077-2305121

יחסי ציבור

יחסי ציבור הינם האח המוצלח והביישן שמשרד הפרסום חושש להציג בפניכם

יחסי ציבור ופרסום שלובים זה בזה, כמו שני אחים. שניהם מעבירים את המסר שלכם ללקוח דרך אמצעי התקשורת. אך שלא כמו הפרסום, הקל והמוכר, יחסי ציבור הינם מורכבים יותר וההצלחה לא תמיד ברורה ולכן למרות שיחסי ציבור אפקטיביים יותר וזולים יותר, עדין ההשקעה בפרסום רבה יותר.

מה הכי חשוב לדעת כאשר מריצים קמפיין יחסי ציבור

מודל אזורי פעילות יחסי הציבור שלכם

מודל זה מטרתו לשמש אתכם בכדי לקבוע את איזורי הפעילות של קמפיין היח”צ שלכם. האם יהיה זה קמפיין בעיתונות המקומית בלבד, או גם בעיתונות הארצית. האם ממוקד בפעילות מסוימת של החברה או בכמה מהן וכדומה (כל הזכויות שמורות ©).

הירשמו לניוזלטר ותקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

ברור לנו שאתם עסוקים, וגם רוצים לקדם מאוד את העסק שלכם. לכן יצרנו עבורכם את הניוזלטר השבועי המכיל טיפ קצר בין כמה שורות שידליק לכם רעיון ויקדם את העסק שלכם. הירשמו עכשיו בתיבת המייל למעלה. לעולם לא נעשה שימוש במייל למעט שליחת טיפים, ההצטרפות וההסרה מהירים ופשוטים. נסו זאת עכשיו

 יחסי ציבור

איזור – האם תרצו חשיפה ארצית או מקומית.

כיסוי – האם רק הופעה בידיעות אחרונות או הארץ נחשבת בעיניכם, או גם הופעה ב”הד הדסה”, מגזין בית החולים בירושלים.

מקור – האם להגיב על אירועים חדשותיים או ליצור אירועים חדשותיים.

תקופה – כשיגרה או בעונה מסויימת.

מטרות היח”צ – האם לעורר מודעות לחברה בלבד, או גלישה באתר החברה, קונים ברשתות הפיסיות וכו’.

ערוצי מדיה – מהו הערוץ הנכון עבורכם.

יוזמה – האם אתם מצפים שמשרד יחסי הציבור יביא רעיונות ליח”צ, האם אתם כלקוח או יחדיו.

דיווח – האם אתם רוצים דיווח על פרסומים שהצליחו או גם על נסיונות שלא הצליחו (אך יעידו על מאמץ היחצן).

 

אם אינכם יודעים היכן להמשיך באתר, מומלץ לקרוא את המאמר המקיף על יחסי ציבור ודוברות

מומלץ לקרוא

יחסי ציבור לעסקים קטנים הם מאוד חשובים להצלחת העסק

עושים יחסי ציבור לעסקים קטנים

יחסי ציבור לעסקים קטנים יחסי ציבור זה אחד הכלים האפקטיביים ביותר לקידום עסקים קטנים. מטרתו של משרד יחסי ציבור

לפרטים נוספים
השגת סיקור תקשורתי בעצמכם

איך לגרום לכלי התקשורת לסקר את העסק שלכם ולחשוף אותו ללקוחות פוטנציאלים?

השגת סיקור תקשורתי מצריכה עניין ולא יחצ"ן השגת סיקור בתקשורת הביניים קלה יותר מבאמצעי התקשורת המובילים עיתונים ואתרים גדולים

לפרטים נוספים
איך לתת ראיון לתקשורת

מה לומר בראיון טלוויזה או רדיו שייצר אימפקט מיידי

בראיון בטלויזיה או ברדיו יש לכם זמן מועט לייצר אימפקט, כיצד תנצלו אותו ההבדל בין ראיון מוקלט לראיון בשידור

לפרטים נוספים
הודעה לעיתונות- דוגמא

הודעה לעיתונות מוצלחת הופכת מידע לאייטם

כיצד תנסחו הודעה לעיתונות שתהפוך לאייטם דוגמא להודעה לעיתונות – מכתב מקדים לעורך ‏18/12/2008 ‏כ"א כסלו תשס"ט  לכבוד דוד

לפרטים נוספים
אתרי עיתונים

רשימת אתרי עיתונים, וטלפונים של מערכות עיתונים מובילים בישראל

רשימת עיתונים בישראל מחולקים לפי קטגוריות אתרי עיתונים מרכזיים בישראל עיתון ידיעות אחרונות טלפון במערכת עיתונות של עיתון ידיעות

לפרטים נוספים

הרשמו לניוזלטר

וקבלו בכל שבוע רעיון פרקטי להצלחה שיווקית מהירה

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos