1700-700-379

מסע פרסום

 

מסע פרסום הוא סך המאמצים הפרסומיים שעושה החברה על מנת לקדם מכירות של מוצר או שרות בזמן נתון. במרכזו של מסע הפרסום עומד רעיון מסוים אותו מנסה מסע הפרסום להעביר דרך סדרה של מסרים פרסומיים. מסע פרסום מופיע בו זמנית בכמה מדיות שונות כגון: מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, פרסומות בטלוויזיה ועוד. כאשר מתכננים מסע פרסום יש ראשית לבחור משרד פרסום ויחד עימו להגדיר תחילה את מטרותיו, להחליט מהו תקציב הפרסום, ואז להחליט מהן המדיות שבהן יעשה שימוש במסע הפרסום. השלב הבא הוא התכנון הקריאטיבי של מסע הפרסום. חברת תנובה יצאה במסע פרסום לגבינת קוטג’- שהרעיון המרכזי שלו היה: “קוטג’- הגבינה עם הבית”- במסגרת מסע הפרסום נתלו שלטי חוצות, שודרו פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ופורסמו מודעות בעיתונים שכולם סבבו סביב הרעיון הנ”ל. חשוב מאוד לדעת כיצד לבחור משרד פרסום שכן החלטה זו משליכה על התנהלות התהליך כולו.

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 1700-700-379

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos