1700-700-379

קמפיין פרסומי

 

קמפיין פרסומי הינו סדרה של מסרים פרסומיים שמציגים את אותו רעיון או נושא שנועד לקדם מכירות של מוצר או שרות. בתקופות זמן שונות יכולים להיות קמפיינים שונים לאותו המוצר. על פי החלטת הלקוח ומשרד הפרסום, קמפיין פרסומי יכול להופיע בו זמנית בכמה מדיות שונות כגון: מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, פרסומות בטלוויזיה ועוד. השלב המהותי בבניית קמפיין פרסומי הוא ההחלטה על הרעיון שיעמוד במרכז הקמפיין והוא נקודת המוצא לקמפיין הפרסום כולו, לדוגמא: חברת קוקה-קולה המשווקת את המשקה קינלי בחרה ברעיון “שיהיה לך יום כתום” שיעמוד במרכז קמפיין הפרסום, במסגרת הקמפיין נתלו שלטי חוצות, שודרו פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ופורסמו מודעות בעיתונים שכולם סבבו סביב הרעיון הנ”ל בצבע קול ותנועה. קמפיין פרסומי הוא חלק מתמהיל השיווק ועל מנת לממש אותו נדרש תקציב פרסום.

צור קשר עם המומחים של GPS לעסקים

לתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 1700-700-379

דברו איתנו

מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos
logos