03-5792920

חושבים רחוק, חושבים אורגני – כך תגדילו את כמות המבקרים באתר העסק

מיתוג לחברות – טיפים להתייעלות

בעידן שבו כולנו מוצפים באינספור גירויים והצעות, לא קל להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים. עוד יותר קשה לשכנע אותם לקנות מוצר או שירות – והאתגר המורכב מכולם הוא לשמר את ההצלחה. המפתח העיקרי למיצוי הפוטנציאל העסקי לאורך שנים רבות הוא גיבוש אסטרטגיה לטווח הרחוק, ואחד המרכיבים ההכרחיים באסטרטגיה שמבטיחה עתיד מתגמל הוא קידום אורגני לאתר של העסק.

למה קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח הצלחה ארוכת טווח?

שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב יריעה שכולל שלל אפשרויות לייצור אינטראקציות עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. ביניהן: קידום ממומן בגוגל, פרסום מודעות בפייסבוק, נוכחות משמעותית באינסטגרם ו/או יוטיוב ורשתות חברתיות נוספות, באנרים בפורטלים גדולים ופרסום באאוטבריין.

לכל האופציות הנ"ל יש לא מעט יתרונות, והן עשויות להיות חלק מאסטרטגיית שיווק בדיגיטל – אבל יש להן גם חיסרון שאי אפשר להתעלם ממנו: הן מביאות את העסק לתודעת קהל היעד כל עוד מושקע בהן כסף. כשאתם משלמים על מודעה או פרסומת, היא מושכת אליכם מבקרים, שעשויים מן הסתם להפוך ללקוחות ואפילו כאלה קבועים – אבל מרגע שנפסק התשלום והמודעה יורדת, היא כמובן כבר לא מייצרת תנועה לאתר או אל העסק.

קידום אתרים אורגני לעומת זאת הוא תהליך שאמנם נמשך מספר חודשים ואפילו למעלה מכך (בהתאם למטרות העסק) – אבל כשהוא מבוצע נכון, התוצאות משפיעות למשך שנים רבות. הסיבה לכך פשוטה: הציון הגבוה שמעניקה גוגל לאתר שמקודם באופן מקצועי נשמר גם אחרי שהתהליך הושלם, ומעניק לעסק יתרון משמעותי על פני מתחריו. בנוסף, מדובר בתוצאות שמזינות את עצמן – בזכות המיקום הגבוה התנועה לאתר רבה, בזכות חוויית המשתמש המוצלחת (כתוצאה מהקידום) הגולשים נשארים באתר זמן רב, והוא מקבל עוד נקודות זכות אצל גוגל.

איך מבצעים נכון קידום אתרים אורגני?

כמות מבקרים גבוהה לאורך זמן רב היא מטרה שכדאי כמובן להשקיע במימושה. בהתאם, השלב הבא הוא מציאת הדרך המשתלמת ביותר ליישם את האסטרטגיה ולבצע את הקידום האורגני באופן אפקטיבי במיוחד. 

לשם כך, מומלץ לשכור את שירותיו של מומחה לקידום אתרים בגוגל (בדיוק כפי שהתקנת מערכת אזעקה בעסק כדאי להפקיד בידי אנשי מקצוע מיומנים בתחום האבטחה, או שייעוץ משפטי ניתן רק על-ידי עורך דין מיומן).

התהליך, שגם עבורו נדרשת אסטרטגיה מדויקת ומתוכננת היטב, מורכב מ-3 חלקים: אופטימיזציה טכנית באתר, בניית פרופיל קישורים מאתרים נבחרים והשבחת התוכן באתר. לכל אחד מהחלקים חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב, ובעיקר לבצע אותם על פי ההנחיות העדכניות והכללים המחמירים של גוגל (סיבה טובה נוספת להסתייעות בשירותיו של מומחה לקידום בגוגל).

כך למשל לגבי יצירת קישורים לאתר, כדאי לדעת שגוגל מתייחסת הן לאיכות וסמכות האתר המפנה, והן לזיקה בינו לבין האתר המקודם (אם אין השקה אמיתית ביניהם, התועלת תהיה מועטה ובמקרים מסוימים הדירוג אף עלול להיפגע!). בנוסף נבחן גם הטקסט שעליו מופיע הקישור, כשההמלצה היא להקפיד על טקסטים טבעיים.

לגבי תוכן שמתווסף לאתר הכלל הבסיסי פשוט: המחשבה צריכה להיות תמיד על מתן מידע מועיל לגולשים. בנוסף כל תוכן חייב להיות מקורי וכזה שמועבר באופן הכי מעניין שיש. רק לאחר מכן אפשר לוודא שהוא כולל גם מילות מפתח רלוונטיות, ובכל מקרה השיקול המרכזי הוא לא השפעה על מנועי חיפוש אלא יצירת חוויית משתמש מיטבית.

מאמרים נוספים

מיקור חוץ מה זה?

מיקור חוץ יתרונות וחסרונות

עושים סדר! מה ההבדל בין חברת ייעוץ למיקור חוץ? כשחושבים על המושג מיקור חוץ בישראל, עולה ההשוואה בין חברת

כיצד-שיווק-על-ידי-משפיענים-משפיע-על-העסק-שלכם

כיצד שיווק על ידי משפיענים משפיע על העסק שלכם

שיווק באמצעות משפיענים כבר מזמן נחשב לטרנד החם והמוביל בעולם העסקי. יותר ויותר עסקים בוחרים לפנות לשיטת שיווק המשפיענים

שיווק-שותפים-GPS-לעסקים

שיווק שותפים – כל מה שרציתם לדעת!

בנוף השיווק הדיגיטלי המודרני של היום – המונח שיווק שותפים מתייחס לקידום עסק או מוצרים של אחרים ולהרוויח עמלה

קבלו במתנה 3 פרקים מהספר GPS לעסקים

קבלו למייל קובץ PDF המכיל 3 פרקים סופר חשובים שכל בעל עסק חייב לדעת

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos