו מתחרים כולם על כיסו של הלקוח, בכל רגע ביממה, בכל השפות ובכל המקומות בעולם.

אי לכך , עסקים רבים עושים זה מכבר, שיווק חכם אונליין באינטרנט וברשתות החברתיות. השיווק בגוגל, בפייסבוק באינסטגראם , ביוטיוב ועוד, הינו חיוני והכרחי כמעט עבור כל עסק,חברה או חנות, אשר להם אתר אינטרנטי והם משווקים ומוכרים את מוצריהם ברשת 

 

האם כדאי לשווק בפייסבוק ?

הרשת החברתית הידועה פייסבוק אשר לה מאות מליוני גולשים בכל רגע, הפכה זה מכבר לפלטפורה הפופולארית והמועדפת על עסקים רבים לפרסום ולשיווק המוצרים שלהם. כמעט לכל אחד ולכל עסק יש היום לפחות פרופיל פייסבוק אחד פעיל ובשל כך הכמות של גולשים ברשת החברתית היא עצומה וחובקת עולם. מה שמאפשר לכם גישה ישירה ומהירה לכל הלקוחות הפוטנציאלים למוצר שלכם.

אין זה פלא כי פייסבוק היום היא המקום החשוב אשר כדאי לכל עסק לשווק בה את עצמו,ף ולפרסם בה קמפיינים, מבצעים והנחות ועוד. יתרון נוסף לפייסבוק הוא עיקרון השיתופיות. מספיק שמספר לקוחות יתחילו להעביר ולשתף את המוצר שלכם, והמהירות בה המוצר שלכם הופך ויראלי ונחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים היא הישג אדיר המקפיץ את המכירות.

טיפים לשיפור קמפיינים שיווקיים, באינטרנט ובפייסבוק

הנה כמה טיפים שיווקיים שיכולים לשפק ביותר את הפרסום והנראות שלכם בפייסבוק והם:

  1. תזמנו את הפוסטים על פי נתוני הגולשים – שיווק רשתי הוא שיווק הניתן למדידה ולניטור בכל עת, ועל כן כדאי לנצל את הפשרות כדי לפרסם את הפוסטים השיווקיים שלכם בדף העסקי שלכם בזמנים היעילים ביותר עבורכם כלומר בשעה בה הגולשים שלכם גולשים בפייסבוק, כך תקבלו אחוזי חשיפה גבוהים באופן משמעותי לכל הפוסטים ,והקמפיינים שאתם מעלים.
  2. רצוי לפרסם כמה שיותר סרטוני וידיאו  – לאור מחקרי רשת מהשנים האחרונות, ניתן לראות בברור כי גולשים רבים מתעניינים יותר במדיה ויזואלית לעומת טקסטים. שימו לב כמה פעמים אתם צופים בסרטון שעולה כפרסומת, לעומת הקריאה של טקסט פרסומי עד סופו. הגולש תמיד יעדיף סרטונים ותמונות על פני טקסט ארוך. חשוב לזכור כי ניתן להעביר את המסר השיווקי של המוצר על ידי סרטוני וידיאו שיווקיים ופרסומיים למוצר שלכם, שיהיו אטרקטיבים ומעניינים, אלה ימשכו גולשים רבים ויש סיכוי שאף יהפכו לויראליים.
  3. פרסמו קמפיינים עם הנעה לפעולה – התמקדו במסר שיווקי אחד מושך, שתהיה בו הנעה לפעולה. כך תקבלו חשיפה גדולה יותר לקמפיין שלכם, שיתופים רבים יותר לקמפיין שלכם והמוני לייקים ותגובות.
  4. חשבו ביותר להיות עם האצבע על הדופק – כאמור השיווק באינטרנט ניתן למדידה וניטור באופן קבוע וכדאי לשקול לעשות זאת בקביעות. אין ספק כי הפרסום והשיווק באינטרנט הוא דינאמי ומשתנה ועל כן כדאי לאמץ את המנהג ולהיות עם האצבע על הדופק מדי פעם ובזמנים קרובים ככל הניתן. כך תוכלו להגיב לגולשים, לשנות את המודעות , להעלות סרטונים חדשים, ולהפתיע עם שיווק חכם דינאמי ואטרקטיבי במיוחד לצרכי הלקוחות.  זוהי הדרך היעילה ביותר לדעת בימיו הראשונים של הקמפיין שלכם האם הוא מצליח להגיע לקהל גולשים רב, האם הוא מגיע לגולשים הרלוונטיים למוצר שלכם, או האם נדרש לשנות אסטרטגיה  ולפנות אל קהל אחר, או אולי לשנות את המסר המרכזי של קמפיין השיווק שלכם

 

מאמרים נוספים

שיווק-שותפים-GPS-לעסקים

שיווק שותפים – כל מה שרציתם לדעת!

בנוף השיווק הדיגיטלי המודרני של היום – המונח שיווק שותפים מתייחס לקידום עסק או מוצרים של אחרים ולהרוויח עמלה

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית – מטרות וכללים ליישום מוצלח שליטה באומנות הכתיבה השיווקית או קופירייטינג היא חלק חשוב בתחום שיווק באינטרנט

מיתוג לחברות – טיפים להתייעלות

חושבים רחוק, חושבים אורגני – כך תגדילו את כמות המבקרים באתר העסק

בעידן שבו כולנו מוצפים באינספור גירויים והצעות, לא קל להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. עוד יותר קשה לשכנע אותם לקנות

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 1700-700-379

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos